تاریخ انتشار
جمعه ۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب : ۴۳۹۶۸۷
درخطبه های نماز جمعه۹مهرماه۱۴۰۰چیتاب مطرح شد

حجت الاسلام پژمان: آقای رئیسی کهگیلویه و بویراحمد با تولـید ۲۵درصد نفت کشور بیشترین آمـار بیکاری را دارد

۴
حجت الاسلام پژمان: آقای رئیسی کهگیلویه و بویراحمد با تولـید ۲۵درصد نفت کشور بیشترین آمـار بیکاری را دارد
کبنا ؛ سیدفَرَج الله پژمان امام جمعه کبگیان در خطبه های ۹مهـرماه۱۴۰۰این بخش ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه، با اشاره به موضـوع انسان و بندگی گفت: اگر در دنیا به نیکی گرایش نداشته باشیم زندگی ما به مثابه متاع بی سودیست که به بیهوده گذشته است.
وی افزود؛ انسان تا خضوع در بندگی نداشته باشد، دچار غروری کاذب میگردد که ممکن است وی را تاسَـرحَـدِّ شِرک کامل بِبَـرَد،فَلِـذا وجود مواردی مانند؛ فقر، مَـرضُ وبیماری، زندگی غیردائمی دنیوی ومهمتر ازهمه مَرگ، باعث میشود تاانسانها بخاطر نیاز و واهمه هم که شده در برابر خالقشان سرتعظیم فرود آورند. وی بااشاره به فرارسیدن۲۸صفر رحلت پیامبر"ص" وشهادت امام حسن مجتبی"ع" هم خواستار الگو قراردادن سیره اهل بیت در زندگی اجتماعی شد وگفت: هرگاه مسئولان و به تَبَـعِ آن مردم جامعه سیره اهل بیت را در سبک اداره مسئولیت و زندگی خود نهادینه واِعمال کردند آنگاه جامعه ای عاری از هرگونه بی عدالتی و پویا خواهیم داشت.
سید فرج الله پژمان باتبریک فرارسیدن روز نیروی انتظامی خاصه به پاسگاههای انتظامی در بخش کبگیان هم گفت: بیدار دلانی راکه در قواره سبز پوشان راست قامت نیروی باصلابت انتظامی از خواب و خوشی خود میگذرند تا امنیت داخلی حاصله رانصیب ماو امثالهم کنند باید از دل وجان ستود ودعایشان کرد، زیرا شریان حیاطی امنیت داخلی کشورند.
خطیب جمعه کبگیان با تبریک روز روستا و عشایر هم گفت: عشایر ذخایر انقلاب وقطب اقتصادی مملکتند وهیچگاه به تبریک گفتن خشک وخالی نمیشود زحماتشان راجبران کرد،لکن با حل مشکلشان میتوان آنان را بی دغدغه روی ریلِ تلاش و تولیدشان سَـوق بخشید.
امام جمعه کبگیان با اشاره به سفر ریاست محترم جمهوری به استان کهکیلویه وبویراحمد باگوشزد به ایشان هم گفت: انشاءلله در روز جمعه این سفر را به فال نیک می گیریم فلذا امیـدواریم در هدیه تفکراتشان در سایه برنامه ریزی برای استان محروممان عملگرا وموفق باشند.
وی مشکلات اصلی حیطه اختیارات ریاست جمهوری برای خدمت به مردم را در دو موضع برشمرد وگفت: یکی حل مشکل کشوری، که بی ارزشی پول ملی در خارج ازکشور هست، لذاباتلاش درپایین آمـدن قیمت دلار میتوان براین موضوع صحه گذاشت که خروجی آن بهبود اقتصاد وحل مشکل معیشت مردم را در پی خواهد داشت!.
حجت الاسلام پژمان بااشاره به مشکل دوم که مشکل استانیست هم گفت: آقای رئیسی مادراستانی زندگی می کنیم که بامنابع غنی، و تولـید ۲۵درصدنفت کشور در نهایت محرومیت بیشترین آمـار بیکاری راداریم؟.
خطیب جمعه خاطرنشان کرد: اگـر در این استان باپشتوانه ملی کارخانه های تولیدی راه اندازی شود، قطعا این همه جوانان تحصیل کرده میتوانند در نهایت اشتغال پایدار از روی آوردن به شغلهای کاذب مشکل زا که بالاجبار گاها باعث تلف شدن جانشان میشود جلوگیری کرد. وی باتبریک کسب رتبه های معتبر کنکور توسط جوانان دختر و پسر در بخش و شهر چیتاب هم گفت: واقعا در این وانفسای مشکلات بسی جای غرور دارد، که چنین جوانان مستعدی در نهایت سختی راه و قیمتهای سرسام آور زیرساخت آموزشی چنین رتبه هایی کسب کنند که به خانواده های آنان تبریک وخسته نباشیدمیگوییم.


٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
خـبرنگار:اسماعیل رسامـ
نام شما

آدرس ايميل شما

حمله سیدناصر حسینی‌پور به مدیر عامل نفت و گاز گچساران / آقای وزیر محترم نفت، اجازه ندهید مجموعه‌های فنی سیاسی شوند (+ فیلم)

حمله سیدناصر حسینی‌پور به مدیر عامل نفت و گاز گچساران / آقای وزیر محترم نفت، اجازه ندهید مجموعه‌های فنی سیاسی شوند (+ فیلم)

برای یک بار به مدیر عامل نفت و گاز گچساران نه زنگ زدم و نه او به من زنگ زده است. نه من ...
جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

بالاخره زمان خداحافظی او با جام‌جم فرا‌رسیده و ظاهرا علی عسگری باید با اتاق ریاست صداوسیما ...
‌وزیر بی‌اختیار؟

‌وزیر بی‌اختیار؟

نماینده مردم طبس درباره جزئیات طرح صیانت از فضای مجازی و همچنین اینکه گفته می‌شود این ...
1