تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۴۴۱۳۵۰
معاون مالی دانشگاه یاسوج؛

دانشگاه تنها فرزند دکتر عریان بود و خواب و خوراک و همه زندگی اش همین تنها فرزند بود

۵
۰
دانشگاه تنها فرزند دکتر عریان بود و خواب و خوراک و همه زندگی اش همین تنها فرزند بود
کبنا ؛مراسم معارفه و تودیع روسای دانشگاه یاسوج با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن آمفی تئاتر عسکری این دانشگاه برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (چهارشنبه 26 آبان ماه 1400) با حضور داداش پور معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان و اردوان ارژنگ معاون این سازمان، سید جواد هاشمی سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان کشوری و استانی و اعضای هیئت علمی دانشگاه مراسم معارفه و تودیع روسای دانشگاه یاسوج در سالن اجتماعات عسکری برگزار شد.
گودرزی معاون مالی دانشگاه یاسوج گفت: فرصت پیش آمده را مغتنم شمرده و از همه مدیرانی که از روزهای آغازینی که برای توسعه و تعالی دانشگاه فداکاری کرده اند تشکر و قدردانی می کنم، از آقای مهندس پیروز زمانخان تا مرحوم دکتر محسن عسگریان روحشان متعالی باشد. همچنین از آقای دکتر اردوان ارژنگ، دکتر شاپور رمضانی، دکتر محمودرضا رحیمی، دکتر احمد عریان، و هم اکنون آقای دکتر بهادر کرمی تشکر و قدردانی می کنم.
گودرزی اظهار کرد: گرچه می دانم همه این عزیزان با همه توان کوشیده اند، تا دانشگاهی بهتر از قبل بسازند و به کشور معرفی نمایند، با تمام وجود از همه آنها قدردانی می کنم. ولی به رسم ادب، از جناب آقای دکتر عریان، به پاس قدردانی از زحمات این برادر ارجمند به سه نکته اشاره می کنم.
گودرزی گفت: به لطف پروردگار همه ما یا پدر هستیم، یا طعم زیبای پدری را چشیده ایم، هر گاه در فعالیت ها و رفتارهای دکتر عریان در دوره مسئولیتش را مرور می کنم تنها واژه ای که می تواند بار معنایی این مسئولیت را به دوش بکشد پدری کردن به معنای واقعی کلمه است. دانشگاه تنها فرزندش بود و خواب و خوراک و همه زندگی اش همین تنها فرزند بود.

وی بیان کرد: تجربه ارزشمند ایشان پندآموز است، باید بپذیریم تجربه کارساز و مؤثر و مفید تنها در بستر زمان و با قرار گرفتن در میدان های عمل به دست می آید. گاهی در بررسی مسائل کاری و تصمیم گیری ها، نظری را به پشتوانه تجربه وسیعش عنوان می کرد که برای مدیران جوانی همچون حقیر پذیرفتنی نبود و مخالفت می کردیم ولی مدت ها بعد نتییجه تصمیم که آشکار می شد متوجه ژرف اندیشی ایشان و کاربست تجربه در مدیریت آینده نگر را نظاره می کردیم.
گودرزی اظهار کرد: حسن خلق عملی ایشان برای همه میزبانان، خانواده دانشگاه یاسوج، چه آنهایی که نقد داشتند و چه آنهایی که همراهی می کردند، مثال زدنی است. در اوج ناراحتی از همکاران به سبب کم کاری یا خطا در انجام امور، سعی می کرد حتی در انتخاب واژه ها، برای بیان ناراحتی و تذکر واژه ای را بکار نبرد که موجب رنجش همکاران شود.
وی گفت: همه ما باید کمک کنیم که در مسیر پیشرفت باشیم، با یک نفر تنها نمی شود کار کرد، بپذیریم هر مدیری که به دانشگاه آمده برای کار کردن و فعالیت حضور پیدا کرده است.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
زمان تغییرات فرا رسیده و قطعا امور مالی و سایر قسمت ها از این تغییر مصون نخواهد بود و دادن این شعار ها سودی ندارد
Iran, Islamic Republic of
نهانشه رییس دانشگا یاسوج و غیر بومی هم بی
انتظار داشتی بره من شهر بچرخه و نره دانشگاه؟
پ د اگه نخو من دانشگاه بوهه و کار ارباب رجوع راه بندازه ده سیچه نهانشه ووچو؟
طرف وظیفه شه ک ایکارل کنه منت چنه اینیتو؟
سید
Iran, Islamic Republic of
اول ازهمه باید تو را بندازن بیرون
سعید
Romania
بی شک بنده چون خود از نزدیک شاهد رفتارها و عملکرد جناب گودرزی بوده ام به جرات میتوانم بگویم که ضعیفترین معاونت مالی دانشگاه همین جناب گودرزی با سیاستهای غلط بوده است.چه مسایل پشت پرده و حاشیه ای که ایشان و جناب مجیدیان برای این دانشگاه درست نکردند.قطعا ما کارمندان دانشگاه خواستار تغییر این دو فرد در دانشگاه می‌باشیم وجناب دکتر کرمی باید اولویت کاریشان تغییر این دو باشد.
Iran, Islamic Republic of
درود بر شجاعت و شرافت دکتر عریان عزیز
خسته نباشید خدا قوت
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

به نظر می‌رسد اجرای قانون فراتر از خود قانون، به چیزی یا چیزهایی فراتر نیاز دارد که می‌توان ...
شوخی ‌یا مصاحبه‌ای جعلی؟

شوخی ‌یا مصاحبه‌ای جعلی؟

هرچند روز گذشته نوروزی در مقام تکذیب مصاحبه‌ منتشرشده‌اش برآمد و به خبرگزاری «خانه ملت» ...
1