تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۵۱
کد مطلب : ۴۴۲۱۹۸
در مراسم تجلیل از پرستاران شهرستان گچساران مطرح شد

انتقاد شدید سید ناصر حسینی‌پور از یزدان‌پناه؛ یک ماه دیگر می‌رود و صندلی ریاست دانشگاه علوم پزشکی دیگر بی‌مصرف نخواهد بود ( + فیلم )

۵۶
۶
انتقاد شدید سید ناصر حسینی‌پور از یزدان‌پناه؛ یک ماه دیگر می‌رود و صندلی ریاست دانشگاه علوم پزشکی دیگر بی‌مصرف نخواهد بود ( + فیلم )
کبنا ؛نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت گفت: تا یک ماه دیگر رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج می‌رود، آن موقع دیگر این صندلی بی‌مصرف نخواهد بود.
به گزارش کبنا، پرویز یزدان‌پناه در آستانه خداحافظی از دانشگاه علوم پزشکی یاسوج است. گفته‌های سید ناصر حسینی‌پور در مراسم تجلیل از پرستاران بر این موضوع صحه گذاشت. روز گذشته در مراسم جشن روز دانشجو که در سالن حکیم جرجانی برگزار شد، دانشجویان حسابی از خجالت یزدان‌پناه در آمدند. یکی از دانشجویان از یزدان‌پناه خواست که تا دیر نشده عذرخواهی کند و دانشجوی دیگر عملکرد یزدان‌پناه را در سه کلمه؛ ناتوان، مشوش و فساد خلاصه کرد. [کلیک کنید] دانشگاه علوم پزشکی یاسوج سال‌ها است که درگیر حاشیه‌ها می‌باشد. تیمی برای زدن اورنگ ایلامی دست به کار شدند و اینقدر بر علیه او حاشیه‌سازی کردند تا ایلامی فرار را بر قرار ترجیح داد. یزدان‌پناه هم دچار این سرنوشت شده است. حواشی دانشگاه علوم پزشکی اینقدر زیاد بود که «رضا چمن» شعر قیصر امین‌پور را خواند. [کلیک کنید]  تکرار تاریخ برای درس گرفتن است. در دانشگاه علوم پزشکی چه می‌گذرد؟ هر چه که هست به نفع مردم نیست.
 بنا بر این گزارش، اختلاف سید ناصر حسینی‌پور و پرویز یزدان‌پناه به مراسم تجلیل از پرستاران کشیده شد، سرآغاز این اختلافات معلوم نیست از کجا شروع شده، اما در قضیه معرفی «سید رضا آذرگون» به عنوان نماینده سید ناصر در شبکه بهداشت و درمان آشکار شد.

بیشتر بخوانید:

پاسخ تند متخصص گچسارانی به رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد

سید ناصر حسینی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در آئین تجلیل از پرستاران که به مناسبت میلاد حضرت زینب (سلام‌الله‌علیها) روز (پنجشنبه 18 آذرماه 1400) در سالن اجتماعات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد، صراحتاً از پرویز یزدان‌پناه انتقاد می‌کند و صندلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را بی‌مصرف خواند و گفت: از روز اول انتخابات تا به امروز به شما عرض کرده‌ام که جنگ من با آقای پرویز یزدان‌پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه خواهد داشت، تا ماه آینده که ایشان می‌روند و آن موقع دیگر این صندلی بی‌مصرف نخواهد بود و در این جایگاه یک فرد فنی، درمانی و تخصصی قرار می‌گیرد نه اینکه جایگاه ریاست دانشگاه علوم پزشکی؛ طایفه‌ای، قبیله‌ای و سیاسی باشد.


به گزارش کبنا، نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در این مراسم با تبریک روز پرستار و میلاد حضرت زینب (سلام‌الله علیها) اظهار داشت: زمانی فرزندان این مملکت با اسلحه در مقابل دشمن ایستاد و در این دهه جنگ دیگری را تجربه کردیم.
