تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۸
کد مطلب : ۴۴۰۸۸۹
با انتشار پیامی در خصوص انتخاب شهردار دهدشت مطرح شد

عدل هاشمی‌پور: اعمال نفوذ بر اعضای شورای شهر دهدشت را اجحاف و خیانت به مردم و نظام می‌دانم / جریان شایعه ساز سعی در ایجاد فاصله بین مردم هستند

۱۰
۱
عدل هاشمی‌پور: اعمال نفوذ بر اعضای شورای شهر دهدشت را اجحاف و خیانت به مردم و نظام می‌دانم / جریان شایعه ساز سعی در ایجاد فاصله بین مردم هستند
کبنا ؛عدل هاشمی‌پور نماینده سابق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در پیامی به موضوع انتخاب شهردار دهدشت اشاره کرد و نوشت: «متأسفانه عده‌ای که حفظ منافع خود را در دسته بندیهای سیاسی، جهت گیریهای اجتماعی و افتراق ملی می‌دانند، رفتارهای غیر اخلاقی مثل ایجاد شبهه، دروغ پردازی و شایعه پراکنی را تمام تفکر خود دانسته و سعی در انزوای نظام و مردم دارند. اکنون که قرار است مثل ادوار گذشته، شهردار شهر دهدشت را در فرایندی قانونی و توسط منتخبین مردم انتخاب و معرفی کنند، جریان شایعه ساز، سعی در ایجاد فاصله بین خادم مردم با ملتی که همه‌ی فکر و زندگی من هستند، دارند. این درحالی است که پیمان پایبندی بر فرامین رهبرم و خادمی مردم قدرشناس سرزمینم را با جانم تظمین نموده و هموراه، بویژه در دوره نوکری‌ام برای کهگیلویه بزرگ، بر تمام دسته بندیها، مرزبندی‌ها و جناح بازیهای سیاسی دست رد زدم.»
به گزارش کبنا، این پیام به شرح زیر است؛
وَأَعِدُّوالَهُم مَّا ٱستَطَعتُم مِّن قُوَّة وَمِن رِّبَاطِ ٱلخَیلِ تُرهِبُونَ بِهِۦ عَدُوَّ ٱللَّهِ وَعَدُوَّکم
ایام الله سیزدهم آبان یادآور سه رویداد مهم تبعید حضرت امام خمینی (ره)، کشتار دانش آموزان تهران و تسخیر لانه‌ی جاسوسی آمریکا را به عنوان روز «ملی مبارزه با استکبار» جهانی، که اندیشه‌ای شد تا ام الخبائث تمام تحریم و تهدید و لشکرکشی‌های خونبار جهانی، یعنی آمریکای جهانخوار و خلف نامشروع آن دیو عدالت ستیز، رژیم غاصب اسرائیل و همه‌ی فکرها و ایده‌های استکباری و خفقانِ انسانیت محوری را به ذلت نشانیم. گرامی می‌دارم.
همانگونه که رهبر فرزانه‌ی انقلاب و ساعی مریدان و مظلومان جهان، به همه ما تعلیم دادند، قانون مداری و جهش در توسعه طلبی را باید منش و یقین خود بدانیم. پایبندی به فرامین مقام عظمای ولایت، همسویی با قوانین بالادستی، برخوداری از رفتارهای ضابطه مند و اهتمام در جهش تولید با نگاه توسعه طلبی از مهمترین وظایف مسئولان و مدیران اجرایی کشور است.
اینجانب، از ابتدای خدمتم تاکنون، گفتمان انقلاب، امام و رهبری را بر خود مسلم دانسته و به عنوان مقلدی مثبت اندیش و مریدی دستور پذیر، از هرگونه بی قانونی در مدیریت‌ها، دخالت در امورات اجرایی غیر محوله، اهمال در انجام وظیفه و بی تفاوتی نسبت به آینده‌ی ملت، جامعه و نظام اسلامیم اجتناب نموده و همواره سعی داشتم که مصلحت ایران سربلند و اسلام عزیز را بر تمام منافع شخصی‌ام ارجح بدانم.
متأسفانه عده‌ای که حفظ منافع خود را در دسته بندی‌های سیاسی، جهت گیریهای اجتماعی و افتراق ملی می‌دانند، رفتارهای غیر اخلاقی مثل ایجاد شبهه، دروغ پردازی و شایعه پراکنی را تمام تفکر خود دانسته و سعی در انزوای نظام و مردم دارند. اکنون که قرار است مثل ادوار گذشته، شهردار شهر دهدشت را در فرایندی قانونی و توسط منتخبین مردم انتخاب و معرفی کنند، جریان شایعه ساز، سعی در ایجاد فاصله بین خادم مردم با ملتی که همه‌ی فکر و زندگی من هستند، دارند. این درحالی است که پیمان پایبندی بر فرامین رهبرم و خادمی مردم قدرشناس سرزمینم را با جانم تضمین نموده و هموراه، بویژه در دوره نوکری‌ام برای کهگیلویه بزرگ، بر تمام دسته بندیها، مرزبندی‌ها و جناح بازیهای سیاسی دست رد زدم.
لذا با ایمان به هدفی که در این نظام مقدس تقبل نموده و مسیری که از فرمایشان امام و رهبری عزیزم انتخاب نموده‌ام، همانگونه که تاکنون دخالتی در مدیریت‌های اجرایی نداشتم، به انتخاب مردم در شورای اسلامی شهر دهدشت احترام گذاشته و کمترین سوگیری برای انتخاب شهردار و اعمال نفوذ بر اعضاء محترم شورای شهر دهدشت را اجحاف به مردم و خیانت به نظام می دانم و همگان را به رعایت اخلاق اسلامی و پایبندی به قوانین و احترام به رأی مردم دعوت می‌کنم.
از مردم حق شناس، حقیقت بین و وفادار به نظام و انقلاب و رهبری انتظار دارم که به شایعات و بداخلاقی‌ها توجهی نکنند و مطمئن باشند که این فرزند کوچکتان بر همان عهد پاسداریش وفادار بوده و تا جان در بدن دارم بر میاق با شما، شهدا، امام و رهبری عزیزم با افتخار و اقتدار، وفادارم.
 
