تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب : ۴۴۱۹۷۵
براساس آمار موجود؛

مراجعه ۳۵۰ شهروند عراقی برای درمان ناباروری به بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران

۱
۰
مراجعه ۳۵۰ شهروند عراقی برای درمان ناباروری به بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران
کبنا ؛براساس آمار موجود ۳۵۰ مسافر شهروند عراقی از ابتدای سال ۱۳۹۹ تاکنون برای بهره مندی از خدمات بخش ناباوری بیمارستان تخصصی مادر و کودک بی بی حکیمه (س) گچساران وارد کشورمان شده اند.
به گزارش کبنا نیوز، مرکز ناباروری بیمارستان بی بی حکیمه (س) شهر دوگنبدان از اواخر سال ۱۳۹۷ به همت متخصصان بومی شهرستان گچساران در حوزه درمان ناباروری آغاز به کار کرد و خدمات این مرکز بر اساس استانداردهای جهانی و کشوری برای زوج‌های نابارور انجام می‌شود.
«آی یو ای»، «آی وی اف»، «رحم اجاره ای»، «اهدای تخمک»، «لاپاراسکوپی» و «میکرواینجکشن» از جمله عمل های جراحی ناباروری است که  مرکز بیمارستان بی بی حکیمه  (س) گچساران به مراجعان ارائه می دهد.
این مرکز به عنوان نخستین مرکز دولتی در کهگیلویه وبویراحمد با تعرفه دولتی به مراجعان خدمات می دهد که ۷۰درصد هزینه های درمان آن از سوی دانشگاه علوم پزشکی پرداخت می شود.
مرکز ناباروری بیمارستان بی بی حکیمه (س) شهر دوگنبدان با دارا بودن آزمایشگاه آندرولوژی، آزمایشگاه جنین شناسی، سونوگرافی فوق تخصصی ، بیوفیریزینگ ، اتاق عمل و واحد مراقبت های پس از عمل جراحی که ابتدایی‌ترین روش درمان تا پیشرفته‌ترین روش‌ها  از سوی متخصصان انجام می شود.
این مرکز با زیربنای ۳۰۰ مترمربع در طبقه اول مرکز آموزشی و درمانی بیمارستان بی بی حکیمه (س) دوگنبدان ایجاد شده و ارائه دهنده خدمات کامل ناباروری به زوج های نابارور است.
نام شما

آدرس ايميل شما

زنده باد خانم دکتر گرجی زاده
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1