تاریخ انتشار
جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۵۶
کد مطلب : ۴۴۰۸۵۶
جوابیه اداره کل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد به مطالب منتشر شده در کبنانیوز؛

آقای بهمنش 200 هزار دوز واکسن برای شما کم است / صدای گلایه دامداران را نمی‌شنوی؟

۷۲
۴
آقای بهمنش 200 هزار دوز واکسن برای شما کم است / صدای گلایه دامداران را نمی‌شنوی؟
کبنا ؛بعد از انتشار خبری در پایگاه خبری کبنا نیوز مبنی بر به هدر رفتن 400 دوز واکسن پی‌پی‌آر در استان کهگیلویه و بویراحمد هنگامی که دامداران و عشایر این استان در‌به‌در به دنبال دارو برای جلوگیری از تلف شدن دام‌شان می‌گردند، عبدالله بهمنش با حضور در صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشته که تعداد دوز واکسنی که هدر رفته 200 هزار دوز بوده نه 400 هزارتا، بهمنش چنان با افتخار گفته 200 هزار دوز واکسن PPR هدر رفته که گویا این تعداد برای او خیلی کم است. این در حالی است که این مقدار دوز واکسن برای صدها رأس دام بوده و دامداران استان کهگیلویه و بویراحمد برای جلوگیری از بین رفتن دام‌هایشان سخت به دنبال دارو هستند.
    
به گزارش کبنا، روابط عمومی دامپزشکی استان کهگیلویه  و بویراحمد جوابیه زیر را برای پایگاه خبری کبنا نیوز ارسال کرده و نوشته است؛ در پاسخ به مطالب منتشر شده با عنوان «از گلایه‌های عشایر تا کارکنان از عملکرد اداره کل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد و در دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد چه می‌گذرد؟ / 400 هزار دوز واکسن بر باد فنا رفت!» که از سوی پایگاه خبری کبنا نیوز منتشر شده است، روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان حسب ماده 23 قانون مطبوعات و همچنین احترام به خوانندگان معزز آن پایگاه خبری، مطالب مشروح زیر در 8 بند راجهت تنویر افکار عمومی و درج در آن پایگاه محترم خبری ارسال می‌دارد.
- موضوع کشتار و عرضه غیر مجاز بین جاده‌ای دام همواره یکی از دغدغه‌های بهداشتی این اداره کل بوده و علیرغم تلاش‌ها و پیگیریهای مستمر این اداره کل و ادارات تابعه شهرستانی به دلایل مختلف از جمله مسائل فرهنگی، سبک زندکی، باورهای موجود و اقبال عمومی در برخی مناطق، نحوه همکاری‌های بین بخشی و ... در سطح استان، مقابله با این معضل را با دشواری و سختی همراه نموده است براساس شرح وظایف محوله قانونی به سازمان دامپزشکی در رابطه با این مقوله، براساس ماده 688 قانون مجازات اسلامی دامپزشکی به عنوان ضابط قضایی پس از شناسایی و تذکرات لازم در صورت عدم تمکین متخلفین بهداشتی از قانون موظف به معرفی آنان به مراجع قضایی می‌باشد و مرجع قضایی علاوه بر اعمال جرائم نقدی لازم می‌تواند تا 2 سال حبس درمورد آن‌ها لحاظ نماید. که اداره کل دامپزشکی در این راستا بطور مستمر و جدی ورود نموده است و پرونده‌های متعددی نیز در این رابطه تشکیل و به مراجع قضایی ارسال نموده است. بعلاوه نظر به حساسیت و اهمیت موضوع و نقش آن در سلامت و بهداشت عمومی جامعه اقدامات دیگری از جمله طرح موضوع در شورای سلامت استان و شهرستانها و حتی شورای تأمین استان و برخی شهرستانها، مکاتبات متعدد با ارگانهای ذیربط از جمله استانداری، دستگاه قضایی، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی، محیط زیست و... جهت همکاری و هماهنگی بین بخشی، تشکیل جلسات متعدد با قصابان و معتمدین محلی، انجام بازدیدهای مستمر میدانی بصورت مشترک با ارگانهای ذیربط جهت شناسایی ناقضین بهداشتی عرضه و کشتار دام، انجام چندین نوبت پلمپ و جمع آوری این مراکز با کمک دستگاه قضایی و نیروی انتظامی نموده است. (مستندات تمام اقدامات موجود و قابل ارائه است). که متاسفانه در این بین گاهاً نیز با پرسنل دامپزشکی برخورد فیزیکی صورت گرفته است. لیکن پر واضح است جهت رسیدن به نقطه مطلوب، همکاری تمام ارگانهای مسئول در زمینه بهداشتی، انتظامی و فرهنگی لازم می‌باشد.



