تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۴۳۹۸۶۱
خبرهای پلیسی کهگیلویه و بویراحمد:

 دستگیری سارقان محتویات درون خودرو با ۶۸ فقره در یاسوج

۰
 دستگیری سارقان محتویات درون خودرو با ۶۸ فقره در یاسوج
کبنا ؛ رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری ۵ سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو با اعتراف به ۶۸ فقره سرقت در شهرستان بویراحمد خبر داد.
 به گزارش کبنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «سعید بالش زر» اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت درون خودرو در سطح شهرستان بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام اقدامات فنی و تخصصی و گشت زنی‌های هدفمند ۵ نفر سارق محتویات درون خودرو و ۶ نفر مالخر را شناسایی و دستگیر کردند.
 بالش زر تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه به ۶۸ فقره سرقت درون خودرو در سطح شهرستان بویراحمد اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.
 رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ پلیس اطلاعات دهند.
 کشف بیش از ۷۹ کیلو تریاک در دنا
 فرمانده انتظامی شهرستان دنا از کشف ۷۹ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک از یک دستگاه خودروی سمند در محور یاسوج - اصفهان خبر داد.
سرهنگ ً سید نورالله تقوی نژاد ً اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله‌ای مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دنا در محور یاسوج به اصفهان ایست و بازرسی دایر کردند.
 وی افزود: مأموران حین پایش خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
 تقوی نژاد تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودروی مذکور ۷۹ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در آن جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.
 فرمانده انتظامی شهرستان دنا با اشاره به اینکه در این راستا یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ که اسکورت کننده مواد مخدر بود توقیف شد، خاطرنشان کرد: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

جشنواره «عمار» فراخوان منتشر کرد

جشنواره «عمار» فراخوان منتشر کرد

دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم «عمار» فراخوان دوازدهمین دوره این رویداد سینمایی را منتشر ...
حمله سیدناصر حسینی‌پور به مدیر عامل نفت و گاز گچساران / آقای وزیر محترم نفت، اجازه ندهید مجموعه‌های فنی سیاسی شوند (+ فیلم)

حمله سیدناصر حسینی‌پور به مدیر عامل نفت و گاز گچساران / آقای وزیر محترم نفت، اجازه ندهید مجموعه‌های فنی سیاسی شوند (+ فیلم)

برای یک بار به مدیر عامل نفت و گاز گچساران نه زنگ زدم و نه او به من زنگ زده است. نه من ...
جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

بالاخره زمان خداحافظی او با جام‌جم فرا‌رسیده و ظاهرا علی عسگری باید با اتاق ریاست صداوسیما ...
1