تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۴۴۰۷۲۲
مدیرعامل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت؛

مربی فولاد خوزستان سرمربی تیم نفت و گاز گچساران شد

۰
مربی فولاد خوزستان سرمربی تیم نفت و گاز گچساران شد
کبنا ؛
عزیز فریسات مربی اسبق تیم فولاد خوزستان سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران شد.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، امروز یکشنبه (9 آبان ماه 1400) مدیرعامل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با اعلام این خبر افزود: با توجه به بررسی های صورت گرفته و جلسات مختلفی که با گزینه های مختلف هدایت تیم فوتبال بزرگسالان داشتیم و زمان محدود باقیمانده تا شروع مسابقات آقای فریسات به عنوان سرمربی در این فصل در کنار ما خواهد بود.
غلامی تصریح کرد: شرایط تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بسیار حساس و با توجه به زمان کوتاهی که تا شروع فصل داریم تمامی توان و ظرفیت های باشگاه را برای آماده سازی یک تیم قوی و متحد به کار گرفته ایم.
مدیرعامل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران یادآور شد: امیدواریم همه تلاش ها برای رضایتمندی مردم و کمک به جذب استعدادهای ورزشی این دیار موثر باشد.
براساس این گزارش؛ وی دارای مدرک کارشناسی تربیت بدنی و مدرک مربیگری Aآسیا می باشد. از مهمترین سوابق بازی فریسات؛ بازیکن تیم جنوب اهواز و فولاد خوزستان به مدت ۱۵ سال وکاپیتان فولاد خوزستان ، استقلال رشت به مدت ۲ سال، ابومسلم مشهد به مدت ۵ سال، شاهین بوشهر به مدت ۱ سال است.
همچنین فریسات مربیگری پارس جنوبی جم به مدت ۲ فصل به عنوان سرمربی در لیگ دو، یادآوران شلمچه یک فصل به عنوان سرمربی، دو فصل در شهرداری ماهشهر در لیگ دو و یک فصل در لیگ یک، مربیگری در فولاد خوزستان لیگ برتر دو فصل به عنوان مربی و در سه بازی آخر فصل که همراه با دو برد و ک مساوی به عنوان سرمربی در لیگ برتر و یک فصل سرمربی گری در فولاد نوین را در کارنامه دارد.

ابوالحسن غلامی مدیرعامل جدید تیم نفت و گاز گچساران که مدت ها از عملکرد مدیریتی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گلایه مند بوده و سکوت کرده بود حالا با به میدان آوردن فریسات که تجربه چند سال مربی گری در لیگ برتر را دارد، حضور مشاورانی همچون مجید جلالی، به نظر می آید تیم فصل تازه ای از موفقیت ها را قرار است آغاز کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1