کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در مراسم تجلیل از پرستاران شهرستان گچساران مطرح شد

انتقاد شدید سید ناصر حسینی‌پور از یزدان‌پناه؛ یک ماه دیگر می‌رود و صندلی ریاست دانشگاه علوم پزشکی دیگر بی‌مصرف نخواهد بود ( + فیلم )

19 آذر 1400 ساعت 2:51

سید ناصر حسینی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت: از روز اول انتخابات تا به امروز به شما عرض کرده‌ام که جنگ من با آقای پرویز یزدان‌پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه خواهد داشت و ماه آینده که ایشان می‌روند، دیگر این صندلی بی‌مصرف نخواهد بود و در این جایگاه یک فرد فنی، درمانی و تخصصی قرار می‌گیرد نه اینکه جایگاه؛ طایفه‌ای، قبیله‌ای و سیاسی باشد.


نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت گفت: تا یک ماه دیگر رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج می‌رود، آن موقع دیگر این صندلی بی‌مصرف نخواهد بود.
به گزارش کبنا، پرویز یزدان‌پناه در آستانه خداحافظی از دانشگاه علوم پزشکی یاسوج است. گفته‌های سید ناصر حسینی‌پور در مراسم تجلیل از پرستاران بر این موضوع صحه گذاشت. روز گذشته در مراسم جشن روز دانشجو که در سالن حکیم جرجانی برگزار شد، دانشجویان حسابی از خجالت یزدان‌پناه در آمدند. یکی از دانشجویان از یزدان‌پناه خواست که تا دیر نشده عذرخواهی کند و دانشجوی دیگر عملکرد یزدان‌پناه را در سه کلمه؛ ناتوان، مشوش و فساد خلاصه کرد. [کلیک کنید] دانشگاه علوم پزشکی یاسوج سال‌ها است که درگیر حاشیه‌ها می‌باشد. تیمی برای زدن اورنگ ایلامی دست به کار شدند و اینقدر بر علیه او حاشیه‌سازی کردند تا ایلامی فرار را بر قرار ترجیح داد. یزدان‌پناه هم دچار این سرنوشت شده است. حواشی دانشگاه علوم پزشکی اینقدر زیاد بود که «رضا چمن» شعر قیصر امین‌پور را خواند. [کلیک کنید]  تکرار تاریخ برای درس گرفتن است. در دانشگاه علوم پزشکی چه می‌گذرد؟ هر چه که هست به نفع مردم نیست.
 بنا بر این گزارش، اختلاف سید ناصر حسینی‌پور و پرویز یزدان‌پناه به مراسم تجلیل از پرستاران کشیده شد، سرآغاز این اختلافات معلوم نیست از کجا شروع شده، اما در قضیه معرفی «سید رضا آذرگون» به عنوان نماینده سید ناصر در شبکه بهداشت و درمان آشکار شد.

بیشتر بخوانید:

پاسخ تند متخصص گچسارانی به رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد

سید ناصر حسینی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در آئین تجلیل از پرستاران که به مناسبت میلاد حضرت زینب (سلام‌الله‌علیها) روز (پنجشنبه 18 آذرماه 1400) در سالن اجتماعات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد، صراحتاً از پرویز یزدان‌پناه انتقاد می‌کند و صندلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را بی‌مصرف خواند و گفت: از روز اول انتخابات تا به امروز به شما عرض کرده‌ام که جنگ من با آقای پرویز یزدان‌پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه خواهد داشت، تا ماه آینده که ایشان می‌روند و آن موقع دیگر این صندلی بی‌مصرف نخواهد بود و در این جایگاه یک فرد فنی، درمانی و تخصصی قرار می‌گیرد نه اینکه جایگاه ریاست دانشگاه علوم پزشکی؛ طایفه‌ای، قبیله‌ای و سیاسی باشد.


