تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۱۶
کد مطلب : ۴۴۱۰۴۳
در نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد با جانبازان بالای 50 درصد مطرح شد

چرا مدیران کهگیلویه و بویراحمد هنوز تغییر نکرده‌اند + پاسخ استاندار / احمدزاده چراغ مبارزه با فساد را در کهگیلویه و بویراحمد روشن کرد / تخلف مدیران در استخدام اقوام باید رسیدگی شوند + گریه استاندار

۲۲
۲
چرا مدیران کهگیلویه و بویراحمد هنوز تغییر نکرده‌اند + پاسخ استاندار / احمدزاده چراغ مبارزه با فساد را در کهگیلویه و بویراحمد روشن کرد / تخلف مدیران در استخدام اقوام باید رسیدگی شوند + گریه استاندار
کبنا ؛استخدام نورچشمی‌ها و بستگان و اقوام دور و نزدیک برخی مدیران در ادارات دولتی در سال‌های گذشته تا حال باب شده و علی رغم تاکید فراوان رعایت عدالت و ضوابط قانونی در حذب نیروها، اما بعضی مدیران بدون توجه به قوانین راه خودشان را می‌روند. سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست با ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا دست روی تخلف بعضی مدیران در این خصوص گذاشت و دستور رسیدگی این موضوع در ادارات  را داد. مبارزه با مفاسد ریز و درشت یکی از وعده‌های سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران بود که امید می‌رود استاندار کهگیلویه و بویراحمد موتور مبارزه با فساد را روشن کند و جلوی تخلفات اداری گذشته و حال را بگیرد.

به گزارش کبنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با جانبازان بالای 50 درصد گفت: برخی مدیران، اقوام و خویشان خود را به نام شرکتی وارد دستگاه‌ها کرده‌اند بعد هم بدون ضابطه آنها را تبدیل وضعیت کرده‌اند اما ایثارگر را استخدام نمی‌کنند. همه اینها تخلف است و بابد رسیدگی شوند.