وی افزود: شیوع ویروس کرونا یک جنگ بیولوژیکی بود و کادر درمان همچون سربازان خط شکن، مجاهد و فداکار در خط مقدم برای دفاع از جان و سلامت مردم تلاش و مبارزه کردند.
حسینی در ادامه گفت: من اگر تصمیمی می‌گیرم بر اساس میل و رغبت شما باید تصمیم بگیرم. این بیانات لق لق زبان نیست این حرف ایمان قلبی من است.
حسینی با بیان اینکه عذرخواهی می‌کنم که در بیان حرف‌هایم صریح و بی‌پرده سخن می‌گویم، افزود: من به عنوان خادم شما اعتقاد قلبی دارم که دموکراسی در دموکراسی می‌تواند اتفاق بیفتد. منظور چیست؟ اگر من خادم شما هستم و خواست شما در رأی من در مجلس شورای اسلامی خودش را نشان می‌دهد، این می‌تواند به جامعه سرایت کند. این یعنی بدان معنا است که مدیریت شما مقدور می‌باشد.
وی ابراز کرد: روی صندلی یک نماینده در مجلس، عزیزی داشت از روی سیستم مانیتور چیزی را می‌نوشت که به ایشان گفتم بر روی صندلی بنشینید و یادداشت کنید که ایشان گفت؛ ما نمی‌توانیم بر روی صندلی نماینده بنشینیم، بیرون من را می‌بینند، ایشان سرپا کار را انجام دادند. می‌توان جایگاه نماینده را مردمی کرد و هیچ گونه تبعیضی نداشت.
نماینده مردم گچساران و باست ادامه داد: به آقای «آذرگون» گفتم شما بیایید و چشم بینای من باشید و اوضاع بهداشت ودرمان را رصد کند که ایشان بسیاری از مشکلات را در قالب گزارش به من ارائه دادند.
 وی ادامه داد: این کارگروه بهداشت ودرمان که دبیری آن برعهده آذرگون است نباید به قبای هیچ مسئول و مدیری بر بخورد.
حسینی افزود: من مسئولیتی دارم که در تمام زمینه‌ها تخصص ندارم، بله می‌توانم؛ مطالعه کنم و اطلاعاتم را به روز کنم اما در موضوعات تخصصی حتماً نیاز به مشاور است.
 نماینده مردم گچساران و باشت اظهار داشت: فرماندار در نشست‌های تخصصی با قشرهای مختلف شرکت کند، به ویژه پزشکان. بنده هم از این نشست‌ها برگزار خواهم کرد.
وی خطاب به فرماندار گچساران گفت: شما به عنوان نماینده عالی دولت در این شهرستان و من به عنوان وکیل مردم این شهرستان در مجلس این نشست را برگزار خواهیم کرد. شما از حیث اجرا و من از حیث قانون‌گذاری و نظارت.
  حسینی‌پور ادامه داد: دراین نشست‌های تخصصی به یک نکاتی می‌رسیم که می‌توانیم در سطح کشور نظارت داشته باشیم و این نظارت تنها مختص شهرستان و استان کهگیلویه و بویراحمد نخواهد بود.
وی اضافه کرد: قوانین و ساختار باید بگونه‌ای باشد که فساد شکل نگیرد. یک ساختار فساد پرور و یک مشکل مدیریتی داریم، یعنی مدیر فاسد موجب شده که ساختار فساد پرور به وجود بیاید.
 نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: برخی قوانین دست و پاها را مانند زنجیر به هم می‌بندد. در یک جایی باید قانون عوض و اصلاح و تغییر کند و این پیشنهاد من به آقای دیهیم فرماندار گچساران است که با مجموعه اصناف، پزشکان، بانوان و دیگر صنف‌ها نشست‌های تخصصی برگزار کند.
 حسینی در ادامه ابراز کرد: شما وقتی خوب مشکلات را شناسایی کردید. وقتی خوب مسائل مربوط به بهداشت را دیدید، بهتر می‌توان تصمیم گرفت.
