تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : ۴۴۱۴۵۸
در شورای اداری شهرستان بویراحمد مطرح شد

روشنفکر: مدیر بدون برنامه سرگردان و زیان‌ده برای نظام است / این مدیران جایگاهی در نظام مدیریتی کهگیلویه و بویراحمد ندارند / مدیر جهادی این نیست که همه امکانات باشد و مدیریت کند

۲۶
۲
روشنفکر: مدیر بدون برنامه سرگردان و زیان‌ده برای نظام است / این مدیران جایگاهی در نظام مدیریتی کهگیلویه و بویراحمد ندارند / مدیر جهادی این نیست که همه امکانات باشد و مدیریت کند
کبنا ؛نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون گفت: مدیر بدون برنامه سرگردان و زیان ده برای نظام است و جایگاهی در نظام اداری و مدیریتی ندارد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز (شنبه 29 آبان ماه 1400) نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد به ریاست مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد و با حضور مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون و مدیران استانی و شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری شهرستان بویراحمد برگزار شد.
نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بسیج مدرسه عشق است، گفت: نگاه خدمتگزاران مردم هم بسیجی‌وار همراه با عشق و علاقه باشد، بسیجی بودن در حرف و شعار نیست بلکه در عمل است کسی مطالبی را به زبان می‌آورد باید در عمل آن را اثبات کند.
 وی با بیان اینکه بسیج مبدأ تحول در جامعه و ابعاد مختلف اقتصادی و فرهنگی است، گفت: بسیجی ابتکار و خلاقیت و واکسینه و بیمه کردن جامعه در شرایط حساس است.
 روشنفکر با بیان اینکه راه نجات ایران عزیز در تفکر بسیجی است، افزود: فرهنگ ما باید فرهنگ بسیجی و نگاه مدیران ما برای اداره امور جامعه بسیجی باشد.
 وی بیان کرد: هرگاه در جامعه چالشی ایجاد شد فرهنگ و تفکر بسیج توانست وضعیت را اداره کند بسیجیان که رفتند و شهید شدند در جامعه و بین خانواده گمنام و بی نام و نشان هستند، مسئولان حواسشان به این موارد باشد.
 وی در بخش دیگری از سخنان خود بر تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: تکریم ارباب رجوع یعنی احترام به آنها پاسخ مناسب، راه‌اندازی کار ارباب رجوع در اسرع وقت و ارائه خدمت مناسب در کمترین زمان ممکن است.
 روشنفکر بیان کرد: اگر ارباب رجوع را چند روز فقط به خاطر یک امضا معطل و پاسکاری کنید بی‌حرمتی به این افراد و بیانگر این است که آن مدیر نمی‌تواند مجموعه خود را اداره کند.
 وی با قدردانی از رسانه‌های استان در پرداختن به موضوع مهم تکریم ارباب رجوع در ادارات استان گفت: یکی از شاخص‌های یک مدیر توانمند همین موضوع تکریم ارباب رجوع و همدلی و همراهی با همه سازمان‌ها و دستگاه‌ها است.
مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون خطاب به مدیران، اظهار داشت: مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد باید حواسشان جمع باشد، اگر یکی از شما کار و وظیفه خود را به خوبی انجام ندهد شیرازه خدمت به مردم از هم پاشیده می‌شود. برای همین کارهای خدمت‌رسانی آب و برق و گاز از قبل استعلام بگیرید تا موجب رنجش مردم و ائتلاف منابع مالی و انسانی نشود.



وی توضیح داد: گاهی یک دستگاه اداری را به بدن انسان تشبیه می‌کنند و هر وقت دندانی به درد آید، کل بدن را درد می‌گیرد در ادارات هم باید به این موضوع توجه شود که اگر واحد و یا بخشی از ادارات وظایفشان را به خوبی انجام ندهند و مشکلی به وجود بیاید و کار مردم لنگ بماند، کل عملکرد آن دستگاه زیر سئوال می‌رود.
این نماینده مجلس افزود: مدیریت جهادی این نیست که همه امکانات موجود باشد و مدیران و مسئولان به راحتی شهرستان و استان کهگیلویه و بویراحمد را اداره کنند، بلکه مدیران جهادی و انقلابی آن است که در اوج همه کاستی‌ها بتوانند گره از مشکلات مردم و جامعه باز کنند.