به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد عصر روز دوشنبه (17 آبان ماه 1400) در نشست با جمعی از جانبازان بالای 50 درصد استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: به شما کم خدمت شده، من به شما چه بگویم که دردی که کشیده‌اید جبران شود اگر امروز به عنوان استاندار اینجا هستم از صدقه سر شماست.
 وی گفت: حداقل جذب نیرو از فرزندان شهدا و ایثارگران و جانبازان در دستگاه‌ها ۲۵ درصد است یعنی دست مدیران باز بود که بیشتر هم جذب کنند اما متاسفانه همان حداقل را نیز رعایت نکرده‌اند.
 احمدزاده گفت: تیم فعلی مدیران استان مدیران انتخابی من نیستند مدیری که می‌گوید به جانباز دستبند بزنید مدیر من نیست.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شاید بپرسید چرا مدیران خودم را هنوز انتخاب نکرده‌ام! زیرا همه شرایط دست من نیست. نمی‌خواهم در انتخاب مدیران خطا و بعدها جبران کنیم برای انتخاب نیروهای شایسته در استان وقت نیاز دارم.
 وی افزود: خیلی‌ها را به من معرفی می‌کنند اما وقتی بررسی می‌کنم نیروی مورد نظر من نیست من به دنبال نیروهای پاکدست و جهادی و پای کار هستم در ظاهر خیلی نیروها خوب هستند اما وقتی سابقه و پیشینه آنها را بررسی می‌کنم، می‌بینم که اگر به سر کار بیایند نیروی جهادی پای کار نیستند. 
احمدزاده تاکید کرد: از جانبازان و ایثارگران می‌خواهم اجازه بدهند بخشی از مطالباتشان پس از انتخاب تیم مدیریتی خودم پیگیری شود.
 وی گفت: محدودیت‌هایی در انتخاب تیم دارم به عنوان مثال اشخاص و نهادهایی نیرو پیشنهاد می‌دهند و من هم باید بین همه این گزینه‌ها را بررسی کرده که نیروهای خوب انتخاب کرده و بعد هم با وزارتخانه‌ها رایزنی کنم.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: وقتی نیروی خودم نیستند چطور می‌توانم از آنها بپرسم چرا وظیفه خود را در قبال فرزندان ایثارگران و جانبازان انجام نداده است.
وی گفت: به نهادهای نظارتی سپرده‌ام تمامی استخدام‌های سالهای اخیر بررسی شود و از دستگاه‌های نطارتی هم می‌خواهم که ورود کنند و هر مدیری که حق و سهمیه ایثار گران را رعایت نکرده باید جوابگو شود.
  استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: گفته‌ام که تمام استخدام‌ها را بررسی کنند و هر جا که حق ایثارگران رعایت نشده باید برگردد. وقتی فرزند شهید بوده چرا دور زدند و نیرویی مورد نظر خودشان را وارد سیستم کرده‌اند.
 وی گفت: برخی مدیران، اقوام و خویشان خود را به نام شرکتی وارد دستگاه‌ها کرده‌اند بعد هم بدون ضابطه آنها را تبدیل وضعیت کرده‌اند اما ایثارگر را استخدام نمی‌کنند. همه اینها تخلف است و بابد رسیدگی شوند.
 احمدزاده تصریح کرد: مطمئن باشید هر مدیری که منصوب می‌شود باید قدردان خانواده ایثارگران باشد. اگر مدیری منصوب شد و به خانواده شهید بی احترامی کرد برداشته می‌شود.
 وی گفت: ما باید به داد فرزندان شهدا برسیم. شاید اگر وقتی فرزند شهیدی که خود را سوخت به امور ایثارگران مراجعه کرد من خبردار می‌شدم کمک می‌کردم انتقادی که به امور ایثارگران داشتم همین بود که چرا چیزی به من نگفت تا بدانم می‌خواهد برای او چه کند.
  استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از خانواده ایثارگران خواهش می‌کنم صبور باشند می‌دانم فرزندانتان بیکار است و شرایط سختی دارند اما قول می‌دهم تمامی قوانین اجرا شود و سهمیه اعمال گردد دولت جهادی است و در فرهنگ جهادی، جهادگران دارای حرمت هستند.
 وی گفت: بنیاد شهید کاملاً تغییر مسیر داده اصلاً معلوم نیست این اداره چرا ایجاد شده و به چه سمتی پیش می‌رود. بنیادی که نمی‌تواند برای جانباز عصا بخرد به چه درد ما می‌خورد؟

 این مسئول افزود: بنیاد شهید تعداد زیادی بنگاه اقتصادی دارد که فقط پولهای آنچنانی در بانکها و هلدینگها جمع می‌کنند این پولها باید خرج خانواده شهدا شود. همه نیازهای ایثارگران با نصف سرمایه یکی از صدها بنگاه و هلدینگ زیرمجموعه بنیاد شهید مثل کوثر حل می‌شود این سرمایه‌ها برای ویلچر و عصا و خدمت رسانی به فرزند شهداست. اگر قانون ناقص است باید آن را تغییر بدهیم. وظیفه ماست که قوانین را درست کنیم.
وی گفت: تیمی که می‌خواهم در استان بچینم از آن‌ها می‌خواهم جانانه شبانه روز در کنارم خدمت کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از سفر رییس جمهور برای ایجاد اشتغال خانواده محور به استان می‌آید.
وی در ادامه گفت: من اگر فرمانداران را بخواهم عوض کنم و نیرو بیاورم نمی‌توانم چون در این چند سال ظرفیت استانداری را کاملاً پر کرده‌اند دانشگاه علوم پزشکی ۲۴۰ نفر نیرو آورده است و در این دولت ما جا برای نیروی جدید نداریم.
 احمدزاده تصریح کرد: از مردم می‌خواهیم که متناسب با استعداد منطقه محل زندگی تسهیلات کم بهره دریافت کنند و اشتغال برای خود استفاده کنند. 
خاطره‌ای که استاندار را به گریه انداخت