به گزارش کبنا، نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در این مراسم با تبریک روز پرستار و میلاد حضرت زینب (سلام‌الله علیها) اظهار داشت: زمانی فرزندان این مملکت با اسلحه در مقابل دشمن ایستاد و در این دهه جنگ دیگری را تجربه کردیم.
وی افزود: شیوع ویروس کرونا یک جنگ بیولوژیکی بود و کادر درمان همچون سربازان خط شکن، مجاهد و فداکار در خط مقدم برای دفاع از جان و سلامت مردم تلاش و مبارزه کردند.
حسینی در ادامه گفت: من اگر تصمیمی می‌گیرم بر اساس میل و رغبت شما باید تصمیم بگیرم. این بیانات لق لق زبان نیست این حرف ایمان قلبی من است.
حسینی با بیان اینکه عذرخواهی می‌کنم که در بیان حرف‌هایم صریح و بی‌پرده سخن می‌گویم، افزود: من به عنوان خادم شما اعتقاد قلبی دارم که دموکراسی در دموکراسی می‌تواند اتفاق بیفتد. منظور چیست؟ اگر من خادم شما هستم و خواست شما در رأی من در مجلس شورای اسلامی خودش را نشان می‌دهد، این می‌تواند به جامعه سرایت کند. این یعنی بدان معنا است که مدیریت شما مقدور می‌باشد.
وی ابراز کرد: روی صندلی یک نماینده در مجلس، عزیزی داشت از روی سیستم مانیتور چیزی را می‌نوشت که به ایشان گفتم بر روی صندلی بنشینید و یادداشت کنید که ایشان گفت؛ ما نمی‌توانیم بر روی صندلی نماینده بنشینیم، بیرون من را می‌بینند، ایشان سرپا کار را انجام دادند. می‌توان جایگاه نماینده را مردمی کرد و هیچ گونه تبعیضی نداشت.
نماینده مردم گچساران و باست ادامه داد: به آقای «آذرگون» گفتم شما بیایید و چشم بینای من باشید و اوضاع بهداشت ودرمان را رصد کند که ایشان بسیاری از مشکلات را در قالب گزارش به من ارائه دادند.
 وی ادامه داد: این کارگروه بهداشت ودرمان که دبیری آن برعهده آذرگون است نباید به قبای هیچ مسئول و مدیری بر بخورد.
حسینی افزود: من مسئولیتی دارم که در تمام زمینه‌ها تخصص ندارم، بله می‌توانم؛ مطالعه کنم و اطلاعاتم را به روز کنم اما در موضوعات تخصصی حتماً نیاز به مشاور است.
 نماینده مردم گچساران و باشت اظهار داشت: فرماندار در نشست‌های تخصصی با قشرهای مختلف شرکت کند، به ویژه پزشکان. بنده هم از این نشست‌ها برگزار خواهم کرد.
وی خطاب به فرماندار گچساران گفت: شما به عنوان نماینده عالی دولت در این شهرستان و من به عنوان وکیل مردم این شهرستان در مجلس این نشست را برگزار خواهیم کرد. شما از حیث اجرا و من از حیث قانون‌گذاری و نظارت.
  حسینی‌پور ادامه داد: دراین نشست‌های تخصصی به یک نکاتی می‌رسیم که می‌توانیم در سطح کشور نظارت داشته باشیم و این نظارت تنها مختص شهرستان و استان کهگیلویه و بویراحمد نخواهد بود.
وی اضافه کرد: قوانین و ساختار باید بگونه‌ای باشد که فساد شکل نگیرد. یک ساختار فساد پرور و یک مشکل مدیریتی داریم، یعنی مدیر فاسد موجب شده که ساختار فساد پرور به وجود بیاید.
 نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: برخی قوانین دست و پاها را مانند زنجیر به هم می‌بندد. در یک جایی باید قانون عوض و اصلاح و تغییر کند و این پیشنهاد من به آقای دیهیم فرماندار گچساران است که با مجموعه اصناف، پزشکان، بانوان و دیگر صنف‌ها نشست‌های تخصصی برگزار کند.
 حسینی در ادامه ابراز کرد: شما وقتی خوب مشکلات را شناسایی کردید. وقتی خوب مسائل مربوط به بهداشت را دیدید، بهتر می‌توان تصمیم گرفت.
وی افزود: آقای آذرگون در گزارشی به مشکلات مسائل بهداشت و درمان شهرستان باشت اشاره کردند و آقای گرامی فرماندار باشت تاکید می‌کنم، حتماً این گزارش چند صد صفحه‌ای را مطالعه کنند و به مشکلات درمانگاه و بیمارستان باشت اشراف پیدا می‌کنند و بعد متوجه ایرادات خواهند شد. دلیل قفل بودن اتاق‌های بیمارستان باشت را خواهند فهمید چرا که ما بهترین تجهیزات را در باشت داریم.
 نماینده مردم گچساران و باست ادامه داد: یک روزی آمدن که تجهیزات باشت را ببرند چرا که نیروی متخصص در باشت نداریم. مطمئن باشید اگر براساس برنامه جلو برویم در باشت اولین عمل جراحی صورت خواهد گرفت و در هفته آینده ما شاهد حضور چهار پزشک متخصص در شهر باشت خواهیم بود. این نواقص با برگزاری نشست‌های تخصصی با فرمانداران رفع خواهد شد.
     
 حسینی با بیان اینکه مشکلات حوزه بهداشت و درمان را پیگیری خواهم کرد و کوتاه نخواهم آمد، اظهار داشت: از روز اول انتخابات تا به امروز به شما عرض کرده‌ام که جنگ من با آقای پرویز یزدان‌پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه خواهد داشت و ماه آینده که ایشان می‌روند، دیگر این صندلی بی‌مصرف نخواهد بود و در این جایگاه یک فرد فنی، درمانی و تخصصی قرار می‌گیرد نه اینکه جایگاه؛ طایفه‌ای، قبیله‌ای و سیاسی باشد.


کد مطلب: 442198

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/442198/انتقاد-شدید-سید-ناصر-حسینی-پور-یزدان-پناه-یک-ماه-دیگر-می-رود-صندلی-ریاست-دانشگاه-علوم-پزشکی-بی-مصرف-نخواهد-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1