تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب : ۴۴۰۳۰۵
واکنش بنیاد شهید کشور به خبر خودسوزی فرزند شهید جلوی اداره‌کل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد؛

اعزام نماینده ویژه رئیس بنیاد شهید کشور به یاسوج بعد از خودسوزی فرزند شهید

۶
۴
اعزام نماینده ویژه رئیس بنیاد شهید کشور به یاسوج بعد از خودسوزی فرزند شهید
کبنا ؛امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دستور ویژه‌ای را به منظور پیگیری سریع موضوع خودسوزی فرزند شهید در یاسوج صادر و نماینده ویژه‌ای نیز به این منظور به کهگیلویه و بویراحمد اعزام کرد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (سه شنبه 27 مهر ماه 1400) فرزند شهیدی جلوی اداره‌کل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام به خودسوزی کرد. گفته می‌شود که او درخواست اشتغال داشته و خواهان بکارگیری در یکی از ادارات استان بود که بارها برای این موضوع درخواست داده بود. یکی از مسئولان بنیاد شهید می‌گفت بر اساس قانون ادارات دولتی با سهمیه خانواده شهدا و ایثارگران را در جذب نیروها لحاظ کنند که ادارات این موضوع را در نظر نمی‌گیرند و از 17 دستگاه دولتی در این رابطه شکایت شده است.

بیشتر بخوانید:

خودسوزی فرزند شهید جلوی اداره‌کل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد

 سید منصور موسوی، مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد در توضیح خبر خودسوزی یک نفر در جلوی بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تأیید این حادثه، اظهار داشت: یک نفر ایثارگر صبح امروز سه شنبه ساعت حدود ۹ به بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد مراجعه می‌کند که مستقیم به پشت بام ساختمان اداره می‌رود تا خود را از پشت بام به پایین بیندازد که همکاران متوجه او می‌شوند و با صحبت کردن، او را آرام کرده و از این کار منصرف می‌کنند و مشکلش را جویا می‌شوند و می‌گوید مشکلم بیکاری است.
 وی اظهار کرد: همکاران به او قول می‌دهند که مشکلش حل می‌شود و می گویند اگر وام اشتغال و یا بلاعوض خواستید به شما می‌دهیم راضی می‌شود و از ساختمان بیرون می‌رود.
 موسوی تصریح کرد: نیم ساعت بعد بر می‌گردد و جلوی درب بنیاد شهید در خیابان اقدام به خودسوزی می‌کند.
پس از این اقدام نگهبانان متوجه می‌شوند و اقدام به خاموش کردن آتش می‌کنند و با اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شده و هم اکنون بستری است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ما چه خاکی تو سرمون بریزیم فوق لیسانس بیکاریم فرزند شهید هم نیستیم
Iran, Islamic Republic of
عده ای که میگویند فرزندان شهید کشور را خوردن خوشحال باشن ولی بهتره واسه وجدانتون الارم بذارید شاید بیدار بشه. مجموعه بنیاد شهید از بنام فرزندان شهدا به سود خودشان استفاده میکنند
Iran, Islamic Republic of
فرزند شهید بوده نه ایثارگر
شهداء شرمنده ا یم
Iran, Islamic Republic of
به جان شهداء قسم بنده حقیر به شخصه بامدرک معتبربه موسوی مدیر کل وآقای داربام مشاور گفتم که اداره ای که کار میکنم هرماه چندنیرو از بستگان درجه یک خودشون استخدام میکنندلطفا ورود کنید حداقل ی فرزندشهیدیاجانبازهم سهمیه بنیادباشه هیچگونه ترتیب اثری ندادن و گفتن ما چکارکنیم....
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای قاضی زاده این انقلاب خون بهای سالها خون دل خوردن امام و خوه هزاران هزار شهید مظلوم می باشد که شما به قلعه های رفیع سیاست و درآمد رساند وبر این صندلی های گرم و نرم کیه زدید تورا به خون شهدای مظلوم دست از سیاسی کاری ها و معامله گری ها بردارید بر اساس ظوابط و قانون کار کنید
فرزند شهید
Iran, Islamic Republic of
. تمام مسئولین استان مخصوصا آقای داربام در استانداری
صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1