به گزارش کبنا، در این نشست برخی از جانبازان به بیان دیدگاه‌ها و خاطرات خود پرداختند. در این نشست دکتر فتحعلی بزرگمهرنژاد از جانبازان ۵۰ درصد استان و رئیس اسبق کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی بی عدالتی‌ها در این استان و بکارگیری فراقانونی نیروها و اجحاف به جامعه ایثارگری اظهار کرد: بیرون از جامعه ایثارگری برخی فکر می‌کنند که خانواده شهدا و جانبازان همه جا را قبضه کرده و مشاغل را میان خود تقسیم کرده‌اند در حالی که چنین نیست و موید آن خودسوزی فرزند شهید بود که به دلیل مشکلات عدیده دست به چنین اقدامی زند.
 وی در ادامه خاطره‌ای از یک جانباز شهید هم استانی تعریف کرد که موجب شد استاندار کهگیلویه و بویراحمد چند دقیقه‌ای با چشمان اشکبار به سخنان بزرگمهرنژاد گوش کند.
 این جانباز و محقق و پژوهشگر گفت: در سال‌هایی که شهید جانباز یارمحمد کشاورز در میان ما بود بعد از برگزاری یک یادواره قرار شد به همراه جانباز شهید و همسرش به گچساران عزیمت کنیم.
 بزرگمهرنژاد ادامه داد: در همین حین که از جاده بابامیدان در ارتفاعات و گردنه‌های برفگیر عبور می‌کردیم جانباز شهید یارمحمد کشاورز از ما خواست تا یک ربع که شده کنار جاده و در میان برفها توقف کنیم.

