تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب : ۴۴۰۵۱۸
با حمایت بنیاد مستضعفان صورت گرفت

برگزاری اولین دوره آموزشی طب سنتی یاوران سلامت در شهرستان لنده

۰
برگزاری اولین دوره آموزشی طب سنتی یاوران سلامت در شهرستان لنده
کبنا ؛مسئول نهاد آبادانی وپیشرفت شهرستان لنده، از برگزاری اولین دوره آموزش طب سنتی با عناوین «اصلاح سبک زندگی با طب سنتی اسلامی – ایرانی و کاربرد گیاهان دارویی در طب سنتی اسلامی – ایرانی» در این شهرستان  خبر داد.
به گزارش کبنا از لنده؛ مراد مرادی پور در نشست دوره یاوران سلامت در شهرستان لنده ،گفت:هدف از برگزاری دوره یاوران سلامت در شهرستان لنده،به منظور آشنایی بیشتر مردم با طب سنتی دوره­‌های آموزشی «اصلاح سبک زندگی با طب سنتی اسلامی –ایرانی» و «کاربرد گیاهان دارویی در طب سنتی اسلامی – ایرانی» است.
وی افزود:راهکارهای ساده پیشگیری از بیماری­‌ها با رعایت اصول حفظ سلامتی، آشنایی با طب اسلامی و سبک زندگی سالم، آشنایی با مفاهیم و اصول طب سنتی ایرانی، آشنایی با گیاهان دارویی و کاربرد آن و مزاج شناسی و طبع شناسی از جمله سرفصل­‌های آموزشی در این دوره­‌ها خواهد بود.
مسئول نهاد آبادانی وپیشرفت شهرستان لنده عنوان کرد:اولین دوره آموزشی یاوران سلامت به مدت ۶۰ ساعت با حمایت بنیاد علوی در حال برگزاری است.
درادامه کارشناس سلامت نهاد آبادانی وپیشرفت شهرستان لنده گفت:هدف از برگزاری دوره آموزش یاوران سلامت روش درست زندگی کردن به مردم است.
زیبا زمانی با اشاره به اینکه آموزش صحیح سبک زندگی اصلی ترین قابلیت طب اسلامی و ایرانی است ‌،بیان کرد:در این دوره اصلی ترین قابلیت طب سنتی ایرانی و اسلامی است که رویکرد آن سلامت محوری است.
وی افزود:داوطلبین با شرکت در این دوره با مزاج شناسی در افراد مختلف، انواع مزاج ها، اصول درست تغذیه، حالات روانی، صیفی جات، سبزیجات، نوشیدنی های پرمصرف، مواد غذایی موجود در منطقه و … آشنا می شوند.
زمانی خاطر نشان کرد: امروزه با وجود عوارض داروهای شیمیایی بسیاری از مردم به فکر درمان خود با استفاده از گیاهان دارویی و طب سنتی افتادند به همین دلیل یادگیری و شرکت در این دوره آموزشی می تواند منبع خوبی برای درآمدزایی باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1