وی افزود: آقای آذرگون در گزارشی به مشکلات مسائل بهداشت و درمان شهرستان باشت اشاره کردند و آقای گرامی فرماندار باشت تاکید می‌کنم، حتماً این گزارش چند صد صفحه‌ای را مطالعه کنند و به مشکلات درمانگاه و بیمارستان باشت اشراف پیدا می‌کنند و بعد متوجه ایرادات خواهند شد. دلیل قفل بودن اتاق‌های بیمارستان باشت را خواهند فهمید چرا که ما بهترین تجهیزات را در باشت داریم.
 نماینده مردم گچساران و باست ادامه داد: یک روزی آمدن که تجهیزات باشت را ببرند چرا که نیروی متخصص در باشت نداریم. مطمئن باشید اگر براساس برنامه جلو برویم در باشت اولین عمل جراحی صورت خواهد گرفت و در هفته آینده ما شاهد حضور چهار پزشک متخصص در شهر باشت خواهیم بود. این نواقص با برگزاری نشست‌های تخصصی با فرمانداران رفع خواهد شد.
     
 حسینی با بیان اینکه مشکلات حوزه بهداشت و درمان را پیگیری خواهم کرد و کوتاه نخواهم آمد، اظهار داشت: از روز اول انتخابات تا به امروز به شما عرض کرده‌ام که جنگ من با آقای پرویز یزدان‌پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه خواهد داشت و ماه آینده که ایشان می‌روند، دیگر این صندلی بی‌مصرف نخواهد بود و در این جایگاه یک فرد فنی، درمانی و تخصصی قرار می‌گیرد نه اینکه جایگاه؛ طایفه‌ای، قبیله‌ای و سیاسی باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

سیدایرانی
Iran, Islamic Republic of
جنگ ما با آقای ....
سید ناصر عزیز
گرچه شما را با همان پایی که جا ماند ، دوست دارم ،ولی استفاده از کلمه "جنگ " را در خصوص فرد مطرح شده نمی پسندم . لطفا در بیان و برخورد با مدیران نالایق و ناتوان و زد و بندهای موجود از ادبیات مناسب یک مومن انقلابی و آزاده دفاع مقدس استفاده کنید .
علی
Iran, Islamic Republic of
لطفا زودتر یزدانپناه در بیار چرا دیگه از حدخودش رد شده
Iran, Islamic Republic of
اقای روشنفکر فقط بلدی از هدایت خواه انتقاد کنی
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داشت
گچساران
Romania
درود بر شما ما ایمان داریم که میتوانی کارها رو خوب پیش ببری
حامد
Iran, Islamic Republic of
انشالا شکست خواهید خورد دیر یازود مشخس می شود که آدم مغرور جایی در بین مردم ندارد
مهران
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید عزیز
Iran, Islamic Republic of
با سلام
به خدا خیلی قباحت داره که علنا یک نماینده در خصوص از منظر خودش مشکل مدیریتی با مدیری که منصوب همین نظام هست و با همه توان هم در جایگاه خود مشغول خدمت هست، واژه جنگ را به کار ببره، در حالی که همه کاملا واقف هستند که این مثلا جنگ فقط جنگ قدرت هست و اگر بستگان و یا مدیران سفارشی نماینده هر چند ضعیف تر از مدیران قبلی هم باشند به کار گرفته شوند دیگر صلح برقرار هست.
تو رو به خدا دست از ریا بردارید، ریشه ای و با تفاهم و تکیه بر همه توان مدیریتی و استفاده از نخبگان بدون ملاحظه جناح و دسته، مانند همه ممالک مترقی دنیا به فکر حل ابر بحران های کشور باشید. فرصت اندک خدمت را با جنگ های بیهوده به بطالت نگذرانید. هر چند که با وجود این تفکر و تصمیم سازانی که واژه هایی مانند جنگ را به کار می برند امید کمی به بهبود امور این آب و خاک داریم.
خدایا کشور ما را از شر جهالت و کوته فکری خودت در امان نگه دار....
