کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

دیدار معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه

28 آبان 1400 ساعت 17:48

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور دیدار و گفتگو کرد.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش کبنانیوز، سید جواد هاشمی در این دیدار جایگاه خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در جامعه را والا و ارزشمند خواند و گفت: باید به خاطر داشته باشیم که امنیت و عزتمندی امروز کشورمان مدیون و مرهون خون شهدا و رشادت‌ها و دلاورمردی های ایثارگران است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار رسیدگی به مشکلات و بررسی نیازمندی ها و مطالبات فرزندان شهدا و خانواده های آنها را از اولویت ها برشمرد و افزود: در دیدارهای مکرر و دیدار با مدیران بر این موضوع مهم تاکید شد.
وی خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را فضیلتی بالایی برشمرد و تاکید کرد: باید این فضیلت در جامعه حفظ شود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مهم خواند و از همه دستگاه ها و متولیان حوزه های ایثار و شهادت خواست این موضوع در اولویت قرار گیرد.

وی اشتغال، مسکن و ازدواج فرزندان شهدا و ایثارگران را از مهمترین مطالبات این خانواده دانست که باید به سرعت رسیدگی شود.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از اقدامات استاندار و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی به دلیل پیگیری های ویژه مشکلات و نیازمندیهای ایثارگران و خانواده های شهدا تقدیر کرد.
حجت الاسلام والمسلمین شکری قول مساعد داد مشکلات ایثارگران،آزدگان و خانواده های شهدای استان را در مرکز به صورت ویژه پیگیری کند.


کد مطلب: 441440

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/441440/دیدار-معاون-سیاسی-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-نماینده-ولی-فقیه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1