تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۴۴۱۳۶۲
در آیین معارفه و تودیع رؤسای دانشگاه یاسوج؛

رئیس جدید دانشگاه یاسوج: آقای دکتر عریان اینطور نیست که می فرمایید؛ 17 نفر از نمایندگان استان فارس تلاش کردند فرزند زجرکشیده استان کهگیلویه و بویراحمد را زمین بزنند / دکتر عریان: رفتار هیچ کدام از نمایندگان را تأیید نمی کنم

۵
۱
رئیس جدید دانشگاه یاسوج: آقای دکتر عریان اینطور نیست که می فرمایید؛ 17 نفر از نمایندگان استان فارس تلاش کردند فرزند زجرکشیده استان کهگیلویه و بویراحمد را زمین بزنند / دکتر عریان: رفتار هیچ کدام از نمایندگان را تأیید نمی کنم
کبنا ؛مراسم معارفه و تودیع روسای دانشگاه یاسوج با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن آمفی تئاتر عسکری این دانشگاه برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (چهارشنبه 26 آبان ماه 1400) با حضور داداش پور معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان و اردوان ارژنگ معاون این سازمان، سید جواد هاشمی سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان کشوری و استانی و اعضای هیئت علمی دانشگاه مراسم معارفه و تودیع روسای دانشگاه یاسوج در سالن اجتماعات عسکری برگزار شد.
دکتر بهادر کرمی رئیس جدید دانشگاه یاسوج در این آیین به سخنرانی پرداخته و گفت: اینطور نیست که می فرمایید، همه استان ها همین شکلی هستند که شما می فرمایید، بطور مثال 17 نفر از نمایندگان استان فارس، مهندس افشانی استاندار همفکر شما را که از فرزندان زحمت کشیده این استان بودند تلاش کردند زمین بزنند. اگر آقای ایمانی نبودند با آبروی این بزرگوار بازی می شد. البته رشادت و پایمردی وزیر وقت کشور نیز کمک کرد.
به گزارش کبنا، پس از تشویق حضار، دکتر عریان نیز بر این موضوع صحه گذاشته و از پایین تریبون اینگونه گفت که رفتار هیچ کدام از نمایندگان فارس را تأیید نمی کنم.
بهار کرمی سرپرست جدید دانشگاه یاسوج در ادامه گفت: تمام اقدامات و زحمات دکتر عریان را تأیید می کنم، رئیس دانشگاهی شاید پیدا نشود که به اندازه دکتر عریان وقت بگذارد، بنده مشاور دکتر عریان بوده ام. در دو سال اخیر، شاید فقط دو بار به شیراز رفته اند.
وی افزود: دانشگاه جهانی است، منطقه ای و استانی و ملی نیست، مکانی جهانی است و مهم است که این را قبول داشته باشیم.
شیب پیشرفت دانشگاه های کشور نسبت به پیشرفت های دانشگاه های سطح دنیا بسیار بالا بوده است و ما چند سال از چشم انداز 1404 که داشتیم و تلاش داشتیم از دانشگاه ترکیه به عنوان کشور برتر منطقه عبور کنیم، گذر کرده ایم.



کرمی با بیان اینکه «فارغ التحصیل های دانشگاه های یاسوج جزو رنکینگ های برتر دنیا هستند» اظهار کرد: در حالی که در سال 57 به ندرت نیروی دانشگاهی در استان کهگیلویه و بویراحمد داشتیم.
وی گفت: بخش زیادی از پزشک های این استان پزشک های هندی و پاکستانی بودند، ولی اکنون چه تعداد متخصص و پزشک در استان داریم.
کرمی با بیان اینکه «دانشگاه های ما نتوانستند به اهداف خود که انسان سازی و تمدن سازی است برسند» اظهار کرد: نسل اول دانشگاه ها آموزش بوده، نسل دوم پژوهش بود، نسل سوم آموزش های کارآفرینی بوده است، دانشگاه های نسل چهارم باید مراکز رشد، شرکت های دانش بنیان و فعالیت های عملی تولید علم به ثروت را انجام دهد.
کرمی ضمن تشکر از همکاران خود و اعضای هیئت علمی و مدیران گفت: فرصت بنده چند صباحی است، باید در این مدت کاری کنیم که دوستان از ما به نیکی یاد کنند.

بیشتر بخوانید

دکتر عریان: مگر نماینده ها کار دیگری ندارند که شب و روز برای دانشگاه توصیه می کنند / می خواهند دانشگاه جزو تریتوری و در محدوده یک طایفه باشد؛ امیدوارم این زشتی ها از این استان رخت ببندد / توصیه عریان به رئیس دفتر جوان وزیر علوم؛ زمانی که ایشان متولد شدند بنده در زندان شاه بودم

وی گفت: نشست خبری با اصحاب رسانه طی روزهای آینده برگزار خواهد شد و توضیحاتی ارائه می شود تا دوستان ما را بیشتر از این سیاسی جلوه ندهند، بنده اولین استاد تمام دانشگاه هستم، اولین استاد تمام دانشگاه شاید سیاسی باشد ولی فردی علمی است. بنده از نظر علمی نفر دوم یا سوم دانشگاه هستم، دوستان انصاف را رعایت کنند.

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اقای عریان اینجا جای شما نیست..
بفرمایید شهرتان
نوا
Iran, Islamic Republic of
جایی که ارژنگ اومدن کاملا مسموم و غیره قابل توجیه من برای مصاحبه دکتر یزد رفته بودم تنها کسی که توی اون جمع به من گیر داد همین اورنگ که واقعا براش متأسفم
بود تاجایی که همون یزدیها هم واقعا بهش پوز خند زدند خوشبختانه شیراز قبول شدم
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه همه حرفها درست است
دردمند
Iran, Islamic Republic of
دکتر کرمی بایر هم دفاع کنه چون که خودش با لابی شد رئیس دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
یکی از دلایلی که مدیران لر با دافعه روبرو میشن قومیتگرایی هست افشانی کلی از مدیران لر را منصوب کرد معلومه باعث دافعه میشه شیرازی بیاد اینجا کلی شیرازی منصوب کنه شاکی نمیشین

افشانی تهران هم نتونست جلوی قومیتگراییش را بگیره و داد همه در اومد
مدیران ما چون بر اساس طایفه گرایی تربیت شدن توان مدیریت ملی ندارن
هنر مدیر ملی اینه که همه اقوام و طوایف مدیرش باشن
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

به نظر می‌رسد اجرای قانون فراتر از خود قانون، به چیزی یا چیزهایی فراتر نیاز دارد که می‌توان ...
شوخی ‌یا مصاحبه‌ای جعلی؟

شوخی ‌یا مصاحبه‌ای جعلی؟

هرچند روز گذشته نوروزی در مقام تکذیب مصاحبه‌ منتشرشده‌اش برآمد و به خبرگزاری «خانه ملت» ...
1