تاریخ انتشار
پنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۱۵
کد مطلب : ۴۳۹۵۹۲
مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان؛

آغاز واکسیناسیون دانش آموزان متوسطه شهرستان بهمئی

۰
آغاز واکسیناسیون دانش آموزان متوسطه شهرستان بهمئی
کبنا ؛مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی از آغاز واکسیناسیون دانش آموزان متوسطه اول، دوم در این شهرستان خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، روز چهارشنبه (7 مهرماه 1400) غلامعلی مویدی گفت: تاکنون ۹۷ درصد فرهنگیان در مرحله اول و ۶۰ درصد در مرحله دوم علیه بیماری کرونا در شهرستان بهمئی واکسینه شده‌اند.
وی ادامه داد: واکسیناسیون دانش آموزان اول و دوم متوسطه در حال انجام می باشد و تاکنون آمار ارسالی از شبکه بهداشت و درمان یک هزار و ۱۲ دانش‌آموز در مدارس این شهرستان واکسینه شدند .
مویدی اشاره کرد: خواستار همکاری و تعامل همه جانبه مدیران و روسای ادارت شهرستان با اداره آموزش و پرورش شهرستان و مدیریت شبکه بهداشت و درمان برای اجرای دقیق و مطمئن واکسیناسیون دانش‌آموزان هستیم.
مویدی تاکید کرد: مراکز جداگانه ای برای دانش آموزان دختر و پسر در شهرستان (جدای از مراکز تجمیعی) درنظر گرفته شود و با نظارت آموزش و پرورش و توسط شبکه بهداشت و درمان ، این امر به شکلی در خور شان و با کیفیت انجام می پذیرد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی اضافه کرد: ضمن تشکر و قدردانی از مدیریت و کارکنان شبکه بهداشت شهرستان و همکاری آنها در خصوص تزریق واکسن فرهنگیان و دانش آموزان انتظار همکاری در طول این مدت را داریم.
وی بیان کرد: هدف اصلی ما بازگشایی مدارس بصورت حضوری و برنامه تلویزیون، شاد ،غیر حضوری میباشد که نیازه خانواده های محترم همکاری های لازم را با ما داشته باشند تا شاهد بازگشایی مدارس بصورت حضوری باشیم
مویدی گفت:انتظار می رود قبل از هرگونه واکسن دانش آموزان مورد بازبینی بهداشتی قرار گرفته و سلامت آنها کاملا تضمینی شود .همچنین از خانواده های محترم و اولیا دانش آموزان انتظار همکاری با آموزش و پرورش و شبکه بهداشت شهرستان را در خصوص واکسیناسیون راداریم .
وی گفت: نیاز به مراجعه به  پایگاه های بهداشت شهرستان نیست که با هماهنگی بعمل امده تیم شبکه بهداشت درخود دبیرستانها اقدام به واکسیناسیون میکنند و افزود: ان شاءالله بعد از تزریق واکسن در ابان بطور تدریجی اقدام به حضوری خواهد نمود
مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در پایان افزود:از همکاری و تعامل اولیا محترم با آموزش و پرورش شهرستان و تلاش نیروهای شبکه بهداشت کمال تشکر را دارم.
نام شما

آدرس ايميل شما

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

بالاخره زمان خداحافظی او با جام‌جم فرا‌رسیده و ظاهرا علی عسگری باید با اتاق ریاست صداوسیما ...
‌وزیر بی‌اختیار؟

‌وزیر بی‌اختیار؟

نماینده مردم طبس درباره جزئیات طرح صیانت از فضای مجازی و همچنین اینکه گفته می‌شود این ...
طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
1