روشنفکر در ادامه افزود: اگر مهارت‌های مدیریتی داشته باشیم، باید نقشه راه برای اداره امور ترسیم شود. مدیری که نقشه راه ندارند، یعنی سرگردانی و زیان ده برای نظام، یعنی اتلاف تمام منابع مالی وانسانی. وقتی مدیری بلد نباشد که انگیزه ایجاد کند تا کارمند ظرفیت‌های خودش را شکوفا کند، باید درب آن ساختمان و اداره را بست، چرا که این مدیر و اداره همانند مغازه داری است که به دلیل عدم برنامه و مهارت باعث ورشکستگی خودش و بسته شدن درب مغازه خود شده است. 
نماینده مردم در تذکر دیگری به مدیران گفت: به همه مدیران نظام می‌گویم حواستان جمع باشد در اوج کسری منابع و اعتبارات به سر می‌بریم مبادا همان مبلغ ناچیز که برای عمران و آبادی است را با ندانم‌کاری از دست دهیم مدیران نقشه راه داشته باشند. 
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در ادامه گفت: مدیران باید با برنامه ریزی و داتشن مهارت‌های انسانی، فنی و تخصصی به دنبال کار و تلاش و پیشبرد امور باشند.
روشنفکر ادامه داد: مدیران باید با عملکرد و رفتار و گفتار انقلابی و جهادی نگاه مردم را نسبت به انقلاب بیش از گذشته مثبت‌تر کنند. باید نشان دهیم که نظام توان انجام کار دارد و باید با برنامه‌ها و مدیریت‌ها نشان دهیم که نظام، نظام کارآمدی است. نار مدیری می‌توانیم استان را اداره کنیم که مؤثر و کاربردی باشد.
 وی تصریح کرد: کار کردن کنار مدیرانی که توانایی و برنامه ندارند، معنا هم ندارد و این مدیران جایگاهی در بدنه مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد ندارند.
 این نماینده مجلس در ادامه با بیان اینکه چو عضوی به درد آورد روزگاردگر عضوها را نماند قرار، تاکید کرد: اگر مدیری توانایی انجام کار و وظایفش را نداشته باشد، خدای نکرده نظام را زیر سئوال می‌برد. نگاه مدیریتی باید یک نگاه سیستمی باشد و نباید اجازه بدهیم در یک جایی کاری زمین بماند که کل سیستم زیر سئوال ببرد. 
روشنفکر بیان کرد: تلاش کنیم موانعی در حوزه سرمایه وجود دارد برطرف کنیم برخی‌های جرات و جسارت مدیر را ندارند و همین دردسری برای سرمایه‌گذار و مانعی شده است.
 وی بیان کرد: صدور یک مجوز سرمایه‌گذاری ۱۵ ماه طول می‌کشید اما با توجه به مصوبات مجلس، دستگاه‌ها همت کنند کمتر از یک ماه مجوز سرمایه‌گذار صادر کنند.
 وی خطاب به مدیران خاطرنشان کرد: با ایجاد یک سری تبصره و موانع موجب دلسردی سرمایه‌گذاران نشوید.