بزرگمهرنژاد در ادامه خاطره خود از جانباز شهید یارمحمد کشاورز گفت: شهید کشاورز روی زمین خوابید و خود را با برف کاملاً پوشاند و به خواب عمیقی فرو رفت در آن هوای سرد و یخبندان برای ما کاری عجیب و غریب بود.
بزرگمهر افزود: بعد از چند دقیقه‌ای شهید را که در خواب عمیقی در برف فرو رفته بود بیدار کردیم و دلیل را پرسیدیم که شهید کشاورز می‌گفت به قدری از درون به دلیل مصدومیت جنگ احساس درد و داغی می‌کنم که بعد از سالها با خوابیدن زیر برف توانستم تا حدودی درد و رنج ناشی از جراحات را فراموش کنم.
در این حین همسر شهید کشاورز که در جلسه حضور داشت گریه‌های او به همراه اشک‌های استاندار فضای معنوی در جلسه ایجاد کرد.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خوبه جناب استاندار از جانبازان تشکر میکنن خوبه ک برای شغل فرزندانشون فکر میکنن ولی یکجا بی عدالتی است شما از اینها سو استفاده میکنید چرا ک در این جلسه عنوان میکنید بچه های شما باید سهمیه استخدام بگیرن ولی از طرفی ب مردم میگین کار برای شما نیست ظرفیتها پر شده وام بگیرید چرا برای نور چشمی های قبلی بود قطعا برای کنونی ها هم جا گذاشتین ولی برای ما بدبخت بیچاره ها نیست بابا بسه ...
Iran, Islamic Republic of
استاندار روسای ادارات خصوصا علوم پزشکی را بدون فشار سیاسی نمایندگان انتخاب کند
جانباز جنگ تحمیلی
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار مدیران منصوب قبلی در ادارت برخورد با جانبازان و خانواده شهدا را از اولویت های کاری خود میدانند تا کی میخواهین به اینها فرصت دهید شما در قبال خانواده شهدا و جانبازان مسئولید
Iran, Islamic Republic of
عرض سلام و خداقوت خدمت استاندار محترم سیدی بزرگوار از سلاله رسول الله آقای استاندار در سیادت و مومنی در ارزشمندی در پاکی و پاکی خانوادگی خدا رحمت کند مرحوم پدرت و مادرت را که همه به نیکی و پاکی و خوبی از آنها یاد می کنند و شما شیر حلال خورده هستید سید اولاد پیغمبر و خداو پیغمبر شاهد و ناظر بر اعمال حضرتعالی است روح پدر و مادر مرحومتان که همه به نیکی از آنها یاد می کنند شاهد و ناظرند و روح پاک و مطهر شهدا و امام شهدا شاهد و ناظر اعمال و کردار و گفتار شماست باز عرض می کنم شما در پاکدستی زبان زده خاص و عام هستید بیا جهت رضای خدا بدور از زد و بند های سیاسی در انتخاب مدیران و همکاران نهایت دقت را داشته باش از انسانهای دست پاک و انقلابی و جهادی انتخاب و استفاده کن از مدیران شعاری خیلی از افرادی که در شهرها مردم را دل به خون کردند با دم از انقلابی زدن و شعار خودت بهتر از هرکسی میدانی که این شعار به یک رویه جهت به مقاصد و منفعت رسیدن شده است باز عرض می کنم جهت رضای خدا در انتخاب مدیران فرمانداران شهرداران که واقعا در این زمان حساس که مردم نای نفس کشیدن ندارند مردم را سرکیسه کردند مردم را جان به لب کردند اقای استاندار در مورد شهرداران که آبروی هر شهرند جهت رضای خدا بیشتر دقت فرمایید سیاست پدر و پسر نمی شناسد اگر خدای ناکرده هرکدام از این مدیران تخلف کنند هم آنهایی که الان شبانه روز حضرتعالی را با چانه زنی اذیت می کند اولین کسی خواهد بود که از پشت به شما خنجر خواهد زد در انتخاب فرمانداران لطفا کسانی هستند که با هم زد و بست بخور و بخوابی داشتند هر روز بیخ گوش شماست سفارش می کند مواظب شیطنت ها و چرب زبانی ها و زیر آب زنی هایش و زبان بازی هایش باش که به والله به بالله قسم خیلی از کسانی که شعار میدن و دم از انقلابیگری و دینداری میزنند نباید در این مملکت امام زمانی و مملکت شهدا نفس هم بکشند چون با ریا و زبان بازی تا الان خودشان را خوب بالا کشیده اند
بویراحمد
اشک تمساح گول نخورید کف گیرشان به ته دیگ خورده
Iran, Islamic Republic of
ایشان که هنوز شروع نکردند که کفگیرشون به ته دیگ خورده باشه افسادطلبان اعتقادی به اصول ندارند
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای استاندار شنیدی که بعضی قرباغه را رنگ می کنند به جای بلبل می فروشند شنید ی گندم نمای جو فروش //جناب سرپرست خودشان هم خوب اطلاع دارند آقای استاندار البته خیلی سخت هست ولی زیاد تن به فشارهای نمایندگان نده در انتخاب مدیران دقت بیشتری داشته باشی نام نیک به یادگار می ماند
غضنفر
Iran, Islamic Republic of
با علی شروع کن اولیش اداره دارایی هست اقوام خودش در اداره بکار گرفته فردا هم قراردای و رسمی می کنه
ق
Iran, Islamic Republic of
علوم پزشکی نیروهای اقای زارعی را اخراج کرد ونیروهای طایفه ای وشرکتی جایگزین نمود استاندار بسم الله
شاهد روزگار
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار محترم استان
با تمامی احترامی که برای حضرتعالی قائل هستم اما نقدی به سخنان حضرتعالی دارم:
- اینکه می‌فرمایید من نمی توانم به مدیر دستور دهم چون مدیر من نیست عبارت جالبی نیست!!!!
مدیر و ريیس سازمان و مدیر اجرایی موظف به اجرای قانون و مقررات کشور است
مهم دولت و جناح چپ و راست نیست
مهم قانون است که باید رعایت شود
شما استاندار استان و نماینده تام‌الاختیار دولت هستید و هیچ مدیری نمی تواند تمرد و سرپیچی کند
لطفاً نگذارید کار مردم و حقوق شهروندان به دلیل اینکه مدیر انتصابی شما نیست ضایع گردد
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای استاندار با سلام
منتظر ورود جنابعالی و سایر دستگاه های نظارتی و مسؤل به بکارگیری نیروهای خانوادگی و فامیلی در شهرداری یاسوج میباشیم.
منتظر بررسی جنابعالی و گزارش از تخلفات انجام شده میباشیم.
یاعلی مدد
حقی
Iran, Islamic Republic of
بسم الله
اگه راست میگی منابع طبیعی ۹۸نفر منتظر چی هستی
Iran, Islamic Republic of
این مدیرانی که اینقربرای پست ومقام لک زده وپپشت میز نشین هستند حق وحقوق ایثارگران را پایمال می کنند،باید بمدت چندساعت در همان برف بخوابانند تا در یابند که ایثارگران برای این انقلاب چه کارکردن
غضنفر
Iran, Islamic Republic of
امثال شهید کشاورز خون دادن اما حال امثال /// منفعت ببرن و فرزندان شهدا خون به دل کنه .
آگاه
Iran, Islamic Republic of
علوم پزشکی را دریابید،،،مدیر جوان و انقلابی فقط درمانگر محیط این مجموعه خواهد بود.
کارمند
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار چرا فبط شهدا و جانبازان ..بقیه مردم و تحصیل کردکان از استان و کشور خاخراج کنید این حرف شما نمیشه بقیه مردم از ابن حکومت سام دارند تند نروید .خرابش نکنید مواظب باش.
Iran, Islamic Republic of
سلام.عدم تغییر مدیران ،به هیچ وجه قابل توجیه نیست،جای تاسف دارد،باید هر چه سریعتر اقدام شود.
عادل
Iran, Islamic Republic of
از سال 94 تا سال 96 رییس وقتدانشگاه بیش از 100 فامیل وارد دانشگاه کرد و کسی هم پسخگو نبود.
Iran, Islamic Republic of
بهتره یه سر به شهرداری بزنید تا ببیند چقدر نیروی خاله خرزویی وارد شده و اکنون دارن رسمی میشن بخدا ترب تو این حرف ها نیست
Iran, Islamic Republic of
مدیران کل منصوب دولتی قبلی امروزه به هر کاری دست میزنن تا پست و مقام خودرا حفظ کنند لطفا آقای استاندار مراقب باشین
یک ایثار گر
Iran, Islamic Republic of
عرض ادب

