تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۴۴۰۸۶۰
کبنانیوز /

جزئیاتی درباره قتل وکیل جوان یاسوجی

۱
جزئیاتی درباره قتل وکیل جوان یاسوجی
کبنا ؛از روز گذشته خبر قتل خانم وکیل یاسوجی در فضای مجازی دست به دست می شود، اما واقعیت ماجرا را قاضی این پرونده توضیح داده و گفت هنوز جنایی بودن این اتفاق محرز نشده است.
به گزارش کبنا نیوز، هفته گذشته یک مورد فوتی در یک باغ اجاره ای در مشهد گزارش شد و با حضور مأموران آگاهی، جسد خانم جوان در استخر این باغ پیدا شد.
برخی از کاربران فضای مجازی با انتشار تصاویر این فرد او را به عنوان وکیل یاسوجی معرفی کردند، اما قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد در خصوص فوت سعیده محمدی وکیل دادگستری در مشهد، در خصوص این قتل گفت: در روز ۲ آبان ماه مورد فوتی حادثه‌ای مبنی بر فوت یک خانم در باغ اجاره‌ای گزارش شد و زمانی که نیروی انتظامی به محل وقوع حادثه رسیدند جسد را داخل استخر یافتند.
وی افزود: پس از بررسی‌های لازم آثار ضرب و جرح جنایت در بدن او مشاهده نشدو بررسی‌ها همچنان ادامه دارد و نتیجه نهایی منوط به کالبد شکافی و تحقیقات بیشتر است. هنوز جنایی بودن این اتفاق محرز نشده است و در قالب مرگ مشکوک گزارش شده است.
بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: هنوز زوایای پرونده و صحت و سقم آن مشخص نیست و موضوع تحت بررسی است.
فرزانه صفری وکیل دادگستری در مورد قتل همکارش در مشهد مدعی شد سعیده قربانی یکی از موکلانش شده است و قاتل از مشهد متواری شده است.
مجتبی زاهدیان رئیس کانون وکلای خراسان بیان کرد: قتل در جای دیگری رخ داده و عامل یا عاملان جنایت جسد را به حاشیه شهر مشهد منتقل و رها کرده‌اند.
وی ادامه داد: هنوز مشخص نیست که مقتول قربانی موکل یا مسائل خانوادگی شده است و انگیزه این جنایت هنوز مشخص نیست.
اما متأسفانه در فضای مجازی، این اتفاق به عنوان قتل دست به دست شده است. این موضوع قابل توجه است که افراد در کسب اطلاعات از فضای مجازی حتما، به دنبال منبع اطلاعات باشند و از صحت و سقم آن مطمئن شوند.



 
نام شما

آدرس ايميل شما

عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی گفت: باید صریح گفت؛ آنان که امروز در خیابان معترضند و با تعبیر رسمی اغتشاشگر ...
انتصابات به سبک زاکانی

انتصابات به سبک زاکانی

پیش از انتصابات اخیر زاکانی در سالگرد آغاز فعالیتش به‌عنوان شهردار دو حکم زد. یکی از ...
گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

منابع آگاه از رایزنی های ایران و دیگر قدرت های جهانی پیش از آغاز نشست مجمع عمومی و پس ...
1