کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ساعتی پیش بر اثر سکته قلبی؛

خواهش‌نیک خبرنگار معروف کهگیلویه و بویراحمد فوت کرد (+ تصاویر )

18 آذر 1400 ساعت 15:11

سید حمدالله خواهش‌نیک خبرنگار معروف استان کهگیلویه و بویراحمد و معاون سواد آموزی آموزش و پرورش این استان ساعاتی پیش بر اثر سکته مغزی دارفانی را وداع گفت.


سید حمدالله خواهش‌نیک خبرنگار معروف استان کهگیلویه و بویراحمد و معاون سواد آموزی آموزش و پرورش این استان ساعاتی پیش بر اثر سکته مغزی دارفانی را وداع گفت.
 به گزارش کبنا، خواهش‌نیک یکی از خبرنگاران معروف استان کهگیلویه و بویراحمد است که او بنیانگذار برنامه جالب گفتن نگین بود. نام خواهش‌نیک برای مردم این استان آشنا و به یادگار می‌ماند. او همچنین از خبرنگاران مردمی و محبوب استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که همواره برای حل مشکلات مردم پیش قدم بوده و از محبوبیت خاصی بین فرهنگیان و مردم برخوردار بود.



او در بخشی از زندگی‌نامه خود آورده بود؛ سید حمدالله خواهش نیک متولد ۵ شهریور ماه سال ۱۳۵۰ در منطقه سادات امامزاده علی هست، سه فرزند به نام‌های سید علی، سید عرفان و سید احسان دارم و سال ۷۹ ازدواج کردم. از کودکی به خبرنگاری و مقاله نویسی علاقه داشتم و در دوره راهنمایی و دبیرستان و تربیت معلم کارهای هنری و مسابقات شرکت می‌کردم، دوران ابتدایی در سادات امامزاده علی و سرفاریاب و راهنمایی در سرفاریاب و همچنین متوسطه را در دبیرستان شهید بهشتی دهدشت در رشته ریاضی و فیزیک گذراندم.
پس از آن وارد تربیت معلم شیراز شد و به عنوان دبیر در مناطق چاروسا، دهدشت و حومه یاسوج خدمت کردم از تربیت معلم در سال ۷۰ با استاد روحی در خبر جنوب شیراز تولین تجربه خبرنگاری را پیدا کردم و پس از آن حدود سال ۷۷ با نشریه زاگرس در استان و سال ۷۹ و ۸۰ خبرگزاری ایرنا کار کردم و پس از آن وارد صدا و سیما شدم.
خواهش نیک ساعتی پیش در «مشهد مقدس» به دلیل عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت.









کد مطلب: 442179

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/442179/خواهش-نیک-خبرنگار-معروف-کهگیلویه-بویراحمد-فوت-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1