تاریخ انتشار
شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب : ۴۳۹۴۰۸
عضو شورای شهر ماداون توضیح می‌دهد

توضیحات عضو شورای مادوان پیرامون تأخیر در معرفی شهردار

۳
۰
توضیحات عضو شورای مادوان پیرامون تأخیر در معرفی شهردار
کبنا ؛عضو شورای اسلامی شهر مادوان علت تأخیر در معرفی شهردار این شهر را از سوی شورای شهر مادوان توضیح داد.
صادق غفاری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا نیوز در پاسخ به سئوالی در خصوص عدم تأخیر در معرفی شهردار شهر مادوان، با تبریک آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس و تسلیت اربعین حسینی، اظهار داشت: باتوجه به اینکه اعضای شورای شهر مادوان در همان ابتدا مبنای خود را بر وحدت و یکدلی و تعامل در کارها گذاشتند، اما از آن جایی که انتخاب شهردار معمولاً با نگاه‌های سلیقه‌ای، طایفه‌ای و عدم شایسته سالاری بوده، تصمیم گرفته‌ایم که با یک کار کارشناسسی شده در چارچوب شایسته سالاری و با محوریت دو مؤلفه تعهد و تخصص نسبت به انتخاب شهردار اقدام شود.
وی در ادامه افزود: به همین منظور اعضای شورای شهر مادوان با برگزاری چندین ساعت کار تخصصی نسبت به تعریف مؤلفه‌هایی از جمله؛ رشته تحصیلی، مدرک تحصیلی و نوع دانشگاه، سابقه سکونت، سابقه ایثارگری و اداری و ... برای انتخاب شهردار اقدام کردیم و همین حساسیت در انتخاب شهردار، کار معرفی شهردار به تعویق انداخت.
عضو شورای اسلامی شهر مادوان گفت: به مردم شهر مادوان این قول را می‌دهیم که در یک روند درست و کارشناسی، شهرداری انتخاب شود که علاوه بر جمع کردن کارهای بر زمین مانده، خدمات به بهترین نحو به مردم انجام بگیرد.
 وی با اشاره به برخی سنگ اندازی ها و حاشیه سازی ها در سد راه انتخاب شهردار مادوان در ادامه گفت: ضمن تشکر از اعضای شورای شهر مادوان که صداقت و روحیه تعامل و انقلابی و کار برای مردم را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند، در همین مدت کوتاه با پیگیری و رایزنی که با مسئولان ارشد استان صورت گرفت، به همین زودی خدماتی در حوزه فرهنگی، عمرانی و اجتماعی در شهر مادوان انجام می‌گیرد.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

یه همشهری
Iran, Islamic Republic of
لطفا در انتخاب شهردار دقت لازم را بکار بگیرید، کسی را انتخاب کنید که به فکر مردم و به فکر پیشرفت و آبادانی شهر مادوان باشه، نه کسی که دغدغه ای نداشته باشه و بیخیال باشه وو اکثرا مرخصی باشه.
حقگو
Iran, Islamic Republic of
جان خودتون دیگه انتخابش کنید
محمدی
Iran, Islamic Republic of
خدایی همینکه توانستید دست مامله گران را قطع کنید شاهکار کردید
جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

بالاخره زمان خداحافظی او با جام‌جم فرا‌رسیده و ظاهرا علی عسگری باید با اتاق ریاست صداوسیما ...
‌وزیر بی‌اختیار؟

‌وزیر بی‌اختیار؟

نماینده مردم طبس درباره جزئیات طرح صیانت از فضای مجازی و همچنین اینکه گفته می‌شود این ...
طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
1