تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب : ۴۳۹۱۱۷
امام جمعه سوق:

انتصاب مسأله‌دار یک استاندار با آرمان‌های دولت همخوانی ندارد

۱
۰
انتصاب مسأله‌دار یک استاندار با آرمان‌های دولت همخوانی ندارد
کبنا ؛
امام جمعه سوق گفت: اگر دریافت حقوق نجومی استاندار سیستان و بلوچستان واقعیت دارد انتصاب وی به عنوان سکاندار استان محروم با آرمان‌های دولت سیزدهم همخوانی ندارد.
به گزارش کبنا، حجت‌‌‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل امروز در خطبه‌های نماز جمعه سوق تقویت اعتماد عمومی و افزایش و تقویت اعتماد عمومی مهم ترین اولویت و فوریت دولت سیزدهم است.
امام جمعه سوق گسترش و تعمیق عدالت در ابعاد مختلف را از جمله اولویت‌ها برشمرد و گفت: تحقق عدالت از مسیر تبعیض می‌گذرد و رفع تبعیض با چهار گام اساسی مقدور است.
 وی گفت: اولویت دوم برای تقویت اعتماد عمومی حضور مستمر و موثر در بین مردم است و جمعه‌های خدمت یکی از نمونه از این رویکرد است که باید استمرار داشته باشد.
کیانی‌اصل افزود: اولویت سوم جدی گرفتن نظارت مردمی یا مردمی شدن نظارت، گشت و ارشاد برای مدیران احیا شود.
خطیب نماز جمعه سوق گفت: اولویت چهارم پرداختن به فوریت‌های خدمتی است که حال مردم را خوب کند.در این زمینه اقدام دولت در واردات سریع واکسن یک نمونه است، این اقدامات باید درباره نیازمندی‌های اساسی مردم از قبیل وسایل خوراکی و کاهش گرانی انجام شود.
وی گفت: در خصوص بازی جدید آژانس هسته‌ای و موضع ایران آژانس باید بداند که صدور هرگونه قطعنامه احتمالی علیه ایران و جلسات آینده شورای حکام آژانس اتمی یا تلاش برای ارجاع مساله هسته‌ای ایران به شورای امنیت روند کلی مذاکرات را مختل می‌کند و واکنش شدید ایران را در پی دارد.
کیانی اصل در تبیین اهداف و پیامد های سفر نخست وزیر عراق به ایران) الکاظمی برای بار دوم به ایران ادامه داد: این امر نشان دهنده این است که ایران در سیاست های خارجی عراق جایگاه ویژه ای دارد.
وی گفت: تلاش برای حل مشکل آب، نیاز عراق به برق و گاز ایران که البته بدهی عراق جزو مطالبات ایران بود، ادامه همکاری مشترک در مبارزه با تروریسم و تداوم میانجی گری بین تهران و ریاض از برنامه‌های این سفر بود
امام جمعه سوق با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس نام آشناترین واژه در قاموس حماسه‌های عزت آفرین ایران است که خاطرات و دلاوری های آن در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.
وی ادامه داد: زیباترین فصل این فرهنگ خالقان این حماسه عظیم اند که با صلابت و نور ایمان رهنورد راه مقدسی شدند که پاداش آن جاودانگی و بقا بود.
کیانی اصل با بیان اینکه خطر تحریف دفاع مقدس وجود دارد، تصریح کرد: تجربه تاریخی نشان می‌دهد که هر وقت دشمن توان خود را در برابر جبهه حق ناکام ببیند دست به تحریف می‌زند و از مهمترین راهبردهای مقابله با جریان تحریف تبیین حقایق و گفتمان سازی آنها در جامعه است. باید آنچه حقیقت است بارها و هزاران بار بگوییم چرا که اگر تکرار نشود امکان تحریف آن وجود دارد.
وی در واکنش به انتصاب استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اگر واقعا مشخص شود که ایشان حقوق نجومی دریافت می‌کرده انتصاب به عنوان سکاندار یکی از محروم ترین استان‌های کشور اقدامی اشتباه است و اصلا با اهداف و آرمان‌های دولت سیزدهم همخوانی ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

کا بردی
Iran, Islamic Republic of
‏‪بلهللللله
طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
11 سپتامبر زیر سایه شرم

11 سپتامبر زیر سایه شرم

«در نبرد برای پاسداری از روح آمریکا، وحدت بزرگ‌ترین نقطه قوت ماست!». این جمله شاه‌بیت ...
‌‌ایران، همچنان در لیست سیاه

‌‌ایران، همچنان در لیست سیاه

اصولگرایان که قدرت را در حاکمیت میان خود تقسیم کرده‌اند، گویی فراموش کرده‌اند اکنون آنها ...
1