کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور وزیر کشور؛

افتتاح 8 پروژه عمرانی ورزشی در استان کهگیلویه وبویراحمد

2 آبان 1400 ساعت 10:01

همزمان با ادارات ورزش و جوانان سراسر کشور، 8 پروژه عمرانی در استان کهگیلویه وبویراحمد افتتاح شد.


همزمان با ادارات ورزش و جوانان سراسر کشور، 8 پروژه عمرانی در استان کهگیلویه وبویراحمد افتتاح شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، همزمان با ادارات ورزش و جوانان سراسر کشور و با حضور سجادی وزیر ورزش و جوانان 8 پروژه عمرانی در استان کهگیلویه وبویراحمد بصورت وبینار افتتاح شد.
بهروزجهانبخش ،سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در آئین افتتاح این پروژه ها اعتبار این پروژه ها را پنج میلیارد و 400 میلیون تومان ذکر و افزود: اعتبار این پروژه ها از محل هدایای خاص وزارت نفت، استانی و ملی تامین و پرداخت شده است .
جهانبخش، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: با افتتاح این پروژه ها سرانه فضای ورزش کهگیلویه وبویراحمد از 97 به 98 صدم متر مربع افزایش خواهد یافت .

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد مهمترین پروژه افتتاحی در هفته تربیت بدنی و ورزش در استان را سالن ورزشی روستای ناصرآباد گچساران ذکر و تصریح کرد:این سالن ورزشی در زمینی به مساحت 1400 متر مربع ،اعتبار یک میلیارد تومان از محل هدایای خاص وزارت نفت ساخته شده است.
جهانبخش ،سرپرست ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد این پروژه ها را چمن مصنوعی آب انجیر گچساران با اعتبار 500میلیون تومان ،چمن مصنوعی سرفاریاب چرام با اعتبار 3میلیارد و 750 میلیون تومان ،چمن مصنوعی چاه تلخ باشت با اعتبار 350 میلیون تومان ،سالن ورزشی روستای ناصر آباد گچساران با اعتبار یک میلیارد تومان ،چمن مصنوعی کلاغ نشین گچساران بال اعتبار 300 میلیون تومان ،چمن مصنوعی گناوه لری گچساران با اعتبار 500 میلیون تومان، چمن مصنوعی مال ملا شهرستان لنده و چمن مصنوعی مال شیخ شهرستان لنده هر کدام با اعتبار 700 میلیون تومان عنوان و از حمایت های نمایندگان مردم شهرستان های استان در مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.


کد مطلب: 440477

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/440477/افتتاح-8-پروژه-عمرانی-ورزشی-استان-کهگیلویه-وبویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1