تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۵
کد مطلب : ۴۳۹۸۷۴
رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

( فیلم ) مرگ دردناک خانواده 4 نفره در محور یاسوج - شیراز

۳
۲
( فیلم ) مرگ دردناک خانواده 4 نفره در محور یاسوج - شیراز
کبنا ؛رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از فوت اعضای یک خانواده در پی برخورد یک دستگاه پژو پارس با کامیون در محور یاسوج_ شیراز خبر داد.
 جهانبخش وحدت نژاد، با اعلام این خبر گفت: یک دستگاه خودرو پژو پارس با یک کامیون برخورد کرد که در این حادثه ۴ نفر فوت کردند.
 وی افزود: ساعت ۱۶ و ۲۸ دقیقه عصر چهارشنبه ۱۴ مهر ماه ۱۴۰۰ یک دستگاه پژو پارس با یک دستگاه کامیون در محور یاسوج – شیراز محدود روستای گنجگون با یکدیگر برخورد کردند.



 به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد، وی اظهار کرد: در این حادثه دو کودک ۴ و ۹ ساله. و یک آقای ۳۵ ساله و خانم ۳۴ ساله جان خود را از دست دادند.
 
مرگ جانگداز خانواده 4 نفره در منطقه گنجگان
  
داستان تصادف‌های خونین و مرگبار در جاده‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به تراژدی تبدیل شده که همه وقته خبرهای ناگواری از جاده‌های استان شنیده می‌شود.
 از محور گچساران- بهبهان گرفته تا یاسوج- بابامیدان و یاسوج به شیراز و یاسوج به اصفهان و حتی جاده‌های فرعی و روستایی شاهد اخبار ناگواری هستیم که تعداد زیادی از هموطنان و هم استانی‌ها را در طول سال به کام مرگ می‌فرستند.
 اما تراژدی وقتی غیر قابل دیدن و شنیدن و باور نکردنی است که یک خانواده چهار نفره اعم از پدر و مادر جوان ۳۴ و ۳۵ ساله و فرزندان خردسال آنها در جاده‌های مرگ استان جان خود را از دست می‌دهند.
 تصادف در محور یاسوج شیراز در پیچ گنجگان در یکی از نقاط حادثه‌خیز این محور هنگامی رخ داده که از زیر جاده به دلیل چشمه زار بودن و جاری شدن و لغزنده شدن آسفالت به همراه پیچ خطرناک گنجگان خانواده چهار نفر را به کام مرگ می‌فرستد که البته در این بین تخطی از سرعت مطمئنه نیز خود یکی از دلایل این حادثه خونبار است.
 مسئولان استان کهگیلویه  و بویراحمد باید از این حادثه درس عبرت گرفته و فکر کنند روزی خانواده خودشان پدر، برادر، مادر، پسر و دختر خودشان با چنین سهل انگاری‌هایی قربانی جاده‌های غیر استاندارد استان می‌شوند.
 حال با جان باختن این خانواده چهار نفره مسئولان دست روی دست نگذارند و برای حذف این پیچ و سایر نقاط حادثه خیز و همچنین رفع لغزندگی به دلیل چشمه‌زار بودن آن از خود حرکتی نشان دهند.
 معلوم نیست که حادثه امروز آخرین تصادف در این نقطه باشد که آب در روی آسفالت در زمستان سخت گنجگان و یخبندان خانواده دیگری را به کام مرگ خواهد فرستاد.
 فرمانده پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد به این حادثه اشاره می‌کند که در پیچ گنجگان یکی از نقاط حادثه خیرز محور شیراز- یاسوج رخ داده همان نقطه‌ای که آب در سطح جاده روان است و لغرندگی جاده را به دنبال دارد و البته تخطی از سرعت مطمئنه از دیگر دلایل این حادثه بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خدا رحمتشون کنه که میدونه اهل کجا بودن
زهرا
Iran, Islamic Republic of
بله متاسفانه هر ۴ نفر فوت شده بودن از اهالی روستای سرباز قسمت پادنا بودن
United Arab Emirates
مبارک آقایون باشه، تبریک به شرکت‌های خودروسازی، کی به کیه، مردم کیلو چند؟ مردن ک مردن.... مردم همچنان درصف مرغ، تخم مرغ و و پراید
صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
فایل های مرتبط
1