- پرتال اداره کل دامپزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد یکی از محدود پرتال‌های بروز در بین دستگاه‌های اجرایی استان بوده که کلیه اخبار و گزارشات حوزه دام، طیور و آبزیان در آن روزانه درج و پیگیری می‌گردد (به اذعان معاونت محترم خبر صدا و سیمای مرکز استان) مضافاً اینکه ماحصل نظارت‌های روزمره اکیپ‌های دامپزشکی در سطح استان منجر به کشف، ضبط و معدوم سازی فراورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در سطح استان گردیده که موید اهمیت وظیفه نظارتی این دستگاه خدمات رسان می‌باشد.
- یکی ازاولویت های اصلی مدیریت فعلی این اداره کل در بدو انتصاب سرکشی و ارائه خدمات رایگان بهداشتی دامپزشکی در مناطق محروم و صعب العبور استان بوده که به مناسبت‌های مختلف و با هماهنگی فرمانداران محترم و همچنین بخشداران در قالب برنامه‌هایی همچون آموزش، معاینه و درمان، واکسیناسیون، سمپاشی اماکن دامی و ارائه بسته‌های دارویی رایگان اجرا می‌شود. که گواه این موضوع اقدامات حوزه دامبزشکی و آموزش بهره برداران در تاریخ 5 آبان 1400 با همکاری بسیج جامعه پزشکی در منطقه محروم پهنک بهمئی بوده که توسط آن پایگاه خبری محترم بخوبی منعکس گردیده است.
- بر اساس اصل 44 قانون اساسی کلیه وظایف حوزه معاینه و درمان دام‌ها به بخش خصوصی واگذار گردیده است و این اداره کل با توجه به نقش حاکمیتی بر نحوه عملکرد این مراکز نظارت می‌نماید. که در این راستا دهها مرکز بخش خصوصی اعم از کلنیک، داروخانه، مرکز مایه کوبی، شرکت‌های پخش واکسن و داروهای دامی، آزمایشگاه دامپزشکی در سطح شهرهای استان دایر گردیده و بمنظور رفاه حال دامداران مناطق دور دست کلیه پست‌های دامپزشکی این مناطق نیز بصورت کاملاً رایگان در اختیار دامپزشکان متقاضی قرار گرفته تا هم در بحث اشتغالزایی و هم در بحث ارائه خدمات بهتر و سریعتر به جامعه هدف مشارکت فعال داشته باشند.
- در کنار ارائه خدمات به جامعه هدف، درب اتاق مدیرکل دامپزشکی استان در طول ایام هفته بدون اخذ وقت قبلی و هماهنگی‌های از قبل انجام شده بر روی همه کارکنان و مراجعین محترم باز بوده و بر اساس وظایف محوله انجام وظیفه می‌نماید طبیعی است در مجموعه‌ای که قوانین و مقررات اداری به نحو احسن اجرا گردد نمی‌توان انتظار رضایت همگان را جلب نمود. مضافاً اینکه کمیسیون نقل و انتقالات با حضور اعضاء مربوطه در صورت نیاز در این اداره کل تشکیل گردیده و در رابطه با درخواست جابجایی پرسنل تصمیم گیری مینمایدو تا کنون هیچ گونه تبعیدی در رابطه با احدی از کارکنان این مجموعه صورت نگرفته و سعی شده است کلیه پرسنل حتی الامکان در همان محل استخدام و پست سازمانی خود انجام وظیفه نمایند.
- با توجه به اینکه خود مدیرکل دامپزشکی استان از یادگاران 8 سال دفاع مقدس بوده و بعنوان رزمنده و ایثارگر توفیق خدمت در این عرصه را داشته بدون شک نسبت به وضعیت اشتغال ایثارگران و فرزندان آنان بی تفاوت نبوده و در طی چندین سال مدیریت خود و آزمون‌های استخدامی برگزار شده بخوبی سهمیه ایثارگران را رعایت نموده که اسناد و مدارک آن موجود و می‌توان از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان استعلام گرفت. همچنین در مناسبت‌های مختلف از جمله هفته دامپزشکی، دفاع مقدس و ... ضمن سرکشی از خانواده شهید منتسب به این اداره کل، از همکاران ایثارگر و جانبازان معزز دامپزشکی استان به نحوشایسته ای تجلیل می‌گردد.
