تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : ۴۳۹۵۷۵
در گفت‌وگو با پژمان نیک‌اقبالی رئیس هیئت نظارت نهمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

تکذیب خبر کنسل شدن انتخابات نهمین دوره نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد

۰
تکذیب خبر کنسل شدن انتخابات نهمین دوره نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛نهمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد در حال برگزاری است و  در فضای مجازی خبری مبنی بر توقف آن به دستور استاندار کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد که مسئولان برگزاری این انتخابات آن را تکذیب کردند.
به گزارش کبنا، پژمان نیک‌اقبالی رئیس هیئت نظارت نهمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد
خبر توقف و کنسل شدن انتخابات نظام مهندسی استان را تکذیب کرد و اظهار داشت: انتخابات نهمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد در حال برگزاری است.
وی با بیان اینکه انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد طبق آئین نامه‌های کشوری برگزار می‌شود، افزود: صبح امروز انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان آغاز شد که در نوبت صبح سامانه رأی گیری انتخابات نهمین دوره نظام مهندسی با کندی پیش می‌رفت که استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاون عمرانی آن در این خصوص دغدغه‌های داشتند و ما هم تلفنی و هم به صورت مکتوب با مرکز صحبت و دغدغه آقای استاندار را به آنها ابلاغ کردیم. آقای استاندار هیچ مکاتبه‌ای با ما پیرامون انتخابات نداشتند و رسانه‌ها در این باره اشتباه کرده‌اند.
نیک اقبالی گفت: هم اکنون انتخابات نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویراحمد در حال برگزاری است و مشکلی وجود ندارد و انتخاب متوقف نشده است. فقط مقداری سرعت سامانه رأی گیری کند بود که الان هم روند رأی گیری خوب شده است و هیچ مشکلی وجود ندارد. 
مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از هیئت مرکزی انتخابات نظام مهندسی کشور خواستیم که به دلیل کندی سامانه رأی گیری انتخابات این استان مجدداً تکرار شود، تاکید کرد: ما به تنهایی نمی‌توانیم، تصمیم بگیریم و منتظر نظر نهایی هیئت مرکزی انتخابات هستیم. اگر آنها اعلام کردند که انتخابات کنسل و به زمان دیگری موکول می‌شود از طریق رسانه‌های جمعی آن را به اطلاع جامعه مهندسی می‌رسانیم. البته همانطوری که گفتیم، روند رأی گیری خوب شده و مشکلی وجود ندارد.
نیک‌اقبالی گفت: انتخابات تا ساعت 11 شب تمدید شده است و مهندسین می‌توانند، رأی بدهند.
وی با تاکید بر اینکه انتخابات نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد کنسل نشده است، اظهار داشت: در دوره گذشته انتخابات نظام مهندسی که به شکل حضوری برگزار شد، 31.9 درصد مشارکت داشتیم و مشارکت در نهمین دوره انتخابات نظام مهندسی که به شکل آنلاین برگزار می‌شود، تا کنون 15 درصد بوده است.

پاک‌نژاد رئیس هیئت اجرایی نهمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد نیز خبر کنسل شدن انتخابات را تکذیب کرد و گفت: روند انتخابات نظام مهندسی در حال برگزاری است و صبح امروز سامانه رأی گیری با مشکلاتی مواجه بود که الان برطرف شده و انتخابات در حال برگزاری است.
وی گفت: هیچ نامه‌ای در خصوص توقف این انتخابات برای ما ارسال نشده است و توقف انتخابات صحت ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

بالاخره زمان خداحافظی او با جام‌جم فرا‌رسیده و ظاهرا علی عسگری باید با اتاق ریاست صداوسیما ...
‌وزیر بی‌اختیار؟

‌وزیر بی‌اختیار؟

نماینده مردم طبس درباره جزئیات طرح صیانت از فضای مجازی و همچنین اینکه گفته می‌شود این ...
طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
1