تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۱۳
کد مطلب : ۴۳۹۸۵۶
در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

تاجگردون پاسخ سید ناصر را داد؛ احتمالاً منظورش برادرش بود

۳۱
۴
تاجگردون پاسخ سید ناصر را داد؛ احتمالاً منظورش برادرش بود
کبنا ؛سید ناصر حسینی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران برگزار شد، گفت: در شهرم با اسنپ آمد و رفت می‌کنم و با ماشین شاسی بلند شرکت نفت که آن در اختیار نماینده گچساران و باشت بود، نه یک روز استفاده کرده‌ام و نه تا زمانی که نماینده هستم از آن استفاده می‌کنم. [کلیک کنید.] خبرنگار کبنا نیوز در این خصوص از غلامرضا تاجگردون نماینده سابق گچساران و باشت سئوال کرد که او پاسخ داد و گفت: احتمالاً منظورش من نبودم.

بیشتر بخوانید:


سید ناصر حسینی‌پور: در گچساران با اسنپ آمد و رفت می‌کنم / هیچ وقت سوار بر خودروی شرکت نفت نمی‌شوم (+ فیلم )

به گزارش کبنا، غلامرضا تاجگردون در پاسخ به این سئوال که نماینده مردم گچساران و باشت در جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، گفته‌اند که نماینده گچساران و باشت از ماشین شاسی بلند شرکت نفت استفاده می‌کرد؟ نظر شما در این خصوص چیست، اظهار داشت: احتمالاً منظورش من نبودم، شاید منظورش، برادرشان است.
وی در ادامه افزود: بنده خودم ماشین دارم. «ویتارا» دارم. مجلس به همه نمایندگان از این خودروها داد و به من هم دادند و الان هم با این خودرو اموراتم را انجام می‌دهم. مثل دیگران هم آن را نفروختم.
تاجگردون گفت: شاید چون خودروی بنده هم‌رنگ با خودروی شرکت نفت بوده، این تصور را کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
خلایق هرچه لايق
ح
Iran, Islamic Republic of
اقای حسینی حاشیه ها را کنار بزار شما نماینده مردم هستین وظیفه ت خودت و انجام بده برای گچساران محرومیت زدایی کن.
خدا شاهده من خودم اصولگرا هستم اما انصافا تاجگردون یه مدیر توانمند و جهانی بود .
بنده خدا اصلا صحیح نیست با اسنپ رفت وامد کنی با یه خودروی شاسی بلند رفت وامد کن ولی مشکلات را حل کن
مشکلات ریطی به اینکه یه فرد با تاکسی رفت وامد کنه نداره
انشالله خدا حفظت کنه و در امور مردم موفق باشید.
Iran, Islamic Republic of
باز هم شما
کدوم خبرنگار
همه همه چیز را میدونن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باسلام تاجگردون نخبه استان محروم کهگیلویه و بویراحمد شهرستان توابع آن است هرکجا باشد بش افتخار می کنیم
Iran, Islamic Republic of
سلام بر کبنا که نظرات مختلف را منتشر می کند
تاجگردون چقدر زیرک هست. ویتارا یکی از چندین و چندین ماشین ایشون که اون هم رانتی بوده هست.
ماشین شرکت نفت را که همه ملت بارها زیرپات دیدن جناب تاجگردون.
راجع به خونه و املاک و چند خانوادگی و حقوق آنچنانی و کارت های هدیه 300 میلیونی وغیره و غیره هم همینجور ماست مالیزاسیون می کنی.
Iran, Islamic Republic of
تاکورشود،هرآنکه نتوانستید

