تاریخ انتشار
جمعه ۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۴
کد مطلب : ۴۴۰۶۶۳
کبنا گزارش می‌دهد

کرونا در کهگیلویه و بویراحمد شتاب گرفت / چرام قرمز شد

۱
۰
کرونا در کهگیلویه و بویراحمد شتاب گرفت / چرام قرمز شد
کبنا ؛ کرونا هر روز در استان کهگیلویه و بویراحمد شرایط بدتری را ایجاد می‌کند، به گفته پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هم اکنون ۲۰۶ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری می‌باشند که ۱۱۹ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۱۵ نفر هم در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
قرمز شدن چرام در سایه بی توجهی به واکسن

به گزارش کبنا، هدایت‌نیا رییس شبکه بهداشت چرام در جلسه ستاد کرونا از استقبال نکردن شهروندان این شهرستان از دریافت واکسن و نگرانی‌های جدی از پیامدهای ناشی از پیک ششم بیماری کرونا ابراز نگرانی کرد.
 هدایت‌نیا با بیان اینکه متاسفانه با بی توجهی‌ها، رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی و عدم استقبال از طرح واکسیناسیون توسط برخی شهروندان از ۲ هفته گذشته به تدریج شمار آمار ابتلا به کرونا وبستری درمراکز درمانی شهرستان افزایش یافته است.
 وی از همه مردم و مسئولان خواست با بسیج همگانی به برگشت وضعیت کرونایی این شهرستان کمک کنند.
تعطیلی همه اماکن سربسته ورزشی و اماکن تفریحی و گردشگری و ممنوع شدن برگزاری تجمعات از جمله مصوبات این جلسه بود.
 شمار جان باختگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد بازهم افزایش یافت
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد به ۹۸۷ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته یک هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.
دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۲۰۶ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری می‌باشند که ۱۱۹ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۱۵ نفر هم در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
دکتر یزدان‌پناه اضافه کرد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۷۷ هزار و ۷۶ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
وی ادامه داد: از ۶۱۴ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی در شهرهای یاسوج و دهدشت حدود ۳۶ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت مربوط به شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، چرام و دنا بوده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج رعایت دقیق محدودیت‌های وضع شده، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، پرهیز از حضور در تجمعات و هر گونه دورهمی و واکسیناسیون را راه‌های برون‌رفت و گذر از شرایط بحرانی کرونا بیان کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

محمدولایی
Iran, Islamic Republic of
عزیزانی که مدارس را آزاد کردند :::خیال کرده اند با آمدن دولت جدید :::مریض هم رفته :::: همانطوری که تا برج پنج سختگیری و دلسوزی مردم دربین مسعولان کشوری ومجلسیها وووو بود :::برای حفظ جان مردم تلاش کنید ::::ضمن اینکه در ادارات و مراکز اداری وووووووو نه ضد عفونی ونه ماسک :::برای موارد ضروری وجود ندارد :::وکم کم هم قیمت بالاتر میرود ::::
صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1