وسلام علی من تبع الهدی
عدل هاشمی پور
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ام
Iran, Islamic Republic of
باور کردیم
محمدولایی
Iran, Islamic Republic of
مردم ولایت مدار ومظلوم کهگیلویه ::::یه دوازده سالی نفسی راحت می کشیدند :::::باید به قانون احترام گذاشت :::: تمام جای جای این استان هیاهوی عزل نصب شده :::: باید به رای مردم احترام گذاشت :::سیاسیون بدانند ::: در پیشگاه خداوند ومسعولان عزیز تا آلان هرجا کم آوردیم ::::بدلیل نابلدی بود یا همان غیر تخصص ::::پاک بودن و ایمان تنها خوبه اما ملاک نیست ::::: باید رسانه ها را بیشتر دخیل کنیم ::::: تا آگاهی مردم بیشتر شود ::::: بگذارید آزادانه خبر را اراعه دهند ::::ودسته بندی ها را کنار بگذارید :::
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
من کاملا شما را میشناسم شما فقط وعهده های الکی می دهید و شما ادم باصداقت وراستگویی..
Iran, Islamic Republic of
ام یو هم یه حرف
علی
Iran, Islamic Republic of
برو به فکر فر زندانت باش
بزار مردم را
Iran, Islamic Republic of
تو را خدا تو دیگه حرف نزن زخم دل مردم را تازه نکن به همون امور پیمانکاریت برس.
مح قل
Iran, Islamic Republic of
حاجی خودتو آماده کن. موحد ک کاری نکه
مح قل
Iran, Islamic Republic of
حاجی خودتو آماده کن. موحد ک کاری نکه
علی
Iran, Islamic Republic of
رتب خورده کی کند منع رتب
Iran, Islamic Republic of
کرو کسی کاری و تو نداره
ول کن بره بسلامت
صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1