تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۱
کد مطلب : ۴۴۰۸۰۷
فرمانده انتظامی استان خبر داد:

کشف محموله ۲۳۷ کیلویی تریاک در محور شیراز-گچساران

۰
کشف محموله ۲۳۷ کیلویی تریاک در محور شیراز-گچساران
کبنا ؛فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۲۳۷ کیلوگرم تریاک از ۲ دستگاه خودروی پژو در محور "شیراز- گچساران" خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز سه شنبه (11 آبان ماه 1400) سردار "کیقباد مصطفایی" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله ای مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان، بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان "گچساران" با تعامل ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان "دنا" وهمکاری سربازان گمنام امام زمان عج در اداره اطلاعات شهرستان گچساران ، ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در محور "شیراز" به "گچساران" ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: ماموران حین انجام ایست و بازرسی در محور "شیراز" به "گچساران" به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس مشکوک شدند و آنان را متوقف کردند.
مصطفایی بیان داشت: ماموران در بازرسی از خودروهای مذکور ۲۳۷ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در آنان جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در این رابطه رانندگان خودروها دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند،خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار بود و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1