تاریخ انتشار
جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۴۱
کد مطلب : ۴۴۱۱۵۶
نشست فرزندان شهدا و ایثارگران با استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

لابی‌گری با طعم عسل و گردو برای یک موضوع خاص

۲۳
۰
لابی‌گری با طعم عسل و گردو برای یک موضوع خاص
کبنا ؛نشست فرزندان شهدا و ایثارگران در ساختمان دولت با استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. فرزندان ایثارگران و شهدا از اجحاف‌ها در استخدام‌های فله‌ای، تبعیض‌ها، بیکاری، موانع موجود برای دریافت وام و جذب‌های غیرمرتبط در برخی ادارات سخن‌های زیادی داشتند. 
به گزارش کبنا، صبح روز (پنجشنبه 20 آبان ماه 1400) فرزندان شهدا و ایثارگران در ساختمان دولت با استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند، بی‌عدالتی در استخدام‌ها، لابی‌گری برای تصاحب مدیریت‌ها و بی‌توجهی دستگاه‌های فرهنگی به هنرمندان از اصلی‌ترین مباحث مطرح شده در این نشست بود. در نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد با فرزندان ایثارگران و جانبازان به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تعداد مدعوین خیلی کم بود. فرزندان ایثارگران و شهدا از اجحاف‌ها در استخدام‌های فله‌ای، تبعیض‌ها، بیکاری، موانع موجود برای دریافت وام و جذب‌های غیرمرتبط در برخی ادارات سخن‌های زیادی داشتند. یکی از آن‌ها گله داشت که چرا تاکنون مدیریت بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد به یک فرزند شهید سپرده نشده است.
 وی اضافه کرد: برخی از جانبازان حتی پول خرید ویلچر را ندارند اما برخی‌ها هم بسیار ذینفع بوده‌اند.
 این فرزند شهید گفت: فرزندان شهدایی هستند که حتی تاکنون نتوانسته‌اند یک وام پنج میلیونی دریافت کنند و تبعیض‌ها در ادارات و نهادهای مختلف استان بیداد می‌کنند.
 یکی دیگر از مدعوین با اشاره به موضوع خودسوزی فرزند شهید در یاسوج گفت که همه چیز تنها با عزل یک مدیرکل و سه نفر کارمند تمام شد اما هیچ کس به دنبال رفع مشکل فرزندان ایثارگران و شهدا به صورت ریشه‌ای نیست.
 این‌ها تنها گوشه‌ای از دردهای موجود آنها بود که در این سال‌ها به دوش کشیده بودند اما امیدوار بودند که استاندار توجه ویژه‌ای برای رفع آن‌ها داشته باشد.
به گزارش کبنا، در این دیدار مشکینی یکی از فرزندان شهدا گفت: احمدزاده استاندار از جنس انقلابی است ما به استاندار امیدواریم تا کنون عملکرد خوبی داشته و مناطق مختلف استان برای او تفاوتی ندارد به مناطق محروم بیشتر اهمیت می‌دهد.
 این فرزند شهید در ادامه با بیان اینکه استان ما ۱۸۸۸ شهید و ۱۰۳۰۰ آزاده و 1432 فرزند شهید داریم یادآور شد: با وجود این‌که استان مرزنشین نیستیم اما بیشترین حضور را در جنگ داشتیم این به معنای انقلابی بودن مردم استان است حضور ۳۶ هزار رزمنده با ده‌ها بار اعزام موید این مطلب خواهد بود.
مشکینی گفت: پدران خود را از دست دادیم تا عدالت برقرار شود چند روز پیش یک فرزند شهید به خاطر تبعیض و استخدام‌های فله‌ای در ادارات اقدامی اعتراضی داشت که ناخوشایند بود. نباید اجازه داد که در آینده باز هم چنین شود نباید در استان ما تبعیضی صورت گیرد تا به چنین وضعیتی برسیم.
این فرزند شهید در ادامه با بیان اینکه شهدای بزرگی مثل عبدالرسول زرین و شهید هدایت الله طیب داشته‌ایم و باید بر خود به داشتن چنین شهدایی ببالیم گفت: جذب غیر مرتبط فرزندان شهدا در ادارات نیز یک مشکل به شمار می‌رود در حالی که با مدرک طراحی دوخت در راهداری استخدام شده و مهندس عمران را در بهزیستی به کار گرفتند.