شهروند
Iran, Islamic Republic of
خاطرتون جمع،،اگر شما نمایندگان و استاندارتون زورتون میرسید تا الان برای تغییرش ذره ای درنگ نمیکردین.
ولایت مدار
Iran, Islamic Republic of
این که مدیریت یزدانپناه فاجعه بار بوده، شکی نیست. اما این کار سید ناصر حسینی هم مصداق کامل عدم ولایت مداری و ایستادن در مقابل فرامین مقام معظم رهبری است. ایشون بارها تاکید کردن نمایندگان در انتصابات ورود نکنن اما حسینی شمشیر را از رو بسته و فقط ادعای ولایتمداری دارد. قطعا همین یک مورد برای رد صلاحیت ایشان کفابت میکند،فقط باید شوراي نگهبان چشم بیدار باشد برای دو سال دیگه
Iran, Islamic Republic of
یعنی یک ماه دیگه هم این ادم رو این صندلی هست دندون لق رو زودتر بکنید
Iran, Islamic Republic of
ادمی که سراسر حرفهایش سخنش. چطوری به خودش اجازه میدهد به یک پزشک که تمام تلاش را برای نجات جان یک انسان میکند بگوید بی مصرف یزدانیان پزشک بی ادعا مرد اخلاق بهتره جناب حسینی اخلاق را رعایت بکنی
Romania
به حق حرفهای نشنیده!! کسی بود که تاقبل از ریاستش حتی به یک پزشک هم رسته خودش اجازه حضور در یاسوج نمیداد اوتاالان تنهاا متخصص توانبخشی شهریاسوج خودش بود واحازه نداد که پزشک دیگری دراین شهر کاربکند.
Iran, Islamic Republic of
ادمی که سراسر حرفهایش سخنش/چطوری به خودش اجازه میدهد به یک پزشک که تمام تلاش را برای نجات جان یک انسان میکند بگوید بی مصرف یزدانیان پزشک بی ادعا مرد اخلاق بهتره جناب حسینی اخلاق را رعایت بکنی
Iran, Islamic Republic of
سید بزرگوار شیر مادر حلالت...
Iran, Islamic Republic of
باید بره چون فقط و فقط طایفه ای عمل کرده و دیگر جای هیچ شبهه‌ای را باقی نگذاشته است آخر تا کی شاهد بی عدالتی در این استان باشیم چرا اینگونه افراد در راس قرار می‌گیرند را باید به این سمت‌ها منصوب کرد وآیا نماینده این طیف چهار سال بعد را خواهد دید امیدوارم که مردم دل و دیده سان باز باشد و این صحنه ها از یادشان نرود
علی
Iran, Islamic Republic of
یک ضرب المثلی است می گویند کی بود کی بود دکتر یزدانپنا می گوید من نبودم
Iran, Islamic Republic of
(( ی اضافه کرد: قوانین و ساختار باید بگونه‌ای باشد که فساد شکل نگیرد. یک ساختار فساد پرور و یک مشکل مدیریتی داریم، یعنی مدیر فاسد موجب شده که ساختار فساد پرور به وجود بیاید.))
جناب حسینی ، دربین همین کسانی که بعنوان مدیر انتخاب کرده ای ، فردی وجود دارد که در سال 84 ، سلامت 3000 نفر از دانش آموزان سوم ابتدایی رو// کرده !!!
در طرحی که قرار بود 3000 نفر از دانش آموزان توسط پزشک و تیم سلامت مورد معاینات کامل پزشکی قرار بگیرند ، آقا/ بدون اینکه حتی یک نفر از دانش آموزان توسط پزشک معاینه شود ، روی فرم های کاغذی ، همه اونها را معاینه شده حساب کرد و به استان فرستاد . وقتی هم بازرس سازمان برای بازرسی آمد ، اسناد رو شبانه از امور مالی خارج کردن !!!!!!
