تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : ۴۳۹۲۵۵
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خبر داد:

تدارک 10 برنامه از سوی شبکه دنا با موضوع بازگشایی مدارس

۰
تدارک 10 برنامه از سوی شبکه دنا با موضوع بازگشایی مدارس
کبنا ؛
رئیس کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی شورای پروژه مهر(بازگشایی مدارس) از تدارک صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد(شبکه استانی دنا)برای تولید وپخش 10 برنامه زنده تلویزیونی با موضوع بازگشایی مدارس خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز، حمید محمدی‌زاده گفت: این برنامه‌ها در ساعات مختلف که پربیننده ترین ساعات شبانه روز است از سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد پخش می‌شوند.
وی گفت:در راستای اقناع سازی افکار عمومی و با توجه به شیوه نامه رسانه ای بازگشایی مدارس با رویکرد اقناع مخاطبان برای بازگشایی حضوری مدارس در سال تحصیلی جدید، اسامی صاحبنظران را که از طریق ادارات انجمن اولیا و مربیان دریافت کردیم جهت حضور در رسانه‌ها از جمله صداوسیما به مرکز صداوسیمای استان ارسال شدند.
حمید محمدی زاده هدف از اقدامات رسانه را انتشار فعالیت های انجام شده برای بازگشایی مدارس و بهره‌گیری بهینه از فضای رسانه‌ای عنوان کرد و افزود: ارتقاء سطح کیفی همکاری با صدا و سیما و افزایش تعامل با خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری بر مبنای دستورالعمل بازگشایی مدارس مورد تاکید است.
رئیس کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی شورای پروژه مهر (بازگشایی مدارس) در همین رابطه اضافه کرد: تیزرهای تلویزیونی تولید شده به مناسبت بازگشایی مدارس و ماه مهر از سوی اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش برای پخش از سیمای استانی دنا  ارسال می شود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

‌وزیر بی‌اختیار؟

‌وزیر بی‌اختیار؟

نماینده مردم طبس درباره جزئیات طرح صیانت از فضای مجازی و همچنین اینکه گفته می‌شود این ...
طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
11 سپتامبر زیر سایه شرم

11 سپتامبر زیر سایه شرم

«در نبرد برای پاسداری از روح آمریکا، وحدت بزرگ‌ترین نقطه قوت ماست!». این جمله شاه‌بیت ...
1