 وی افزود: برخی مشاوران ایثارگران در ادارات هم بعضاً افرادی ناکارآمد هستند مدیران کل مشاوران را انتخاب می‌کنند که ارتباط خوبی با ایثارگران ندارند چون می‌خواهند فرزندان ایثارگران از حقوق خود آگاه نباشند.

 وی گفت: افرادی معرفی شوند که از بدنه ایثارگری و دلسوز باشد ۱۵۰ فرزند شهید با مدرک دیپلم و زیر دیپلم داریم که به هر دلیل نتوانستند درس بخوانند باید به داد آنها برسید.
 مشکینی در ادامه گفت: به تاریخ ۴ تیرماه سال ۶۷ استان نگاهی بیندازید این تاریخ در استان ما مظلوم شده باید این روز را به نام روز دلاوری استان کهگیلویه و بویراحمد در تاریخ ثبت کنید.
 در ادامه دکتر مرادی یکی دیگر از فرزندان شهدا گفت: تبلیغات گسترده‌ای کردند که ۱۴۰ نیروی فرزند شهید را در استان به کار می‌گیرند که فقط در حد شعار بود در حالی که در جامعه به فرزندان شهدا نگاه خوبی نیست و فکر می‌کنند همه مشاغل را اشغال کرده‌اند اما فرزندان شهدا شاید دغدغه نان داشته باشند ولی دغدغه نام ندارند.
 در ادامه صدیقه یزدان پناه فرزند شهید فضل الله یزدان‌پناه گفت درد دل ما از بی‌مسئولیتی مدیران است. برخی از مدیران کشور و استان را به چنین وضعیتی انداخته‌اند از نام ایثارگران پل ساختند و به قدرت رسیدند و بعد ایثارگران را به حال خود رها کردند.
 این دختر شهید گفت: این استان با داشتن مدیران متعهد و متخصص و جهادی می‌تواند استانی بدون فقر و بیکاری باشد.
 وی افزود: آقای استاندار اکنون شما هستید و نابسامانی در گوشه گوشه این استان مظلوم که باید برای آن چاره‌ای بیاندیشید.
 در ادامه این دیدار محمد سلیمی‌راد هنرمند و مستندساز برجسته ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد هم از مدیران فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد انتقاد کرد که متاسفانه هیچ گونه حمایتی از هنرمندان ایثارگر در استان نمی‌شود.
احمدی یکی از فرزندان شهدا نیز با اشاره به صحبت‌های استاندار مبنی بر سنگ اندازی ها جهت چینش مدیران گفت: آقای استاندار اصلاح‌طلبان که دیگر نباید مراجعه کنند سؤال این است با آن همه افتضاحاتی که در دولت پیشین به وجود آوردند آیا باز هم باید دنبال جایگاه باشند.
 وی گفت: خیلی‌ها با نقاب اصولگرایی و معامله‌گر پیگیر پست‌ها و مدیریت‌ها هستند تا به اهداف خود برسند و به ریش ما بخندند اگر در چینش مدیریت‌ها نجنبیم فشارها زیاد می‌شود و به صلاح نیست.
 این فرزند شهید گفت: نباید بگذاریم اعتمادی که به دولت انقلابی شده کم کم از بین برود وقتی بهترین‌ها انتخاب شود دغدغه همه مردم رفع خواهد شد و استخدام فله‌ای و غیر قانونی نخواهیم داشت و مردم راضی خواهند شد.
 وی گفت: تهران هم مرکزی برای لابی‌گری برخی از نیروها شده نیروهای لابی‌گری که با عسل و گردو و روغن به دنبال گرفتن مدیریت‌ها هستند. مراقب معامله‌گری آنها در مرکز باشید.
 وی در ادامه با گلایه از وقتی که استانداران برای جامعه ایثارگران و فرزندان شهدا می‌گذارند گفت: در دوره استانداری آقای خادمی ۵ دقیقه وقت دادند و یک جلسه هم بیشتر نگذاشتند وعده می‌دادند که جلساتی را برگزار خواهند کرد که هیچگاه آن جلسات برگزار نشد اما دولت انقلابی یقیناً با دولت گذشته تفاوت خواهد داشت.
