تاریخ انتشار
جمعه ۱۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب : ۴۳۹۹۲۹
در خطبه‌های نماز جمعه ۱۶ مهر۱۴۰۰ چیتاب مطرح شد

امام جمعه چیتاب: نماینده بویراحمد و دنا طرح سـد چیتاب را با قدرت دنبال کند؟

۲
امام جمعه چیتاب: نماینده بویراحمد و دنا طرح سـد چیتاب را با قدرت دنبال کند؟
کبنا ؛حجت الاسلام والمسلمین سید فرج الله پـژمان در خطبه‌های نمـاز عبـادی سیـاسی (۱۶ مهـرماه ۱۴۰۰) شهر چیتاب ضمن توصیـه به رعایت تقـوای الهـی وپرهیز از گناه با اشـاره به مسئله موت و واگـذاری دنیا و معامله باخـدا، گفت: اگر انسان در معامله با خداوند، باخلوص نیت از آنچه بهترین است با صداقت و پاکـی درطبق اخلاص بگذارد، خداوند بهایش را در هر دو دنیا پرداخت می‌کند.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام پژمان افزود: انسان آگاه باشد که خداوند می‌داند و می‌بیند و حتی در قبال انفاق ناچیز بهایش را چند برابر پرداخت می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: گذشتن از عزیزترین متاع با ارزش دنیوی در معامله با خداوند بهایش بهشت برین است پس انسان از آنچه دارد باید ثابت قدم خالصانه بهترینش را در راه خدا بدهد.
حجت الاسلام پژمان با اشاره به سفر یک روزه ریاست جمهوری به استان ضمن تشکر از انگیزه بالای ایشان در پیگیری مطالبات مردمی هم گفت: هر کسی در هرصنفی نماینده ملت شد وظیفه‌اش خدمت به مردم هست.
پژمان خطاب به نماینده مجلس و مسئولان در رأس هم خاطرنشان کرد: امیدوارم برنامه ریزیهای زمان بری مانند، طرح ریزی، مطالعات، و.. در قبال اجرای طرحها برای مردم دیگر به طول نینجامد و جناب آقای روشنفکر در عملیاتی کردن پروژه هم افزائی سـد چیتاب نهایت تلاشش را انجام دهد تا ان شاء لله مردم خروجی کار را در میدان اجرای عمل ببینند.
وی تصریح کرد: وقتی رودخانه پرآبی مانند کبگیان ظرفیت گنجایش چند برابری ذخیره آب را درکنار زمینهای انبوه و جوانان مستعد دارست، پس باید بدون فوت وقت این طرح بزرگ منفع العام را در خواستگاه عموم عملیاتی کرد تا علاوه بر بهره وری، ترویج کشاورزی، ایجاد اشتغال، لوح زرینی در دفتر خاطرات خدمت تاریخی به مردم این دیاربه یادگار گذاشت.
وی باتوجه به ضعف در ترویج زیرساخت‌ها در دوره قبل هم گفت: هرگاه در یک جامعه پی ریزی زیرساخت مطالبات عمومی بانگاه نادرست در جبهه تعصبات بیجا راکد ماند پیشرفت وفزونی اجرائی مطالبات عموم در نهایت کمرنگی رهاشده می ماند و آن جامعه دچار تورم، و لغزش اعتماد در تعاملات مردم و مسئولین می‌گردد.
حجت الاسلام پژمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بازدید مدیرکل آموزش و پرورش استان ومدیر شهرستان و هیئت همراه ازمدارس کبگیان گفت: در سفر مسئولان محترم آموزش و پرورش در قالب دید و بازدید از کلاسهای درس با بررسی مشکلات زیرساخت آموزشی، ومدارس روحیه دوچندانی به دانش آموزان در کلاسهای دایر تزریق شد.
این خطیب جمعه بامژده به والدین، برگزاری تمامی کلاسهای درس بصورت حضوری، وحل مشکلات آموزش و پرورشی در بخش را از خروجی این سفربرشمرد وگفت: خانواده‌ها در این چندسال کرونا دچار زحمات فراوانی در قبال تعلیم وتربیت فرزندانشان شدند که انشاءلله با دایرشدن کلاس‌ها در هفته‌های آینده بصورت حضوری راحت خواهندشد فلذا ارتباط خود را با آموزش و پرورش ثابت و مستحکم داشته باشند.
خطیب جمعه کبگیان در پایان با تبریک به مقام شامخ نیروی انتظامی خاصه پاسگاه‌های انتظامی در بخش هم گفت: مردانی که باپوشیدن لباس مقدس نیروی عزیز انتظامی در زمینه‌های متعدد مردانه از آرامش و رفاه خود گذشتند و پای در میدان خدمت به ملت نهادند جان برکفانی زنده‌اند که بر گردن تک تک ماها حقی عظیم دارند و خداوند دراین راه منصورشان بدارد و ان شاء لله ماها بتوانیم در ادای مطلب کوتاهی نکرده باشیم.
لازم به ذکر است در بین الصلاتین از فرماندهی پاسگاه نیروی انتظامی چیتاب سروان میثم عباسیان و محمدقاسم محرمی نیا فرهنگی بازنشسته، مسئول دفتر امام جمعه کبگیان به پاس زحمات با حضور مسئولان شورای اداری بخش با اهداء لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.

٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
خبـرنگار: اسماعیل رسامـ
 
نام شما

آدرس ايميل شما

جنجال اظهارات تازه ظریف

جنجال اظهارات تازه ظریف

الهیان گفت: "بسیار بعید است که شخص وزیر خارجه که مسئول مستقیم برجام بوده است از متن برجام ...
جشنواره «عمار» فراخوان منتشر کرد

جشنواره «عمار» فراخوان منتشر کرد

دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم «عمار» فراخوان دوازدهمین دوره این رویداد سینمایی را منتشر ...
حمله سیدناصر حسینی‌پور به مدیر عامل نفت و گاز گچساران / آقای وزیر محترم نفت، اجازه ندهید مجموعه‌های فنی سیاسی شوند (+ فیلم)

حمله سیدناصر حسینی‌پور به مدیر عامل نفت و گاز گچساران / آقای وزیر محترم نفت، اجازه ندهید مجموعه‌های فنی سیاسی شوند (+ فیلم)

برای یک بار به مدیر عامل نفت و گاز گچساران نه زنگ زدم و نه او به من زنگ زده است. نه من ...
1