و درواقع اونی که عرضه نداره
رضا
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون شما و جریان اصلاحات دیگه برای همیشه به تاریخ پیوسته اید. این قدر به خاک این کشور گند زدید که غیر قابل تصوره. به چیت قسم بخوریم؟ به رانت های فامیلی و پارتی بازی های زیاد؟ به حقوق نجومی از بیمه سرمد؟ به احیای تفکر خان خانی؟ به جهنم رفتن با روحانی؟
نگران نباش مردم دیگه برای همیشه شما‌ رو به صحنه سیاست راه نمیدن
غریبه
Iran, Islamic Republic of
حالا می بینیم شما چه گلی به سر مملکت می زنید مملکت رو شماهایی نابود کردید که احمدی نژاد رو تا عرش بردین
Iran, Islamic Republic of
اگه به تاجگردون توی روز روشن بگن الان روز روشنه و تاجگردون بخواد انکار کنه توی چشم ملت زل میزنه و میگه نه الان نیمه شبه شماها اشتباه برداشت می کنید فقط و تنها فقط من راستشه می گم!؟!
ای کاش دستگاه قضایی به شکل عادلانه و دقیق و با تمام جزئیات و مستندات شفاهی و کتبی و میدانی و مردمی تاجگردون را محاکمه می کرد. ای کاش
فرزند شهید
Iran, Islamic Republic of
((خَصْلَتانِ لَیْسَ فَوْقَهُما شَیءٌ: الاْیمانُ بِاللهِ، وَنَفْعُ الاْخْوانِ))
جناب آقای حسینی پور نماینده محترم مردم باشت گچساران
سلام علیکم
اولا برای شما آرزوی توفیق و سلامتی دارم امیدوارم در دولت انقلابی مردمی مثمر ثمر باشید و از این پتانسیل بزرگ که در این دولت مرمی انقلابی ولایی در اختیار نمایندگان و مردم قرار دادند به نحوه مطلوب برای خدمت به مردم حوزه انتخابیه استفاده خود نمایید .
جناب آقای حسینی پور از اینکه شما جانباز هستید و از خانواده ایثارگر برای ما بسی جای افتخار هستش و توسعه ترویج فرهنگ ایثارگری به داد زدن نیست که شما در محافل سیاسی جلسات اداری که در این روزها به عنوان وکیل مردم حضور دارین مدام از ایثارگری خودتون حرف میزنید همه مردم و مسولین میدانند که شما جانباز هستید آقای حسینی پور دغدغه شما در مجلس و هیت دولت شده برخورد با جانبازان خانوادهای ایثارگر و همرزمان خودتون و مدیر عوض کردن در سطح شهرستان و گاهی استانتان خیلی زود فراموش کردید شعارهای انتخاباتی خود را که دم از رفع مشکلات مردم و رونق اقتصادی و اشتغال برای صنعت و جوانان میزدید در شان یک نماینده نیست که مطالبات شخصی خود را در جلسات مهم دولت مجلس و رسانه ها بیان کنند شما اگر به فکر مردم شهر خود بودید از ریاست محترم جمهور جناب آقای رییسی که پاکترین انقلابی ترین رییس جمهور ملت عزیز میباشد مطالبات مهم تری برای مردم شهر خود جوانان نسل آینده داشتید .با آرزوی سلامتی برای شما برادر عزیز...
Iran, Islamic Republic of
همونایی که مانور میدن بیشتر استفاده میکنند
شهروند
Iran, Islamic Republic of
حیف اقای تاجگردون که قدرش هیچکس ندونست و منفعت طلبان برای پیشرفت کارهای شخصی از صحنه نمایندگی و خدمت کردن به مردم دورش کردن دریک کلام تاجگردون برابر بود با عمل نه فقط حرف و وعده
Iran, Islamic Republic of
بنده ی خدامثل من،ماشینهارونمیشناسه فقط رنگهارومیشناسه
دلاور
Romania
مجلس از بیت المال خوب میبخشه
مملو
Iran, Islamic Republic of
خدای
Romania
ای شیر مادرت حلالت حاجی که عوام فریبی را مشخص کردی
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
این حسینی هر چی تا حالا گفته آخرش معلوم شده که اشتباه کرده، نمونش همین قضیه ماشین شاسی بلند که معلوم شد تاجگردون استفاده نکرده بلکه سید قدرت استفاده کرده است، نمونه دیگر قضیه حکم آموزش پرورش، نمونه دیگر دفاع مطلق از ظفری شهردار و بعدش مشخص شدن تخلفات بی شمار ظفری. خیلی هم از ساده زیستی خودش ميگه که این کارش هم اشتباهه و بقیه باید از ساده زیستی اش تمجید کنند نه خودش.
مهرداد
Romania
سید عزیز . شما برای ما همچون دیگر اسرا و جانبازان و رزمندگان جنگ تحمیلی بوی عشق و شهادت می دهید و برای ما پیچابیها بوی شهید احمد فروزان را و بالتبع برای ما عزیزتری، کاش وارد بازی بی عاطفه ی سیاست نمی شدید
اکنون که آمدی یک توصیه دارم ، خود را با خدمت به خلق به مردم معرفی کن. مردم از آگاهی فراوانی برای قضاوت مسئولین برخوردارند و تمسک به بیان کاستیهای دیگران خصوصا آنانی وه دستشان از ابزار قدرت کوتاه است ابزاری است که ضعیفان برای پوشش کاستیهای خود به کار می برند هر چند این شیوه برای عوامترین ها هم دیگر رنگ باخته است تو ضعیف نیستی و بدان نیازی نداری ، لذا این ابزار را بایگانی کن و رویه را تغییر بده ، فقط هنر نمایی کن قضاوت قیاسی را به ما مردم بسپار. آستین خدمت بالا بزن که ببینیم خودرو با راننده بی چشمداشت وقف خدمتت میکنیم آن هم نه خودرو اسنپی بلکه خودرویی که تو را بتواند تا ده من چبکنم پیچاب ببرد.
امیر
Iran, Islamic Republic of
کجونوم من تیلیت شاه غلام
حمید
Iran, Islamic Republic of
یادمه با مرسدس بنز جابجات میکردن !!!
رضایی بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
کجایی تاج عزیز،، که آبرویمان،، رفت،، از نمایندگانی که حتی قادر به بیان درست مشکلات استان در جمع رئیس جمهور نبودند،، خدا می‌داند صحبت که می‌کنند، از بیانشان خجالت میکشیم.
Iran, Islamic Republic of
بجای این چرندیات به وضع شهرستان رسیدگی کنید ...مثل کودک بجون هم نیفتید
عارفی
Romania
خدایی مشاوران اقای حسینی کیا هستن
این ادبیات و صحبت ها چی بود جلو ریاست جمهوری
این همه مشکلات و بدبختی مردم دارن اون وقت اومده چی تعریف میکنه
به به
Romania
به به