فرزندان شهدا برای استخدام در ادارات کهگیلویه و بویراحمد دراولویت هستند

سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع بندی این نشست، گفت: فرزندان شهدا و ایثارگران برای جذب و استخدام در دستگاه‌های مختلف اجرایی استان در اولویت هستند و رویکرد تمامی مدیران نیز رعایت این اصل خواهد بود.
 احمدزاده اظهار داشت: ظرف چند سال گذشته نظارت دقیقی بر حسن اجرای بکارگیری فرزندان شاهد و ایثارگر در ادارات استان نبوده و برخی دستگاه‌های اجرایی حتی حداقل‌ها را در جذب آنها رعایت نکرده‌اند.
 وی افزود: تمامی استخدامی‌های ظرف پنج سال اخیر در ادارات کهگیلویه و بویراحمد در حال بررسی است و دستگاه‌هایی که کوتاهی کرده‌اند با آن‌ها برخورد جدی صورت خواهد گرفت. 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برای تصدی مدیریت بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از فرزندان شهدا معرفی شده و در مجموع در خصوص تغییر و تحول مدیریت‌ها در استان از ظرفیت فرزندان شهدا و ایثارگر استفاده خواهد شد.
 احمدزاده بیان کرد: نیاز است فرهنگ ایثار و شهادت در تمام ابعاد آن برای عرصه‌های مدیریتی نهادینه شود.
 وی با اشاره به تأخیر در انتصابات مدیران استانی، افزود: فرصت خطا و جبران وجود ندارد به همین روی باید مدیرانی انتخاب شوند که جهادی باشند.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: فرزندان شهدا و ایثارگرانی که دیپلم و یا زیر دیپلم هستند شناسایی و برای ارتقای وضعیت آن‌ها کمک و در ادارات جذب می‌شوند.
 احمدزاده با اشاره به راه اندازی یک کارخانه بزرگ تولیدی در استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: از محل سفرهای ریاست جمهوری برای برگشتن خطوط تعطیل به چرخه تولید اختصاص داده شده، که در یکی از این کارخانه‌های بزرگ استان تکلیف شده ۱۰۰ درصد نیروهای آن از فرزندان شهدا و ایثارگر باشند.
 وی با اشاره به سخن یکی از فرزندان شهدا در خصوص اینکه دعوا روی نخواستن ماست، تاکید کرد: فضای استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره به کل تغییر خواهد کرد و از ظرفیت فرزندان شهدا و ایثارگران استفاده خواهد شد.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به موضوع خودسوزی فرزند شهید برازیده، گفت: برخی کم کاری‌ها و سهل انگاری‌ها در حق فرزندان شهدا و ایثارگران سبب شد که این اتفاق ناگوار بیفتد.

احمدزاده در نشست با فرزندان شهدا با بیان اینکه دولت کنونی به عنوان دولت ایران قوی شناخته می‌شود گفت: ایران قوی از این منظر که سالها به دلیل وادادگی عقب افتادیم و اکنون نگاه به درون کشور داریم.
 وی گفت: در جلسه‌ای در قوه قضاییه که همراه معاون اول و معاونین بودیم یکی از شرکت‌های خودروسازی نیز برای بازخواست آمده بود که می‌گفتند نگاه به غرب به گونه‌ای شد که دیگر کسی از داخل کشور از ما خرید نمی‌کرد.
 این مسئول بیان کرد: از فرانسه شروع به واردات کردند و نگاه به غرب ما را ۱۰۰ درصد وابسته به اروپا کرد که وقتی اروپا ما را تحریم کرد شرکت‌ها از جمله فرانسوی‌ها رفتند ما ماندیم و دست خالی که تا این اندازه وا داده شده بودیم.
 وی گفت: کشور را رها کرده بودند اما اکنون به دنبال اتکا به نیروهای داخلی کشور خودمان هستیم الگوی ما این است که اکنون در موشک سازی دقیق‌ترین موشک‌ها از آن ماست تکنولوژی بزرگی که به هیچ کجا وابسته نیست چگونه در موشک امکان پذیر است اما در خودرو نمی‌توانیم.
