تاریخ انتشار
شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۶
کد مطلب : ۴۴۰۴۷۱
در نامه ای مطرح شد؛

آرین غلامیان: جوان گرایی در فنی‌ترین ادارات شهرستان گچساران به بیراهه نرود

۷
۰
نامه آرین غلامیان پس از عزل زودهنگام خود
کبنا ؛آرین غلامیان رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان گچساران پس از عزل زودهنگام خود از بهداشت و درمان گچساران نامه ای خطاب به مردم نوشت.
به گزارش کبنا نیوز، امروز شنبه (1 آبان ماه 1400) طی ابلاغیه ای از سوی پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد آرین غلامیان مدیریت شبکه بهداشت و درمان گچساران برکنار و محمد صادق رضایی به عنوان سرپرست جدید بهداشت و درمان گچساران معرفی شد.
طول دوره مدیریتی غلامیان و تیم جوان او، حدود یک سال و چند ماه ادامه داشت.
آرین غلامیان در نامه ای نوشت:

مردم شریف شهرستان گچساران،
از دور افتاده ترین نقاط روستایی تا مرکز شهر و همه محلات و شهروندان عزیز و محترم گچسارانی
سلام
روزی در شرایط سخت و نامعلوم شهرستان برای اینکه کرونا درد های زیادی را برای شما به ارمغان نیاورد خداوند منان بر من منت نهاد تا بخشی از عمر خویش را با وجود همه موانع و دغدغه های شخصی ؛ با پوشیدن لباس خدمت در کنار همکاران عزیزم بتوانیم از این وضعیت عبور کنیم .
میلاد پیامبر اکرم و امام جعفر صادق درست در آخرین روز این مسئولیت خطیر نور امیدی است برای ادامه ی راه در خدمت به خلق و رفع خستگی روزهای سخت کرونایی.
مسیر سختی بود. آن هم زمانی که از پشتوانه مدیریتی در تمام استان آنطور که بایسته و شایسته برخوردار نبودیم. بهداشت و درمان شهرستان را در دوران بدون نماینده مدیریت کردیم تا شما مردم عزیز دچار مشکل نشوید و خلا ء های بزرگ را احساس نکنید. تلاش کردیم تا بتوانیم در ادامه و تکمیل زحمات دکتر تاجگردون که تمام قد در بخش بهداشت و درمان برای خدمت به شما عزیزان بیمارستان های نرگسی و بی بی حکیمه شهرستان گچساران و خانه های بهداشت روستایی و مراکز بهداشت شهری و روستایی را بنا نهاد تلاش کرده باشیم. هر چند که باحضور و پشتوانه ی مدیرانی چون دکتر یزدان پناه این شرایط سخت آسان تر شد چرا که حمایتهای ایشان در طی مدیریتم و موافقت ایشان پس از درخواست های متعدد اینجانب، بالاخره بار سنگین این مسئولیت خطیر را از دوشم برداشت تا شرایط سیاسی بوجود آمده وحواشی آن باعث ایجاد مانعی برای حفظ امری مهم، که سلامتی شما عزیزان است نباشد.
حمایت های همه جانبه و همکاری فرماندار و دادستان محترم، اعضاء محترم شورای تامین، مدیران ارجمند ادارات شهرستان گچساران و اعضاء محترم ستاد کرونا در دوران مدیریت اینجانب ودر شرایط بسیار سخت کرونایی برای کمک به مدافعین سلامت و حفظ سلامتی شما عزیزان امری فراموش نشدنیست.
هر چه کردیم وظیفه ای بر گردن و دوش اینجانب برای شما ولی نعمتان اصلی این آب و خاک بود و هر جا قصوری داشتیم بر فرزند خود ببخشید.
امروز و در آستانه نزدیکی به پیک ششم کرونا و البته نزدیک به اتمام واکسیناسیون شهرستان گچساران آرزو می کنم تا مسیری که در شبکه بهداشت و درمان، با جوان گرایی و استفاده از ظرفیت ایده های نو و خلاق آغاز نمودیم، نقشه راهی برای تمام مدیران و سازمان ها باشد و این موضوع مهم در یکی از فنی ترین ادارات شهرستان به بیراهه نرود تا خدایی ناکرده سلامت شما عزیزان را نشانه گیرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اگر اسم تاجگردون نمی آوردی مدیریتت قابل قبول نبود
احمد رضا
Iran, Islamic Republic of
انشاالا میبینیم مدیریت رضای که عمرا به پای تلاشهای دکتر غلامیان عزیز برسه هرگز /نمایتده که نمیخواست جنای کار کنه کار کرد مدیریت براش مهم بود تو نگو سیاسی بازیش گل کرده زحمتهای دکتر هرگز فراموش نخواهد شد
Iran, Islamic Republic of
از این به بعد مدیریت ببین بیمارستان نرگسی چه خبر که افتتاح کردید
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
با سلام خسته نباشید خدمت دکتر غلامیان شما توی فرمانداری صحبتهایی فرمودید که طی دوران مدیریتت تان به آنها نتونستید عمل کنید متاسفانه مشاورین خوبی نداشتید مطمین باشید که یک مدیر موفق باید روی نیروهاش تکیه کنه ولی شما نتونستید با نیروهاتون ارتباط برقرار کنید و قطعا مطمین باشید تکروی نتیجه خوبی به همراه نخواهد داشت شما یه پزشک حاذق هستید نباید وارد مسایل سیاسی می شدید به نظر من که موضوع رو از بیرون می بینم شما باعث شدید که دیدگاه در مورد جوان گرتیی تمام جوانان رو زیر سوال بردید
دست شما درد نکنه موفق و پیروز باشید
Iran, Islamic Republic of
اقای بیطرف دکتر غلامیان سباسی کار نکرد سیاسی باش کار کردن اون باتمام نیروهای خودش به درستی ارتباط داشت حتما خودت یکی از نیروهاش بودی که ارتباطی بات نداشت ازش ایراد میگیری تنها مدیری که تواین دوره کرونا تلاش کرد نتیجه واسش نداشت زحماتشو سیاسی کاری به باد داد لعنت کنه جناح بازی حالا خواهیم دید مدیر جدید
جامعه شناس
Iran, Islamic Republic of
بنظر من جناب غلامیان کیفیت کاری خوبی نداشتن و نتونستن به خوبی کرونا رو مدیریت کنن و وضعیت شهرستان خیلی بد شد در زمان ایشون...علتش هم این بود ایشون سابقه مدیریتی نداشتن
محبوب
Iran, Islamic Republic of
آقای غلامیان اصلا برای مدیریت خوب نبودن تو گچساران مردم از عمل هاشونم راضی نیستن بنظرم باید یه فکری به حال خودش بکنه
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

به نظر می‌رسد اجرای قانون فراتر از خود قانون، به چیزی یا چیزهایی فراتر نیاز دارد که می‌توان ...
شوخی ‌یا مصاحبه‌ای جعلی؟

شوخی ‌یا مصاحبه‌ای جعلی؟

هرچند روز گذشته نوروزی در مقام تکذیب مصاحبه‌ منتشرشده‌اش برآمد و به خبرگزاری «خانه ملت» ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1