- بیماری PPR یا طاعون نشخوارکنندگان کوچک یک بیماری ویروسی مخصوص نشخوارکنندگان کوچک اهلی و وحشی بوده که در طی سالیان اخیر خسارات بسیاری به جمعیت دامی اهلی و حیات وحش وارد نموده و در همین راستا سازمان دامپزشکی کشور جهت ریشه کنی و مبارزه با این بیماری تمهیدات خاصی اندیشید و مقرر گردید در یک بازه زمانی سه ساله ازسال 1400 تا 1402 طی ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد برنامه ملی مبارزه و ریشه کنی از این بیماری را جهت ایجاد ایمنیت لازم با واکسیناسیون 70 تا 85 درصد دامها را اجرایی نماید. که در سالجاری با همکاری موسسه واکسن و سرم سازی رازی و تأمین واکسن مورد نیاز اقدام به پوشش بالای 85 درصد از جمعیت گوسفند و بز کشور نموده که این اداره کل در همین راستا طی یک اقدام ضربتی بیش از 2 میلیون 400 هزار رأس دام را واکسینه نمود (بیش از 85 درصد از جمعیت دامی استان) که با این اقدام تا حدود زیادی از احتمال شیوع بیماری در سال آینده جلوگیری بعمل آورده است. روال انجام واکسیناسیون نیز بدین صورت می‌باشد که پس از مشخص شدن تاریخ شروع و پایان مهلت یک فاز، با بخش خصوصی قرارداد منعقد شده و واکسن مورد نیاز به مرکز مایه کوبی تحویل می‌گردد و ضمن بازدید در حین عملیات، پس از اتمام عملیات، عملکرد ارائه شده با مقایسه میزان واکسن تحویلی و تعداد دام واکسینه شده راستی آزمایی شده و سپس مبلغ قرارداد به حساب مرکز مایه کوبی واریز می‌گردد. عملیات واکسیناسیون ppr امسال با توجه به شرایط حاد کرونایی کشور و به تبع آن استان از اردیبهشت تا تیر ماه در دستور کار قرار گرفت لذا این اداره کل از ابتدای شروع طرح با توجه به میزان واکسن دریافتی در پارت اول جمعیتی قریب به دو میلیون رأس دام را در بازه زمانی پیش بینی شده واکسینه نمود (حدود 70 درصد جمعیت دامی استان) و در ادامه به منظور پوشش حداکثری درخواست تمدید مهلت واکسیناسیون وتامین واکسن مورد نیازداده شد که ضمن موافقت مقرر گردید از مازاد واکسن استانهای همجوار که غالباً کمتر از یک ماه تاریخ مصرف اشتند استفاده شود لذا پس از طرح موضوع در شورای فنی، این اداره کل تصمیم گرفت به منظور ایجاد ایمنیت لازم (پوشش 85 درصدی جمعیت دامی) واکسن‌های مزبور را تحویل گرفته و با تمام ظرفیت‌های موجود در کوتاهترین مدت اقدام به واکسیناسیون دامها نمایدو هر زمان که تاریخ مصرف واکسن‌های فوق به اتمام رسید آنها را از چرخه مصرف خارج نماید. که آمار واکسن‌های تاریخ مصرف گذشته بسیار کمتر از آمار اعلام شده توسط آن پایگاه خبری می‌باشد.

- این اداره کل طی سالیان گذشته و سالجاری از طریق پوشش واکسیناسیون حداکثری دامهای روستاها و مراتع حاشیه حیات وحش و مناطق حفاظت شده اقدام به ایمن سازی نموده که گواه این ادعا نبود گزارش حتی یک مورد ابتلا حیات وحش به این بیماری می‌باشد.
درخاتمه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری وتاکید معظم له مبنی بر جایز نبودن رسانه‌ای شدن موضوعی قبل از اثبات آن، متذکر می‌گردد با توجه به اینکه این گزارش گمراه کننده زحمات پرسنل دامپزشکی اعم از بخش دولتی وخصوصی را در شرایط سخت کرونایی زیر سؤال برده و غیر مسئولانه وبدور از انصاف وحتی دریغ از یک تماس کوتاه با مدیر کل، معاونین وروسای شهرستان‌ها در خصوص صحت وسقم موضوع تنظیم گردیده است را مصداق بارزتضییع حق الناس دانسته واقدامات قانونی درجهت احقاق حق پرسنل برای خودرا محفوظ می‌داند.