 استاندار در ادامه عنوان کرد: هر کجا به آمریکا و اروپا اعتماد کردیم همان جا ضربه خوردیم و هر کجا از آنها دوری کردیم موفق عمل کردیم هر کجا فرهنگ ایثار و شهادت بود جمهوری اسلامی از موانع عبور کرد ناچار باید دوباره به فرهنگ شهادت برگردیم که این بازگشت در دولت فعلی آغاز شده است تغییر نگرش داده‌ایم و آن فرهنگ بازگشتیم و باید از دست رفته‌ها را بازگردانده و زنده کنیم.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد که برای فرزندان شهدا صحبت می‌کرد گفت: به دنبال انتخاب مدیرانی با این نگرش هستیم فرهنگ ایثار و شهادت باید زنده شود کما اینکه در دولت‌های گذشته بایگانی شده بود اما باید دوباره برگردد.
 وی در ادامه گفت: دانشمندان هسته‌ای ما هر چه به دست آوردند با تفکر و توان فکری ایرانی بود و تا پای جان ایستادند.
 احمدزاده با اشاره به چینش مدیریتی در استان و اینکه برخی‌ها از تأخیر سخن می‌گویند گفت: به ما خرده نگیرید نگرشی در کشور و استان وجود داشته که نیروی جهادی تربیت نشود آن هم این است که فرزند شهید را به عنوان آبدارچی به کار گرفتند و چنین کردند که اکنون شده‌ایم ما معتقدیم باید فرزندان شهدا و ایثارگران کار را در دست بگیرند.
 وی گفت: اگر نتوانیم فرزند شهید انتخاب کنیم باید مدیرانی انتخاب شوند که فرزندان شهدا را درک کنند و جایگاه شهدا را بدانند این فرهنگ را باید در استان نهادینه کنیم و خواهید دید که اولویت‌ها برخواهد گشت در استخدام‌ها نیز چنین است به تخلفاتی در استخدام‌ها رسیدگی خواهد شد باید حقوق فرزندان ایثارگران هم برگردد باید افرادی بیایند و به این وظیفه عمل کنند زیرا فرصت زیادی نیست.
 استاندار تصریح کرد: در انتخاب‌ها باید فرصت بیشتری بدهید یک وجهی از کار دست ما نیست همه وزرا با ما در خصوص چینش مدیران هماهنگ هستند اما گاهی ممکن است وزرا خودشان انتخاب کنند نمایندگان هم با وزرا تعامل دارند ممکن است نیروی آنها برگزیده شود اما خوش شانسی که داریم هر سه نماینده از جریان انقلابی هستند و در میدان حضور دارند.
 وی گفت: جابجایی مدیران در حال شکل‌گیری است به زودی تعدادی از مدیران تغییر می‌کند بعضی‌ها در نوبت تأیید صلاحیت‌ها هستند و بعضی تشریفات کار یک ماه وقت می‌برد.
استاندار افزود: نگاه به ایثارگران ویژه است به سمتی خواهیم رفت که اولویت ایثارگری را حفظ کنیم از دستگاه‌ها خواستیم که اطلاعات فرزندان شهید و ایثارگران را نیز به ما بدهند تا بتوانیم برای آنها برنامه داشته باشیم و رفع مشکل کنیم.

 وی گفت: یک کارخانه متعلق به بنیاد شهید در استان کهگیلویه و بویراحمد در مدار راه اندازی قرار گرفته به معاون اقتصادی خود گفتم که ۱۰۰ درصد نیروهای آن‌جا در خط تولید از نیروهای ایثارگر و فرزندان شهدا باشند چون آن مجموعه متعلق به بنیاد شهید است کسی که پسر عموی خودش را در آنجا می‌گمارد منتظر جواب من باشد.
 استاندار در ادامه افزود: فضا تغییر می‌کند و در همه دستگاههای دولتی استان حق از دست رفته فرزندان شهدا و ایثارگران مطالبه می‌شود این خواسته من نیست بلکه خواسته نظام است. 
وی گفت: قانون ایثارگران در همه دستگاه‌های استان باید اجرایی شود استخدام‌هایی در سالهای گذشته بوده از دستگاه‌های نظارتی درخواست کنترل دارم از کسی هم گذشت نخواهم کرد کسانی که وظیفه قانونی خود را انجام ندادند برای بازخواست خواهند رفت و به شما قول می‌دهم عده‌ای از آنها سر از جایی در می‌آورند که فکر آن را هم نکرده‌اند.