خدایی وقتی عمل ایشون با خاوری رو مقایسه کنی ، متوجه خواهی شد که خاوری 3هزار میلیارد اختلاس کرد اما ///، سلامت 3 هزار انسان رو اختلاس کرده !!!!
حالا به نظر شما ، جنایت کدام فرد ، بدتر و شدیدتر است ؟؟
به جای مجازات ایشون ، پست سازمانی ریاست بهشون هدیه شده است !!!
جناب حسینی ، اگه فساد ستیزی ، بسم الله !!!
کار به عمل برآید نه به شعار !!!!!
مستندات فساد ایشون هم موجود است . در صورت لزوم تقدیم کبنانیوز ارسال تا مانند تخلفات منتشر گردد .
جان مولا حرق حق رو گوش کن / شمع بیت المال رو خاموش کن !!!
Iran, Islamic Republic of
شما از ریشه فساد و حق طلبی حرف نزنید که مدیریتتون بلند شده ،
شهروند
Iran, Islamic Republic of
باید هم اینطوری حرف بزنی وقتی مسئولین ما وقتی مردم ما بی عرضه باشن باید امثال شماها سکان‌دار بشن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
این همه دارای از تخصص حرف می زنی برای نمونه یک نفر ادم درست و حسابی دورت نیست.یعنی واقعا گچساران یک پزشک متخصص و کاربلد نداره.که یک فیریواراپ مشاور شما باشه
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
. زودتر جمعشون کنید که برا همیشه بسوزن
Iran, Islamic Republic of
تو هم دنبال اینی همش فامیل خودتو بیاری سرکار همونا که زمانی با تاجگردون بودن چیزی گیرشون نیومد،اومدن با تو بازم چیزی گیرشون نمیاد میرن با یکی دیگه
بخشوده
Iran, Islamic Republic of
جناب سیدناصرحسینی پور سلام علیکم
همون شخصی هستم ک ۳۵ گروه فضای مجازی وات ساپ را درزمان انتخابات ازتهران تا گچساران برای تبلیغات انتخاباتی جنابعالی مدیریت کردم وحالا این همه توهین وبی احترامی جواب خوبی های مابود که درحق بنده وهمه مردم عزتمندبویراحمدواحد انجام دادید.

جناب آقای نماینده مردم شرافتمندگچساران وباشت متاسفم بااین لحن صحبت درجمع بزرگی لطفایادبگیرکه مخاطبین سخنران جلسات چه کسانی هستنددوما درشآن شمانیست سوم آقای دکتریزدانپناه ازخانواده مذهبی، جبهه وجنگ،خانواده معظم شهدا،جانبازان وبااصالت استان هستندونیازی به التیماتوم نداردهرآمدنی ماندنی نیست ورفتنی خواهدبودچهارم قضاوت بامردم هست پنجم متاسفم مگه رئیس علوم پزشکی ازکشورخارجی اومده ولطفادرتفکرت تجدیدنظر بفرماوفریب سیاسیون دوستان من وشمارانخورید وعقده ای عمل نفرماییدششم بگویم بابرادربزرگوارت جناب سیدقدرت درموردوضعیت این منطقه سؤال بفرماهفتم دراین شرایط کرونایی واقعا دکتریزدانپناه خوب مدیریت نمودندبی انصافی نکنیدواگه اطلاعی نداریدلااقل ازمنصفان وآگاهان بپرسیدوشماهادردوره های مختلف یادگرفته ایدبه عناوین مختلف بافرزندان بویراحمدی مخالفت نمایید. شماکه مدعی همه ارزشها، انقلابی وجانبازهستیدچراخودرا مدیون حق الناس وباآبروی مومنی بااین راحتی بازی میکنی که شایدبه علت بی تجربگی وندانم کاری عواقبی منفی وخارج ازشآن وشعورداشته باشد.