 
روابط عمومی اداره کل دامبزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
واقعا آقای مدیر دارین تا کجا پیش میرین
عدالت
Iran, Islamic Republic of
و این بار نیز توجیه هات مدیر
Iran, Islamic Republic of
ایشون در گزارششون در صدا و سیما مدعی روی آنتن نداشتن که !!!!!! در نتیجه فقط توجیه کردن!!!!!!!!!!!!
کارمند جهاد
Iran, Islamic Republic of
از استاندار انقلابی انتظار داریم مدیرکل دامپزشکی را هر چه سریعتر کنار بزارند
Iran, Islamic Republic of
سلام . جنابعالی تو اداره کل یه نفر و معرفی کن ، که جای بهمنش باشه ، در خدمتیم. بحث نیروهای مدعی مدیرکلی..
سروش
Iran, Islamic Republic of
فرار رو به جلوی شما اظهر ال من الشمس است جنابعالی با این فاجعه که واکسن در شرایط جنگ اقتصادی و تحریم به سختی به دست مردم میرسد مقادیر زیادی واکسن هدر داده اید که خود باید استعفا میدادید نه اینکه رسانه ها بر عملکرد شما صحه بگذارند...
Iran, Islamic Republic of
وقتی میای صواب کنی کباب میشی
دوستانی که در مجموعه دامپزشکی فعالیت دارن به خوبی استحضار دارن که وقتی واکسنی برای یک استان و یا شهرستان ارسال میشه مرجوع کردن آن تقریبا غیر ممکنه و یا خیلی سخته، متاسفانه استان های همجوار واکسن هایی که برای این استان ارسال کرده اند تاریخ مصرف یک ماهه داشته اند که در واقع ضعف از اون استان ها بوده که واکسن رو به درستی مدیریت نکرده اند و اگر برای کهگیلویه و بویر احمد ارسال نمی کردند این حواشی ایجاد نمی شد و اینکه دکتر بهمنش گفته 200 هزار دوز منقضی شده از صداقتشون بوده در حالی که به راحتی میتونستن منکر شوند.
زیلایی
Iran, Islamic Republic of
مگه دامپزشکی هم داریم در این استان؟
ما که ندیدیم
دامدار
Iran, Islamic Republic of
مقصر که مدیر کل دامپزشکی نیست به زور میخواهند تعداد زیادی واکسن را که از مرکز فرستادند و حداکثر یک ماه تاریخ دارند تزریق کنند کمی منطق داشته باشیم .چطور امکان پذیر هست
علی بی غم
Iran, Islamic Republic of
با سلام وخسته نباشید
راجع به اینکه مدیر کل دامپزشکی داروهای تاریخ گذشته را دور انداخت واقعا جای تشکر دارد دوم اینکه باید کارشناسی شده صحبت کرد افرادی که میگن اگه ما بودیم چه کار میکردیم هیچ کاری نمی کردی ایشان انسانی زحمت کش بوده وسالها به خاطر این کار حتی از خانواده اش هم به خاطر دامپزشکی دور بوده واقعا متاسفم براتون
سیف اله
Iran, Islamic Republic of
. همیشه در حیطه و سلطه مدیران کلی بوده که در جذب نیرو بزرگترین . به سایر افرادی که واجد شرایط استخدامی بودند ، داشته، افرادی جذب سیستم کار شدند که مناسفانه ضمن نداشتن صلاحیت کاری از توانایی کار هم بی بهره بودند.
Iran, Islamic Republic of
مثل مسعود...
Iran, Islamic Republic of
دقیقا مثل جذب م....
کارمند اداره کل دامپزشکی
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر بهمنش مدیری قانونمند هستند.افرادی برای پست گرفتن هر کاری انجام میدهند.تخریب دکتر بهمنش راه به جایی نمیبرد.
اداره گچساران
Iran, Islamic Republic of
۳ شخص به نام های دکتر رجایی،دکتر مسعودفر،کیانی نسب باعث وضع موجود در دامپزشکی شده اند.