 استاندار راجع به فرزند شهید پرازیده گفت: خواهش من این است اسم این عمل را خودکشی نگذارید مسئولان خوب عمل نکرد و اقدام دلسوزانه انجام ندادند تا چنین وضعیتی ایجاد شد من نیز به نوبه خودم هر کاری لازم بود انجام دادم بالگرد برای اعزام گذاشتم که امکان‌پذیر نبود و مدیران کل را در شیراز مستقر کردم تا به وضعیت رسیدگی کنند و تلاش زیادی کردیم اما مشیت چیز دیگری بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهداء
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار همه ملت شهداء و خانواده های انها را دوست دارند و خواهند داشت ولی خواهشا مردم عادی رو فراموش نکنید
انقلاب هیچ کوتاهی نکرده‌ برای این عزیزان
India
واله بخدا این مملکت هیچش درست بشو نیست همین جلسه فرزندان شاهد هم انتخاب افرادش دست چین و انتصابیه ، وقتی تو اینچین جلسه ای حضور افراد گزینشی هست و خیلی از فرزندان شاهد که نخبه هستن و دلسوز نظام و مردم روحشون از چنین جلسه و جلساتی خبر ندارن و اصلا بنیاد شهید اونها را نمیشناسه وای بحال بقیه جلسات و ادارات و و و و
فقط بد به حال مردم
India
برادر بزرگوار ی فرمایشی می کنید اخه ادارات میان اسامی فرزندان شاهدی که جسور، شجاع، خدمتگزار و دلسوز نظام و ... را میده به شما؟ که فردا نتونن هر کاری میخوان بکنن
نخیر ! همین که سر اونا را نکنن زیر آب یا نحت فشار نذارن خداروشکر می کنن
مطمین باشید فرزندان شاهد که دلسوز این خاک هستند و وفادار به خون پدارنشون ، اولا دنبال پست و مقام نیستند دوما نمیذارن جایگاهی بدست بیارند. چون خیلی ها ازشون واهمه دارند و میدونن که حتی قویتر از پدارنشون عمل می کنند.
Iran, Islamic Republic of
اینکه همه اش باز شد مدیران و مدیران و مدیران....
گروههای قبلی هم که به دیدار استاندار آمدند همه اش مدیران و مدیران و بیان مستقیم و غیر مستقیم سهم خواهی از این ته مانده سفره به جا مانده از ....طلبان .
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار
الحمدلله که سخنان همه دسته جات و گروهها و باندهای سیاسی و غیر سیاسی و دکانداران ۴۰ ساله گذشته به هر نام و نشان را این چند ماه شنیدید .
خدا قوت .
لطفا محض رضای خدا دیگه بسه . شروع کنید به کار و کار وکار .
مگر اینکه بخواهید حرف درمانی کنید و جلسه ای باشد و مجلس و محفل و به به و چه چهی و تعریف و تمجید و تکرار و ...
