کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان؛

آغاز واکسیناسیون دانش آموزان متوسطه شهرستان بهمئی

8 مهر 1400 ساعت 0:15

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی از آغاز واکسیناسیون دانش آموزان متوسطه اول، دوم در این شهرستان خبر داد.


مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی از آغاز واکسیناسیون دانش آموزان متوسطه اول، دوم در این شهرستان خبر داد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، روز چهارشنبه (7 مهرماه 1400) غلامعلی مویدی گفت: تاکنون ۹۷ درصد فرهنگیان در مرحله اول و ۶۰ درصد در مرحله دوم علیه بیماری کرونا در شهرستان بهمئی واکسینه شده‌اند.
وی ادامه داد: واکسیناسیون دانش آموزان اول و دوم متوسطه در حال انجام می باشد و تاکنون آمار ارسالی از شبکه بهداشت و درمان یک هزار و ۱۲ دانش‌آموز در مدارس این شهرستان واکسینه شدند .
مویدی اشاره کرد: خواستار همکاری و تعامل همه جانبه مدیران و روسای ادارت شهرستان با اداره آموزش و پرورش شهرستان و مدیریت شبکه بهداشت و درمان برای اجرای دقیق و مطمئن واکسیناسیون دانش‌آموزان هستیم.
مویدی تاکید کرد: مراکز جداگانه ای برای دانش آموزان دختر و پسر در شهرستان (جدای از مراکز تجمیعی) درنظر گرفته شود و با نظارت آموزش و پرورش و توسط شبکه بهداشت و درمان ، این امر به شکلی در خور شان و با کیفیت انجام می پذیرد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی اضافه کرد: ضمن تشکر و قدردانی از مدیریت و کارکنان شبکه بهداشت شهرستان و همکاری آنها در خصوص تزریق واکسن فرهنگیان و دانش آموزان انتظار همکاری در طول این مدت را داریم.
وی بیان کرد: هدف اصلی ما بازگشایی مدارس بصورت حضوری و برنامه تلویزیون، شاد ،غیر حضوری میباشد که نیازه خانواده های محترم همکاری های لازم را با ما داشته باشند تا شاهد بازگشایی مدارس بصورت حضوری باشیم
مویدی گفت:انتظار می رود قبل از هرگونه واکسن دانش آموزان مورد بازبینی بهداشتی قرار گرفته و سلامت آنها کاملا تضمینی شود .همچنین از خانواده های محترم و اولیا دانش آموزان انتظار همکاری با آموزش و پرورش و شبکه بهداشت شهرستان را در خصوص واکسیناسیون راداریم .
وی گفت: نیاز به مراجعه به  پایگاه های بهداشت شهرستان نیست که با هماهنگی بعمل امده تیم شبکه بهداشت درخود دبیرستانها اقدام به واکسیناسیون میکنند و افزود: ان شاءالله بعد از تزریق واکسن در ابان بطور تدریجی اقدام به حضوری خواهد نمود
مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در پایان افزود:از همکاری و تعامل اولیا محترم با آموزش و پرورش شهرستان و تلاش نیروهای شبکه بهداشت کمال تشکر را دارم.


کد مطلب: 439592

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/439592/آغاز-واکسیناسیون-دانش-آموزان-متوسطه-شهرستان-بهمئی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1