تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب : ۴۴۰۵۱۳
با حضور مسئولان؛

افتتاح مرکز مبادله کتاب کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
افتتاح مرکز مبادله کتاب کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مرکز مبادله کتاب اداره کل کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد، با حضور مدیرکل کتابخانه های استان در کتابخانه مرکزی آیت الله ملک حسینی(ره) شهر یاسوج افتتاح شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز دوشنبه (3 آبان ماه 1400) مرکز مبادله کتاب اداره کل کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد، با حضور یاسر رحیمیان، مدیرکل کتابخانه های استان در کتابخانه مرکزی آیت الله ملک حسینی(ره) شهر یاسوج افتتاح شد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در آیین افتتاح این مرکز مبادله کتاب، گفت: مرکز مبادله کتاب از ابتکارات نهاد کتابخانه های عمومی کشور است که با هدف استفاده بهینه از کتب در کتابخانه های عمومی و در تمامی ادارات کل کتابخانه های استان های کشور ایجاد می شود.
یاسر رحیمیان تصریح کرد: علاوه بر استفاده بهینه از کتب موجود، غنی سازی مجموعه کتابخانه ها و روش مند شدن فرایند مبادله منابع اطلاعاتی به منظور مدیریت این منابع، از دیگر اهداف این مرکز مبادله است.
وی اظهار داشت: برای این مرکز مبادله کتاب استان، فضایی به متراژ ۹۰ متر مربع در کتابخانه مرکزی آیت الله ملک حسینی ایجاد کردیم که ۶۵ قفسه کتاب برای شصت و پنج کتابخانه عمومی استان در نظر گرفته شده است که در این مرکز مبادله کتاب و منابع صورت می گیرد.
رحیمیان افزود: با افتتاح این مرکز مبادله، منابع مازاد یا تکراری و کتب اهدایی اشخاص و موسسات مختلف در کتابخانه های استان با منابع مازاد و تکراری دیگر نقاط استان مبادله می شود تا این منابع و کتب به سهولت و آسانی در دسترس مخاطبان و مراجعان به کتابخانه های عمومی قرار گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ایشان خیلی نیروی ضعیفی هستند
صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1