بااحترام ولی حسن بخشوده
Romania
جناب بخشوده اشتباه میکنی برادر فکر کنم خبر از استان و دانشگاه نداری
Iran, Islamic Republic of
جناب بخشوده دانشگاه علوم پزشکی فقط مال یزدانپناه وبرفرنیست....بقیه ایل بزرگ تامرادی هم سهم داشتند
گل اقا
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای حسینی شما طوری به صراحت میکنید که یاداور صحبت های...هر کس با ما نیست علیه ماست ....
و این جور شخصیت و کارایی افراد را زیر سوال میبرید درست نیست یادتات باشد زکانی تاجرگردون حکم بر باد میراند ولی العان کجاست
کس نداند به جز ذات پروردگار
که فردا چه بازی کند روزگار
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت سید عزیز
خاضع
Iran, Islamic Republic of
. از خودت وجود نداره حیف اون صندلی که تو به جای تاجگردون روش نشستی😏
شهروند
Iran, Islamic Republic of
يزدان‌پناه دستپخت همون تاج هست چی میگی... تو گچسارانی نیستی ک
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
حرف نزن برا خودت
ادعای انقلابی داری واینجور علنا به مردم حمله میکنی.نیروهای قبل از یزدان پناه چکاری انجام دادند که ما ندیدیم
دوران الان دیگه داره به دوران زور وقدرت قدیم تشبیه میشه بایدبرگردیم به قدیم وادعای قدرت را در عمل به دیگران نشان بدیم.
Iran, Islamic Republic of
چشم به راه عمل به این گفته هستیم همین حالا هم خیلی خیلی دیر شده بعلاوه اینکه کرونا به داد یزدانپناه رسید و الا بی لیاقتی اون خیلی خیلی زودتر از اینا صداش دراومده
طرفدار
Iran, Islamic Republic of
دست مریزاد گل گفتی..
حزب الله
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما انشالله که زودتر زحمت کم کنه.
Iran, Islamic Republic of
اگه قرار باشه ربیس دانشگاه هم مثل بکارگمارده های شما در شبکه بهداشت گچساران باشه ، باید فاتحه سلامت در شهرستان و استان رو بخونید!!!
اخه کسانی که تو شبکه بهداشت در مسند قرار گرفتن ، همگی عمر مفید کارشون به پایان رسیده و بیش از ۳۰سال کارکرده هستن !!!
درسته که دیگه حامی ندارید ولی اینایی هم که اومدن ، هیچ توانی ندارن !!
یکیشون از سال ۹۷ که از مرکز بهداشت کارون اهواز برکنار شد ، تا یک ماه پیش تو شبکه بهداشت هیچ کاری نداشت!//
یکی دیگشون هم از چن سال پیش تا حالا بود و نبودش برا شبکه هیچ فرقی نداشت !
سومی هم که مرد ابلاغ هاست !! مرتب در واحدهای مختلف بکارگیری و بعد از ی مدتی برکنار شده !
آخرین بار مدیریت شبکه حاضر شدن ی خانم با مدرک غیر مرتبط به جای ایشون در واحد بیماریها بکار گیرن !!!
و عملکرد اون خانم به مراتب بهتر از سرپرست فعلی می باشد!!!
تا حالا هیچ نماینده ای به این اندازه کمبود حامی در ادارات نبوده !
