تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۸
کد مطلب : ۴۴۱۸۵۹
برای رفع محرومیت ها؛

درخواست روشنفکر از شستا برای سرمایه گذاری در کهگیلویه و بویراحمد

۰
در نشست روشنفکر با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی چه گذشت + تصاویر
کبنا ؛نماینده مردم مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در حوزه نفت و‌گاز، گیاهان دارویی، آب، گردشگری در این استان، گفت: برای رفع محرومیت‌ها و توسعه اقتصادی راهی جز افزایش سرمایه گذاری نیست.
به گزارش کبنا نیوز، مهدی روشنفکر در نشست با دکتر میر هاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: انتظار داریم سازمان تامین اجتماعی در راستای تحقق رسالت توجه به مناطق محروم و کمتر برخوردار، نسبت به سرمایه گذاری شستا در شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون حمایت و‌ هدایت لازم را داشته باشند.
وی افزود: زمین دو‌ هکتاری سازمان تامین اجتماعی در مرکز شهر یاسوج سال‌های بدون استفاده مانده و حتی سبب برهم زدن مبلمان شهری نیز شده است که ضروری بوده نسبت به احداث مجتمع رفاهی، فرهنگی، تجاری و ورزشی در این محل اقدام شود.
وی خواستار اجرای قانون معافیت بیمه سهم کارفرما حداکثر تا ۵ نفر کارگر برای گلخانه‌های گل رز شد و افزود: در صورت عدم تدبیر متولیان امر شاهد بیکاری بیش از ۵۰۰ کارگر گلخانه‌های گل رز در استان کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود.
میر هاشم موسوی در این نشست نیز وعده بررسی پیشنهادهای مهدی روشنفکر توسط کارشناسان و مسئولان سازمان تامین اجتماعی به صورت ویژه داد و از دغدغه محرومیت زدایی این نماینده مجلس قدردانی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1