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای استاندار نام جناح گروه خط بندی ها و شعارهای پر طمتراق اصولگرایی و انقلابی بر افراد دردی را دوا نمی کند با عرض معذرت بر خلاف نظر خیلی از منفعت طلبان ریاکار که شعار میدهند برای اولین بار دولت مجلس قوه قضائیه و رئیس و خدمتگزار و خدمتکار صد در صد اسلامی شده این را باید بدانید که پستهای حساس و کلیدی و دست همین ریاکاران منفعت طلب بود اگر برای اولین بار است مگه همه ارکان این دولت همان کارگزاران دولت احمدی نژاد نیست مگه همیشه همین منفعت طلبان ریاکار کارگزاران دولت سایه نبودند مگر هم این کارگزاران دولت رئیسی نه کسانی بودند که با تمام قدرت چوب لای چرخ دولتها می گذاشتند الان به قول خودتان موانع همه برطرف شده نه کسی موشک پرانی می کند نه کسی چوب لای چرخ دولت می گذارد از صدر تا ذیل همه و همه یکدست شده پس چرا امیدی کور سوی امیدی حاصل نشد همین بنیاد شهید و امور ایثارگران از صدر تا ذیل همیشه دست اصولگرایان بود خواستم عرض کنم که نام گروه و جناح حلال مشکلات نیست آنچه مهم است عدم وجود انسانهای پادست و پاک فطرت و نیک سیرت است که متاسفانه باعث رنجش خاطر مردم شده است
Iran, Islamic Republic of
ادارات یاسوج روزانه نیرو بدون ضابطه میگیرند و همش خاله خرزویی است هیچ نهاد نظارتی کار ندارد چون خودشون نهایتا ذی نفع میشند
ایثارگر
Iran, Islamic Republic of
حرف ازعدالت زدن خوب هست ولی درعمل خبری نیست....آقای استاندارچرادردانشگاه علوم پزشکی دراین دوسال اخیرفقط بستگان نزدیک بکارگرفته شده اند...بخداقوت من این حرفهانیست....چون پست هاراهم به نمایندگان می دهیدوآنهابین آنهابستگان وهواداران توزیع میکنند
Iran, Islamic Republic of
سلام
شاهد آن هستیم که استاندار از ابتدای آمدن تاکنون فقط جلسات مختلف با تیم های مختلف گروه های اصولکرایی دارند و با این اوضاع همه استان تعطیل و اگه شبانه روز همه توان استان را فعال کنه فقط ده درصد خواسته های اصولگرایان را هم تامین نمیکنه .وای به حال ما و استانمان و هر جلسه همه را محکوم میکنه و خود و تیمش را منجی خواهیم دید که تکیه برای جای دانشمندانی چون دکتر خادمی و دکتر احمدی کارساده ای نیست تازه روی کلانتر با آن همه ضعیفی هم داره سفید میشه خدا به دادمان برسه
Iran, Islamic Republic of
همشون رفتند سرکار مگه بقیه مردم حق استخدام ندارند
سید
Iran, Islamic Republic of
اون موقع .جنابعالی در خواب ناز شبانه بود پدر همین فرزندان شهداء را گلوله وترکش سرخ توپ و تانک ناز میکرد...امنیت امروز بنده حقیر وجنابعالی مدیون جانفشانی و خون دادن شهداء والامقام هست...حقشون بیشتراز این چیزات...جهت اطلاع فرزندشهیدازفرط بیکاری فقیری جان خودراجلوی بنیادشهید از دست داد
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار محترم عیب می جمله بگفتی هنرش نیز بگو. متاسفانه برخی از همین فرزندان عزیز شهدا که در ادارات مشغولند. کم کار تربن .کارمندان هستن
علی
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه جناب دکتر یزدانپناه که در تغییر وضعیت ایثارگران دستگاه علوم پزشکی در استان دارند کاهلی می کنند و زمان را می خرند. جتاب آقای استاندار لطفا پیگیری بفرمایید.
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
حهت اطلاع فرزندان شهید معظم فقط مدیر کل بدبخت عزل شد که در مرخصی بسر میبرد بقیشون همچنان در پست های خود مشغولن
سید
Iran, Islamic Republic of
جناب / بساط لابیگری و رابطه بازی و ضابطه گری رابیشتراز بقیه پهن کرده اید...چطور ممکنه نشست بافرزندان شهداء وایثارگران داشته باشین وخانواده حقیر که خود فرزندشهید میباشم و دو خواهرو برادر هردو متخصص وخودم هم بی نیاز ازشخص استاندارودولت میباشم هیچگونه اطلاعی نداشته باشم...به رفتارهای یکطرفه و مختص طیف خاص بیشتر فکر کنیدلطفا تا پیش آمدهایی همچون فرزندشهیدوالامقام برازش پیش نیاید...مطمئن باشین بازدن طبل توخالی ودامن زدن به جامعه شهید وایثارگر (درحدشعار)ره به جایی نخواهیدبرد...لطفا شهداء و خانواده شهداء را سیبل جلوی خودتان قرار ندهید...اگر قرار هست برنامه ای نشستی با فرزندان شهداء داشته باشین اطلاع رسانی بکنید...نشست های خصوصی وفامیلی به بن بست خواهد رسید...
