تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب : ۴۴۲۰۲۹
سخنرانی زهرا جوان در نماز جمعه تهران ترند شد

(ویدئو) از دست رفتن مرجعیت فکری ائمه جمعه ناشی از فاصله‌گیری از نقش نماینده مردم بودن و پیشروی به سمت نماینده حاکمیت بودن است

۲
۰
(ویدئو) مردم امام جمعه‌ای را می‌خواهند که نماینده حاکمیت نباشد
کبنا ؛در نماز جمعه این هفته تهران زهرا جوان دبیر سیاسی یک تشکل دانشجویی پیش از خطبه‌های نماز جمعه سخنرانی کرد. واکنش نمازگزاران در طی این سخنرانی و تکبیر گفتن مکررشان در بخش‌های خاصی از سخنرانی با موضوعاتی همچون طرح صیانت، امام جمعه و ... مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.
به گزارش کبنا، زهرا جوان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت: مردم امام جمعه‌ای را می خواهند که نماینده آنان و انعکاس دهنده مطالبات و مشکلاتشان باشد نه امام جمعه‌ای که به عنوان نماینده حاکمیت در نماز جمعه به بیان احکام و اشاره‌ای کوتاه به برخی مسائل روز بپردازد. مردم امام جمعه‌ای همدل و همراه می‌خواهند که بتواند صدای رسای مردم در تریبون نماز جمعه بوده و مسئولین امر را وادار به پاسخگویی و پیگیری کند.
وی ادامه داد: اگر امروز از دست رفتن مرجعیت فکری ائمه جمعه را متذکر می‌شویم ناشی از همین فاصله‌گیری از نقش نماینده مردم بودن و پیشروی به سمت نماینده حاکمیت بودن است تا زمانی که نماز جمعه تبدیل به تریبون مردمی نشود و مرجعیت فکری نماز جمعه و ائمه جمعه در اذهان عمومی بازسازی نخواهد شد رویکردی که انتظار می‌رفت در شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در مدت اخیر پیگیری شود و تأملی جدی قسمت مرجعیت فکری ائمه جمعه صورت گیرد متأسفانه مغفول مانده و حتی در صورت تلاش برای این امر نتیجه آن ملموس نبوده است.
    
 
نام شما

آدرس ايميل شما

حسین
Iran, Islamic Republic of
شیر مادر و نان پدر حلالت

حقا که حق گفتی... مردم امام جمعه‌ای را می خواهند که نماینده آنان و انعکاس دهنده مطالبات و مشکلاتشان باشد نه امام جمعه‌ای که به عنوان نماینده حاکمیت در نماز جمعه به بیان احکام و اشاره‌ای کوتاه به برخی مسائل روز بپردازد..
Iran, Islamic Republic of
درود بر این شیر درخت ایرانی. هنوز هستند شیر دخترانی که با صدای رسای طالب حق و حقیقت باشند هنوز کورسو امیدی هست که آزادی و انسانیت راه بازگشت دارد هنوز کور سو امیدی هست که مردم ازادگی و مردانگی را صدا بزنند ای مسولین خفته در ریا و تظاهر این را بدانید که کفر حکومت می کند ولی ظلم پایدار نمی ماند آن هم ظلمی که لای برگ قران بگذاری و به نام قران و دین بر مردم روا بدارید ظلم شما ظلم به خدا و قران و بشرییت است کفر فقط به خودش ظلم می کند ولی ظلم لای قران ظلم به خداست ظلم تطهیر نداریم شماها با ریا و تظاهر ظلم های خود را می خواهید تطهیر کنید..
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
فایل های مرتبط
1