 رروشنفکر بیان کرد: بودجه ۱۴۰۱ در شرف تحویل به مجلس است به مدیران توصیه می‌کنم اگر پروژه جدید ملی، استانی و شهرستانی دارند سریعتر در اختیار سازمان برنامه و بودجه قرار دهند اگر تحویل داده نشود قابل گذشت نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
دست بزنیم برا جناب نماینده دو تا پارگرافی گفتن ک خودشون هم نقبولش دارن ن انجامش میدن مدیران جهادی شما جناب یزدانپناه و تاج الدینی نصیری راد و ..........اینها هستن
رطب خورده منع رطب کی کند
شما خودتان تا الان هیچ کاری انجام ندادین ودارید برای مدیرانی ک میگید بهمون رای دادن لابی میکنید بعد جهاد و انقلاب و کار و ....میگین
محیط زیست
Iran, Islamic Republic of
اگه راست میگید هاشمی بردارید
محیط بان
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای روشنفکر. یه فکری به حال محیط زیست کنید چیزی نمونده نابود بشه
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
آقای هاشمی جلسه ای. که با بهرامی داشتی چه بود. و شب هم داری دنبال دکتر روشنفکر می‌گردی. آخ و بخت عسکر
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
برادر شما اگه راست میگویید بسم الله از محیط زیست شروع کن
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
راستی مسولین محترم میدونن که اداره ای بنام محیط زیست وجود دارد
کریک
Iran, Islamic Republic of
خدا راشاهد میگرم اقای هاشمی برا رییس یه شهرستان هم نخوبه
Iran, Islamic Republic of
جناب نماینده لطفا مسایل اداری و مدیران و عزل نصب ها را سیاسی نکنید و در ان دخالت نفرمایید
بیراحمد
Iran, Islamic Republic of
گپ پیک
تکراری بی خواص
علی
Romania
آخ سی استان ما وا نماینده
Iran, Islamic Republic of
باسلام
دکتر روشنفکر انسانی پاک دست می‌باشد و همینطور دلسوز و کار بلد .
لطفاً ادب و ظرفیت فراموش نشود
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
باسلام
بنده اطمینان کامل از آقای روشنفکر درتمامی زمینه ها دارم
به امید موفقیت روزافزون براسربلندی استان.
پروانه
Romania
سلام بیشترین تخلفات رو خود نماینده با طایفه بازی و انتخاب‌های نادرستش انجام داده
Iran, Islamic Republic of
اولین زیان دهی برای این مملکت خود شما هستین که انشالا دو سال دیگه جلو ضرر خواهیم گرفت
محمد
Iran, Islamic Republic of
به نظرم به جای این حرفهای کلیشه ای برای مردم کار کنید بهتر است
Iran, Islamic Republic of
جناب روشنفکر میشه بفرماید این دوسالی که رفتین مجلس برای بخش پاتاوه چکاری انجام دادین لطف کنید فقط یک نمونش را بگید تنها کار شما گذاشتن بچه های فقط یه طایفه خاص توی علوم پزشکی هستش صد رحمت به هدایت خواه و زارع
Iran, Islamic Republic of
غیره کل استان بچینن بین و ایشا تا راضی وابیت..
اوگلی ک رهتنه سر کار هم خورزو و عامویل خته
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر نقشه راه یعنی چه من معنی می کنم یعنی تفرقه بین علیا وسفلی توسط شما کبنا آزاد مرد باشیدبزنید
مطهری
Iran, Islamic Republic of
درود و صد رحمت به نظر شما عزیز گرانقدر ، روشنفکر نقشه ای راه تو نابودی سفلی و علیا بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ببخشید جناب روشنفکر الان دقیقا راهبرد حضرت عالی در توسعه شهرستان هایی که نماینده آنها هستید چیست؟
دخالت در قوای دیگر یا نظارت بر اجرای قانون ؟؟؟
بهشتی
Iran, Islamic Republic of
یکی بگه نماینده بویر احمد چندتا کار مهم انجام داده دو این دوسال همه چیز کلا تعطیله
غضنفر
Iran, Islamic Republic of
مدیر بدون برنامه برای نظام سم هست نه زیان ده..ولی میشه بفرمائید مدیر دارایی که هیچ برنامه ای نداره چرا هنوز مونده چرا چنین دستگاه بزرگی چنین شخصی که فاقد برنامه و توانایی هست هنوز مدیر هست
ب
Iran, Islamic Republic of
سیدناصر حسینی تازه کار در ماراتن خدمت وچینش مدیران ازشماجلوتر است
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
خدا بدادبویر احمد برسه کار مفید که هیچ ضرر هم دارن می رسونن رود خانه بشار داره مثل زاینده رود میشه
دنا
Iran, Islamic Republic of
منظور ایشون از مدیران ناتوان ، کسانی است که از برادران و فامیل و قبیله خودش نباشه ، پس بی برنامه و ناتوانه و برای قبیله نماینده عین سمه !!!
Iran, Islamic Republic of
چو عضوی به درد اورد روزگار
همه اقوام خودم رو میبرم سرکار
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1