جوابیه به اداره گچساران:
Iran, Islamic Republic of
حسادت شما به این اشخاص نامبرده شما را از پا درمیاره
Iran, Islamic Republic of
دکتر بهمنش مدیر لایق و توانمندی هستن ، یسری افراد با کدورت و کینه قصد تخریب دارن
Iran, Islamic Republic of
پشت تمام این جریانات //در دامپزشکی دهدشته
Iran, Islamic Republic of
از بخش خصوصی تا دولتی در دامپزشکی استان/به خاطر اینکه ارباب رجوعشان افرادی بی ریا هستند از به یک مدیر انقلابی است که کل این مجموعه را سر و سامان بدهد.
Romania
بانظر دوست عزیزی که نوشت پشت جریان اداره دتمپزشکی دهدشته موافقم و بانی و باعث تمام جریانات آقایان خسینی و دوست صمیمی اش از دهدشت هستند
Iran, Islamic Republic of
آقای حسینی و دوسا صمیمی شون تا الان ملاحظه خیلی کارها را کردن ، والا محل کار خیلی از ماها الان باید پهنک لیکک یا اسفندون درغک بود. کمی متصف باش ،دوست و همکار عزیز
Iran, Islamic Republic of
تا کور شود هر آنکه نتواند دید
صدای عدالت
Romania
خیلی زود خودتو لو دادی الان همه فهمیدند که واقعا خودت بانی تمام اختلافات در ادارات دامپزشکی هستی چرا قبل از دوست شما که اینهمه بهت برخورد از این حرفها در دامپزشکی نبود
Iran, Islamic Republic of
دوستان من که ترجیح میدم برم مغازه خودم و سیمان بفروشم . کاری به کار اداره نداشته باشم.
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه ما آنقدر شهامت نداریم که واقعیتها را ببینیم فقط سعی میکنیم عقده های درونی مان رت به اسم دیگران خالی کنیم بحث دامپزشکی و عدم پاسخگویی بعضی ها چه ربطی به تهمت زدن و جازدن خود به جای انسانهای پاک دارد خوشبختانه آدمهای با اصالت و خانواده دار هیچوقت جواب این آدمها رانمیدن ولی من بعنوان یک دامداری که بیش از ۳۰ سال با دامپزشکی رفت و آمد دارم به حال چنین گارمندی که بانی و باعث تفرقه و تهمت وافترا به همکارش میشود تاسف خوردم با عرض پوزش از خوانندگان محترم سایت کبنا
Iran, Islamic Republic of
د امدار محترم.؟؟؟؟
باور کن دامدار هم از تو بهتر میفهمد.
سی سال بدی کردی و دیدی ثمرش را
نیکی چه بدی داشت که یکبار نکردی
هان...
France
آفرین بر سهراب سپهری
Iran, Islamic Republic of
خواهشا ، لطفا ! کم هی بگو با عرض پوزش، با عرض پوزش
همه با ادبیات تو آشنان ، همه میدونن پشت این ادبیات هزاران صفحه تهمت و افترا و...نهفته است . لطفا جانماز آب نکشیم. بزاریم کمی نفس بکشیم...
Iran, Islamic Republic of
کاش ، کاش آقای حسینی کمی بی انصاف بود ، اونوقت میدیدیم که امثال خیلی ها الان گوشه خیابون بساط لبو فروشی باز میکردن.
Iran, Islamic Republic of
دوست و همکار عزیز
معده از مغز باهوش تر است
یک معده وقتی خالی میشه ، صاحبش را خبر میکنه ولی مغز خالی نه.
دامدار
United Kingdom
جریان سیمان چیه؟مگه دامپزشکی سیمان میفروشن
یا خدااااااااااااااااااااااااااااا
France
از سایت کبنا انتظار می رود به قضیه سیمان فروشی در دام پزشکی ورود کند و مطلبی را در صفحه اول سایت خود قرار دهد تا فرد یا افرادی که این کار را انجام می دهند پاسخگو باشند
کارمند باشت
Iran, Islamic Republic of
در دامپزشکی باید به بحث فروش واکسنهای دامی رسیدگی شود که دامداران بیچاره برای تهیه آنها مجبور میشن به بهبهان و شیراز بروندعقده ای درونی و حسادت به افراد نخبه را کنار بگذارید تهمت نزنید و واقعیتها را ببینید
Iran, Islamic Republic of
همه میدونن این اتفاقات از لیکک آب میخوره
Iran, Islamic Republic of
باحاشیه ترین اداره مرتبط بااین مسائل مربوط به گچساران و دهدشته
Iran, Islamic Republic of
کسی ازعملکرد مدیرکل راضی نیست ، بیشترین مخالفانش از حوزه خودش یعنی باشد باویه
دامپزشک بخش خصوصی
Iran, Islamic Republic of
پاینده باد باشت باوی و هرکس که باوی هست. از استاندار تا مدیر کل دامپزشکی و همه عزیزان باشت باوی.