؟
احمدی
Iran, Islamic Republic of
از استاندار جدید استدعا دارم تغییر مدیران را از بانک ملی( مدیر عامل ) شروع کنند تا به آیتده کار دولت امیدوار بلشیم
Iran, Islamic Republic of
خدایی مگر گردن کجه که داخل عکسهاش همیشه کجه
شهروند
Romania
برای این حرفها وقت مردم را تلف نکنید به مشکلات مردم رسیدگی کنید .هر نماینده ای که بیاید در دوره اش خدمت گذاری مردم را میکند ونماینده بعدی همکه بیید باز هم خدمت وتمام هر کس وظیفه ای دارد.
Iran, Islamic Republic of
تو رو خدا نگاه کنید کیا نماینده گچساران شده اند. ای خدا هاااای بازم شکرت. نميدونم مردم این شهر چه گناهی مرتکب شدند که همچین افراد شده اند نماینده شهر،
جهان
Iran, Islamic Republic of
سلام،آقاسیدبزرگوارتوفقط گره ای ازمشکلات مردم منطقه بازکن ورسانه ای کن،این ملت زانوزده اندنمک روی زخم نپاش.الان وقت این بازیهانیست فرصت ازدست میره
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای حسینی سلام علیکم حضرتعالی با شعار منادی وحدت به میدان آمدی واقعا شما نسبت به این مردم چطور فکر می کنی اقای حسینی عزیز همه این مردم از عدم توانایی حضرتعالی اطلاع و آگاهی کامل داشتند و دارند از روی احساس و عاطفه به حضرتعالی رای دادند و شما نباید به این زودی هم شعار خودت را و هم احساس و عواطف مردم را نسبت به خپدت فراموش می کردی بیا مردانه در انتخاب مشاورینت تجدید نظر کن آقای حسینی حضرتعالی فریب کسانی را که خود را انقلابی و یا حزب الهی برای حضرتعالی معرفی می کنند نخور ببین کی منفعت طلب است کی حرمت شخص حضرتعالی را دارد کی می خواد از حضرتعالی و احساسات سوءاستفاده کند کی صلاح و مصلحت خود حضرتعالی و حوزه انتخابیه ات را دارد آقای حسینی عمر و همچون ابر و باد می گذرد و فرصتها دیر بدست می آید و زود از دست می رود آقای حسینی مطمئن باش که کسانی که چنین مشاوره ای به حضرتعالی میدهد نه دوستدار شماست نه شهر شما و می خواد تفرقه بیندازد و منفعت خودش را کسب کند
اکبری
United Kingdom
نه منظورش با خودت تاجگردون! شب و روز برای ملک منصور خان دعا کنید که هر چی دارید از ملک منصور خان
جنجال اظهارات تازه ظریف

جنجال اظهارات تازه ظریف

الهیان گفت: "بسیار بعید است که شخص وزیر خارجه که مسئول مستقیم برجام بوده است از متن برجام ...
جشنواره «عمار» فراخوان منتشر کرد

جشنواره «عمار» فراخوان منتشر کرد

دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم «عمار» فراخوان دوازدهمین دوره این رویداد سینمایی را منتشر ...
حمله سیدناصر حسینی‌پور به مدیر عامل نفت و گاز گچساران / آقای وزیر محترم نفت، اجازه ندهید مجموعه‌های فنی سیاسی شوند (+ فیلم)

حمله سیدناصر حسینی‌پور به مدیر عامل نفت و گاز گچساران / آقای وزیر محترم نفت، اجازه ندهید مجموعه‌های فنی سیاسی شوند (+ فیلم)

برای یک بار به مدیر عامل نفت و گاز گچساران نه زنگ زدم و نه او به من زنگ زده است. نه من ...
1