تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب : ۴۴۲۰۱۴
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران خبر داد؛

کشف ۲۱ کیلو تریاک در گچساران

۰
کشف ۲۱ کیلو تریاک در گچساران
کبنا ؛فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف ۲۱ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور شیراز به گچساران خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، امروز یکشنبه (14 آذرماه 1400) سرهنگ ً سید محمد موسوی ًً اظهار داشت: درپی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله ای مواد مخدر محورهای مواصلاتی استان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گچساران با همکاری ماموران پاسگاه انتظامی امامزاده جعفر(ع) این فرماندهی ضمن هماهنگی با مراجع قضایی در محور شیراز به گچساران ایست بازرسی دایر کردند.
وی افزود: ماموران حین انجام ایست بازرسی در محور شیراز به گچساران به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
موسوی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور۲۱ کیلو گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در آن جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد، خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار بوده و شهروندان می‌توانند اخبار خود را با شماره ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1