رضا
Iran, Islamic Republic of
اقای حسینی حرف میزنند
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
جنگ جنگ نکن
محمد
Iran, Islamic Republic of
یه طایفه کافیه
باوی
Iran, Islamic Republic of
اقای حسینی فقط داره برای گچساران دشمن تراشی می کنند
اتفاقا عملکرد یزدان پناه خیلی هم خوب بوده
شما خودتون هنوز در یک کمیسیون ساده هم عضو نیستید
لطفا خودتون رو تغییر بدید
سایه
Iran, Islamic Republic of
رفتن یزدان پناه یعنی پایان نمایندگی روشنفکر
ستادی
Iran, Islamic Republic of
برفر ها یزدانپناه و دانشگاه علوم پزشکی را به نابودی کشاندند
Romania
درود عالی عین حقیقت
Romania
بله برفرها موجب شکست روشنفکر هستند نابودش میکنن
چین لوداب
Romania
مدیریت یزدانپناه فاجعه باربود...چراحتی برماهمسایگان ظلم کردی...مگه ماتامرادی نبودیم که همش ازخودتون گذاشتی
Iran, Islamic Republic of
مردم کوچه ‌خیابون هم دیگه این مدلی حرف نمی‌زنند،متاسفانه
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز یزدانپناه ربطی به روشنفکر ندارد اقای روشنفکر بارها از عملکرد یزدانپناه انتقاد کرده یزدانپناه نیروی اقای روشنفکر نبود وپیش از اقای روشنفکر توسط زارع کاشته شده بود نا کارامدی یزدانپناه ربطی به دکتر روشنفکر نداره و بارها به یزدانپناه تذکر جدی داده اما رسانه ای نشد
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
هیچ وقت تهدید نکن
سید قدرت
Iran, Islamic Republic of
کسی که فکرش رو هم نمیکرد که نماینده بشه
قففف
Iran, Islamic Republic of
تو به خاطر نامه ای بودی که دکتر یزدان پناه پاره کرد جوابت نداد تو اول خودتو درست کن
مسعود
Iran, Islamic Republic of
به خدا تا حالا از نزدیک یزدانپناه را ندیده ام ونمیدونم از لحاظ سیاسی چه جوری اگر مرد هستید منتشر کنید
انسان
Iran, Islamic Republic of
ایشون نماینده مردم‌ برا مجلس ک قراره قانون وضع کنه.
بعد استاندار و دولت نقششون چیه؟
ب نظرتون قانون شکنی شاخ و دم داره؟
India
این چه ادبیاتی هست؟
طایفه‌ای، قبیله‌ای و یعنی چه ؟
چرا در این شرایط با احساسات مردم بازی می کنی؟
یعنی نفر بعدی و مدیران بقیه ادارات به سفارش و زد و بند شما و امثال شما نبوده و نخواهد بود؟؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
خب همش تهدید وانتقاد و فاجعه سازی و...خب ارائه کارتو به اماروارقام بده ببینیم چه کردی نه همش بازی باکلمات و واژه ها و افراد و...
مجتبی بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
نظربه اینکه خود آقای سید ناصر حسینی و اطرافیانش با گماردن اقوام و بستگان درجه ۱ و نسبی فامیل خود نهایت طایفه بازی را در استان به محضر نمایش گذاشتند واقعا از سمت های استانداری و معاونین تا مدیرکل ها و مدیران آموزش وپرورش و جهاد کشاورزی و سایر ادارات که در آینده نزدیک لیست کامل را انتشار خواهم کرد . تاسف بار هست که نماینده ای مثل ناصر حسینی بجای اینکه دنبال آوردن صنعت و معدن و زمینه های اشتغال زایی جوانان در استان باشند دنبال حواشی طایفه ای و دو بهم زنی هست,با ترساندن و خط و باند نمیتوان راهی در ترقی پیشرفت جوانان برداشت جز نفرت و تنفر عمومی از اظهارات ,,, خداوندا به شما عقلی و به مردم تا پایان نمایندگی شما صبری عطا بفرماید ...
محمدولایی
Iran, Islamic Republic of
نماینده محترم ::::لحن سخن شما :::فریاد بی تجربگی وکینه توزی درقله انقلابی می زند :::!!!!!!!! چرا ؟؟؟؟ جنگ چه صیغه ایست ؟؟؟؟!!!! (((اگر آبروی مومنی ولو دشمن برده شود :::کل نفوس مرده اند ))) نصیحت میکنم :::بروید کتاب نصایح وحلیه را معرفتی بخوانید :::از تهرون امکانات نمی دهند ::::حتی رسانه های مارا محدود کرده اند ::::!!! در تهران جنگ جنگ کن ::::
همشهری
Iran, Islamic Republic of
انصافا بعضی از موارد سید ناصرحسینی درست میفرمایند دانشگاه شده فامیلی
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
فایل های مرتبط
1