نخبه ها
Iran, Islamic Republic of
دقیقا چرا یک نخبه عضو نخبگات دعوت نشد و خبری هم ندادید
سینا
Iran, Islamic Republic of
درست شهدا زحمت کشیدن چرا حرفی از حق بقیه مردم عادی نمیزنید پس یا بلید نور چشمی بود یا سهمیه ای وایییییییییییییییی برما ک هیچ کدومش نیستیم
Romania
اقای استاندار محترم در دیانت و خدا ترسی و انسانیت و تدین حضرتعالی شکی نیست ولی باید مواظب متملقین چاپلوس که جهت تصدی گری پستهای بنیاد دست به چنین اقدامی زدنداگر قرار بود جامعه ایثارگری با حضرتعالی جلسه ای داشته باشند باید حداقل از هر شهرستانی چند نماینده بعنوان نماینده ایثارگران شهرستانها حضور می داشتند شما بررسی کنید ببینید از کل کارمندان بنیاد شهید استان چند نفرش از بقیه شهرستانها می باشند جناب آقای استاندار جلسه با جانبازان یک شهرستان بود اشکال ندارد حق مسلم آنهاست ولی جانبازان و ایثارگران بقیه شهرستانها هم حق دارند مشکلات خود را با ارشدترین نماینده دولت در استان بیان کنند عدالت نسبی است و از این نسبیت عدالت خارج نشوید
Romania
اگر خواسته خود حضرتعالی بود که فقط از یک طیف خاص باشد جای هیچ گله ای نیست چون آنموقع که جنگ و دفاع مقدس بود مسولین کنونی هیچ کدامش حضور نداشتند و همین طیف به اصطلاح اصولگرای خود خوانده انقلابی مخالف دفاع مقدس بودند و علیه دفاع مقدس قلم فرسایی می کردند بشکند قلمی که ننویسد بعد از خمینی چه به سر فرزندان خمینی و رزمندگان دفاع مقدس آوردند اروپا نشینان و تحصیل کردگان عافیت طلب لیدرهای سیاسیون جبهه نرفته و جنگ ندیده و گرد جنگ و بوی خون و باروت ندیده های.
Iran, Islamic Republic of
چهارتا اصلاح طلب بدبختو عزل کردن و دوستان مقصر اصلی را ارتقا شغلی دادن نامه ای که نوشته شده از اداره کل به شهرستان جهت نیرو و داخل نامه قید شده فرزند شهید نفرستید .بعد استان زنگ میزنه فرزنده فلان جانبازه ۷۰درصدو بفرستید مستندات نامه موجود هست.ف ج ۷۰ با فرزند شهید هیچ تفاوتی تدارد.رونوست نامه حرایت .بازرسی که فتاحیان هست .مدیر دفتر که حکمتی فر هست.آیا اینا نباید یادشون بود که فرزند شهید اومده و تهدید به خودکشی کرده و او را بکار میگرفتند.تا جلو ای فاحعه گرفته میشد.والان جناب استاندار فتاحیان شد مدیر کل هرمز پور ریس اداره اشتغال شد معاون و حراست و ریس دفترو را هم لطف کنید ارتقا بدهید.
مرد آگاه
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار داره به روش روحانی که از اتاقش بیرون نمیرفت استان رو اداره میکنه.
برادر داداش اگه قرار بود مشکلات با سخنرانی حل بشه خیلی ها بهتر از تو بودن که حرف میزدن.
ی تکونی به خودت بده
بیرون از این اتاق زندگی مردم رو ببین...
حسین
Iran, Islamic Republic of
بخدا که استان جالبی داریم بابا یکم از این حلسات فاصله بگیر یکاری کن
ایثارگر
Iran, Islamic Republic of
تمام این نشست ها برا اینه که آقای پارسیان نژاد که پسر عموی نماینده یاسوج است بشه ریس بنیاد شهید.

وگرنه این قدر نشست با ایثارگران وجانبازان بالای 50 در صد و فرزندان آن ها اون هم در ابتدای کا رجای سوال هست
چرا از همه دعوت نکردند تازه اغلب شرکت کنندگان شاغل بودند نه بیکار

چرا از خانواده شهدا در یک اداره دو خواهر استخدام رسمی شدند؟؟؟
صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1