تاریخ انتشار
پنجشنبه ۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۱
کد مطلب : ۴۴۰۶۳۸
در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

تشریح آخرین وضعیت پروژه بیمارستان 32 تختخوابی چرام و کرونا از زبان یزدان‌پناه

۴
۱
تشریح آخرین وضعیت پروژه بیمارستان 32 تختخوابی چرام و کرونا از زبان یزدان‌پناه
کبنا ؛ پرویز یزدانپناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج روز پنج شنبه (۶ آبانماه ۱۴۰۰) در حاشیه نشست اضطراری ستاد کرونای شهرستان چرام در گفت و گوی اختصاصی با «کبنا» آخرین وضعیت پروژه بیمارستان چرام؛ روند صعودی کرونا و واکسیناسیون در این شهرستان را تشریح کرد.
 یزدانپناه در پاسخ به کبنا درآخرین وضعیت پروژه بیمارستان چرام که یک مطالبه عمومی است بیان کرد: در مورد پروژه بیمارستان چرام مشکلات قانونی بوجود آمده بود که پیمانکار ادعا می‌کرد از سقف مجاز کارش تمام شده است منتهی نظر دانشگاه این بود که مشکلات قانونی وجود دارد. 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: خوشبختانه با جلساتی که هفته گذشته با مدیرکل محترم دیوان محاسبات و کارشناسان بودیم و روی پروژه آمدیم تقریباً مشکلات حل شده است.
یزدانپناه با اشاره به آزمایش خاک برداشت شده و جواب آن تا اوائل هفته آینده تحویل دیوان محاسبات و دانشگاه خواهد شد چون پیمانکار صحبتش این است که همه خاکبرداری شده توسط دستگاه انجام شده و ما می‌خواهیم درصد آن را ثابت کنیم وحق پیمانکار داده شود. 
وی با اشاره به منابع مالی بیمارستان چرام گفت: این منابع از منابع وزارتی تا حالا تأمین شده که از ارزش افزوده و ماده 37 که منابع پایداری نیست.
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به اینکه برای ادامه پروژه بیمارستان 32 تختخوابی چرام ما ممنون دکترتقوی نژاد هستیم که تا این مرحله آوردیم.
 وی در پاسخ به کبنا در خصوص تخصیص منابع اعتباری و مالی به پروژه بیمارستان چرام در سفر ریاست جمهوری به استان بیان کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان برای سال 1400 و 1401 قول‌هایی داده شد که امیدواریم هیات دولت این منابع را در اختیار دانشگاه قرار دهد و تا آخر سال 1401, اگر منابع تأمین شود بیمارستان چرام به بهره‌برداری می‌رسد..
 وی افزود: برای پروژه بیمارستان چرام در سال 1400 مبلغ 20 میلیارد تومان تأمین شده است که امیدواریم با تزریق این اعتبار بیمارستان چرام زودتر به بهره برداری برسد. 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در خصوص وضعیت کرونایی شهرستان چرام گفت: متاسفانه در یک ماه گذشته روند صعودی کماکان ادامه دارد و اولین شهرستان در استان بوده که روند صعودی آن شروع و ادامه دارد
 یزدانپناه در تأیید صحبت‌های خود با اشاره به نمونه‌های مثبت کرونا در چرام تاکید کرد: در نمونه دیروز 70 درصد مثبت و در نمونه‌های امروز (پنج شنبه ۶ آبان ۱۴۰۰)100 درصد نمونه‌ها در شهرستان چرام مثبت بوده است که نشان دهنده وضعیت نگران کننده است.
 وی با اشاره به روند بستری‌ها در شهرستان چرام و کهگیلویه و مارگون بیان کرد: با آمار بستری بالا در چرام که خیلی نگران کننده است و احتمال مرگ و میر زیادی در چرام می‌شود که همه مردم باید رعایت کنند.
 یزدانپناه با اشاره به مصوبات ستاد کرونای شهرستان چرام اعلام کرد مدارس شهری چرام به مدت 2 هفته تعطیل می‌باشد.
وی در مورد اصناف گفت ما نمی‌خواهیم زیاد محدودیت ایجاد کنیم و اصنافی که رعایت می‌کنند مشکلی ندارند اما اصنافی که رعایت نمی‌کنند قطعاً محدودیت ایجاد می‌شود.  
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پاسخ به کبنا در خصوص روند واکسیناسیون در شهرستان چرام اظهارداشت: طی دو هفته یرگذشته در چرام استقبال خوبی از واکسن کرونا شد و از رده آخر به رده میانی آمد.
 وی بیان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد، 80 درصد دوز اول واکسن کرونا تزریق شد و 50 درصد هم دوز دوم و دوز یادآور هم حدود 200 نفر از کادر درمان تزریق کردند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بیدار
Romania
چروم بدبخت کردیت
Iran, Islamic Republic of
/ کارتون از اساس خرابه ککی جوونی!
مگه با جذب جغرافیای سیاسی و جنگلداری آبادش کنین؟!!!
Iran, Islamic Republic of
کلنگ بیمارستان چرام و باشت با هم زده شد .اما حالا بیمارستان باشت بهره برداری شد وبیمارستان چرام در مرحله خاکبرداری.قضاوت با مردم
مالک جمالی
Iran, Islamic Republic of
پورانفر ابادش ایکنه
صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1