استاندار محترم از کدام چراغ صحبت می کند
وقتی در اولین شروع کار انتخاب مدیرانش از بستگان خودش هستند.

از کدام فساد صحبت می کند وقتی معاون استاندار ش
از نزدیک ترین کسان نماینده است.

از کدام حق فرزندان شهید صحبت می کنند چون نیروی مطرح ریس بنیاد جانبازان از نزدیکان نماینده یاسوج است.
و سناریوی دیدار با خانواده ایثار گران را راه انداخته اند
تا مدیریت آنجا را به عهده بگیرند.

اینگونه فتیله را روشن کرده یا زمینه را فراهم تر کرده ؟؟؟؟؟

ما پیرو امامی هستیم که در روزی که خرما می خورد
توصیه به نخوردن خرما نمی کرد.
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای استاندار محترم وحامی خانواده های شهدا درود می فرستیم به تمام شهدا وامام شهدا وحامیان واقعی شهدا ولی اکثریت مدیران فعلی بویی از شهید وشهادت نبرده اند ونگران که فرمودی هنوز نیروی انقلابی وجهادی وشهادت طلبی پیدا نکردم یکی از راهکارها کسانی که در اداره جات بالای 25سال خدمت کردند وپستی را اشغال نکردند بهترین گزینه ها هستند چون اگر رابطه داشتند اگر صاحب گردن کلفت داشتند این 25سال از قافله های غارت عقب نمی موندند .امیدوارم شاهد عملی شدن گفتارتان باتشیم.ولی بعضی خوب می گویند ولی خوب عمل نمی کنند مثل اینکه در درو دیوار خوب می نویسیم ولی شاهد عمل نیستیم.با گرفتن آمار واحکام پرسنل در دو اداره خیلی از واقعیات مشخص می شود .زنده وسلامت وموفق باشید.
صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1