سجاد.گ
Iran, Islamic Republic of
زنده باد باشت باوی
دامپزشکی کاکان
Iran, Islamic Republic of
دکتر بهمنش مدیری توانمند ولایق هستند.
سجاد.گ
Iran, Islamic Republic of
آقایان این بحثو تمومش کنید.دکتر بهمنش مدیری توانمند و لایق هستن. و هیچ کس نمیتونه به ایشون کوچکترین ایرادی بگیره.بیشترین خدمت به دامداران و همکاران رو ایشون انجام دادن.زنده باد باشت باوی.
بویراحمد
United Kingdom
موافقم-نمیدونم بهمنش بنده خدا چیکار کرد این همه پشتش حرف میزنین-اینقد غیبت نکنید-دنیا دار مکافاته-اگر بی انصافی حرفی بزنید در این دنیا و اون دنیا حساب پس میدین-بهمنش هم به زودی میره-ولی شکی نیس بعد ایشون همین افراد هر روز بحران آفرینی میکنن-حالا بهمنش تو اداره کل یکیو تغییر داد که حق داشت-الان همه از فرد جدید راضین-افرادی که هم غیبت میکنن همه میشناسن-نیازی نیس اسم مختلف بذارین-تفرقه و اختلاف رو شماها شروع کردین و بعدا به خودتون هم رحم نمیکنین-این سنت خداست
Romania
متاسفم برای افرادی که برای توجیه کارهای خلافی که در ادارت دامپزشکی انجام میدن هیچ توجیهی ندارن و با تهمت به دیگران فکر میکنن مشکلاتشان حل میشودمطمئن باشید باید پاسخگوی این تهمت ها باشید وای به روزی که حقیقت آشکار شود و اداره بازرسی به اداره وامپزشکی خواهانر پاسخگویی شما شود تاآن روز منتظریم
United Kingdom
موافقم دوست عزیز باید به زودی سازمان بازرسی مقتدرانه وارد عمل شود و همه حواشی بررسی بشه و افرادی که مشکلات دامپزشکی را ایجاد کردند جوابگو باشن از اداره کل و ادارات البته همه ما میدونیم پشت پرده چ افرادی هسن و در صورت سوال جواب از کارمندان همه چیز برملا میشه
Romania
متاسفم برای افرادی که برای توجیه کارهای خلافی که در ادارت دامپزشکی انجام میدن هیچ توجیهی ندارن و با تهمت به دیگران فکر میکنن مشکلاتشان حل میشودمطمئن باشید باید پاسخگوی این تهمت ها باشید وای به روزی که حقیقت آشکار شود و اداره بازرسی به اداره وامپزشکی خواهانر پاسخگویی شما شود تاآن روز منتظریم
Romania
به نظرم شغل سیمان فروشی و لبو فروشی عیب نباشد ولی فروش داروهای دامداران و از بین بردن واکسن ها گه سرمایه ملی کشوراست نوعی خیانت است
دامدار
Romania
ازمدیریت محترم سایت انتظار میرود عملکرد اداره های دامپزشکی شهرستانها را رصد وهمانند بررسی عملکرد مدیریت جهاد کشاورزی استان کم کاری ها و ندانم کاری ها آنها را بطور دقیق برای دامداران روشن نماید
Iran, Islamic Republic of
مگه سایت محترم کبنا مثل تو بیکاره . یه کم منطقی باش.
