تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب : ۴۴۱۳۱۳
رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در یاسوج

۰
دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در یاسوج
کبنا ؛ رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری خانمی که تحت عنوان اعزام افراد به سفر زیارتی مشهد مقدس توسط افراد خیر با هزینه رایگان کلاهبرداری می‌نمود، خبر داد.
 به گزارش کبنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سعید بالش زر در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه خانمی تحت عنوان اعزام افراد به سفر زیارتی مشهد مقدس توسط افراد خیر با هزینه رایگان و فقط با دریافت مبلغ ۹۰۰۰۰۰ ریال از هر نفر تحت عنوان بیمه آنها و اعلام که مابقی هزینه‌ها با کمک افراد خیر تأمین و زائرین را به سفر زیارتی ۱۰ روزه به مشهد مقدس اعزام می‌کند، که موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.
 وی افزود: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی و با انجام اقدامات پلیسی گسترده متهم شناسایی و دستگیر و مشخص شد که متهم با کلاهبرداری و سوء استفاده از اعتقادات دینی افراد اقدام به کلاهبرداری و تحصیل مال از طریق نامشروع می‌نموده است.
 بالش زر تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به کلاهبرداری از افراد تحت عنوان اعزام به سفر زیارتی مشهد مقدس اعتراف و اعلام داشت که تاکنون ۸۰۰ میلیون ریال از شهروندان کلاهبرداری نموده است.

 رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: افراد سودجو، مسائل دینی و اعتقادی را به اشکال گوناگون در شبکه‌های اجتماعی رواج و به این طریق از اعتماد طعمه‌های خود سوء استفاده می‌کنند که افراد باید مراقب باشند تا با حساسیت و آگاهی بیشتر در دام کلاهبرداران گرفتار نشوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1