دامدار صنعتی
Romania
دوران مدیریت / چه در دهدشت و چه در اداره کل باتنش همراه بود اکنون هم ۸سال بالابی تاجگردون هر کاری دوست داشت در دامپزشکی انجام داد و الان هم داره پرسنل دامپزشکی را به جون هم میاندازه تا با تقرقه بینداز و حکومت کن این چند صباح را بگذرونه
Iran, Islamic Republic of
لطفا بمیر
باشت
United Kingdom
همه ما روسای ادارات و کارمندان چون اسم دکتر بهمنش و حسینی آمده است از هر دو مدیر توانمند و دلسوز و انقلابی حمایت میکنیم و بدونید روسا و کارمندان ادارات تا آخرین لحظه حامی شما هستند و افراد حاشیه ساز را میشناسیم
پادوک
Iran, Islamic Republic of
درود بر حسینی، مدیر دلسوز ، پاک مردم دار فقط وفقط به فکر قشر دامدار ست و بس.نه به فکر به جیب زدن حق الناس...
مرادی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر حسینی مدیر پاک ، دلسوز ، توانا که فقط و فقط دغدغه دامداران را داره ، نه به فکر سر کیسه کردن مردم...
France
درود بر شرف حسینی.مدیر نترس و شجاع.حامی دامدار.ایشالا مدیر کل بعدی خود دکتر حسینی میشه
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا حسینی ،خودش پیام میزاره و از خودش تعریف می کنه خخخخخخخخ
دامدار سنتی
Iran, Islamic Republic of
مثلث برمودا؛گچساران(مسع......)، دهدشت(کیا....)، بویراحمد(رجا...)
همه را به کام مرگ میکشاند.
طرحی
France
کاکا نمیخواد نام مستعار بزاری همه میدونیم اینا کی هستن حتی نگهبان اداره ما
جهاد
France
طبق شنیده ها که از همکاران شنیدیم تنها کسی که میتونه دام پزشکیو از این وضع فجیع نجات بده دکتر حسینی هستش
دیشموک
Iran, Islamic Republic of
تکبیر خخخخخخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
چرت و پرت نگو
باشت
Iran, Islamic Republic of
اگه من باشت خدمت میکنم این طور نیست بزرگوار فکر نکنم کسی تو باشت باشه که بانظر شما موافق باشه شما احتمالا جای دیگه تشریف داری و خودته جای باشتی ها جا میزنی سعی کن هیچ وقت حقیقت را فدای مصلحت نکن
France
میخوای بگی مدیر الان دامپزشکی باشت موافق عملکرد بهمنش نیس؟از طرف کسی حرف نزن
Iran, Islamic Republic of
بگو بدمنش نه بهمنش
دامداری
Iran, Islamic Republic of
تا منه هسی اونی که قصد داره و فک میکنه یکی دیگه بیاد میتونه رئیس دهدشت بشه کور خونده
France
احتمالا تو قهرمان بوکس و تکواندو هستی و میخوای با مدیر کل بعدی دعوا کنی نزاری کسیو رئیس کنه.خخخخخ
Iran, Islamic Republic of
تو که دیگه نیستی
Iran, Islamic Republic of
رییس
United States
دکتر بهمنش باید مراقب افراد دوروبرش باشه.
محمود
Iran, Islamic Republic of
اگه بخوایم منصف باشیم، باید بپذیریم که، مدیر یک مجموعه چون دغدغه های خاص خودش رادارد، از ارباب رجوع گرفته تا کارکنان مجموعه تا فرمانداری و سایر ادارات مرتبط، همه و همه در حیطه مدیر اداره هست. یعنی مدیر باید پاسخگو باشد. اما مطلبی که اینجا قابل تامل هست ، معاونت اداره هست . گاها در اداره ای معاونت توانایی اداره کردن شخص خودش را هم ندارد وچه بسا در سایه مدیر مجموعه هست که برای کارکنان قابل تحمل می باشد .
Iran, Islamic Republic of
دهدشت !!!!!
Iran, Islamic Republic of
به نظر من دکتر رجایی باید مدیرکل بشه
Iran, Islamic Republic of
کبنا جان چرا فقط اسم مسعودفر رو سانسور میکنی حتما دستتون تو یه کاسه هست
صدای عدالت
Iran, Islamic Republic of
آقایان چرا به خودمان اجازه میدهیم بدون دلیل در مورد دیگران قضاوت کنیم،آنهم قضاوت ناعادلانه.دراین مدت که در خدمت دکتر مسع.....هستیم ، ایشان انسانی متواضع ,معقول , با ایمان هستند. با امید به موفقیت بیشتر و روز افزون برای ایشان و تمامی افراد ی که مخلصانه کار می کنند
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

به نظر می‌رسد اجرای قانون فراتر از خود قانون، به چیزی یا چیزهایی فراتر نیاز دارد که می‌توان ...
1