کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تأخیر 8 ماهه پرداخت حقوق آبداران؛

تجمع آبداران جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد: صدای ما را به رئیس جمهور دلسوز برسانید

22 شهريور 1400 ساعت 14:29

جمعی از آبداران استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل تأخیر 8 ماهه حقوق و مزایای خود جلوی استانداری این استان تجمع کردند.


جمعی از آبداران استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل تأخیر 8 ماهه حقوق و مزایای خود جلوی استانداری این استان تجمع کردند.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز دوشنبه جمعی از آبداران استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به تأخیر 8 ماهه حقوق و مزایای خود جلوی استانداری این استان تجمع کردند.
یکی از این آبداران گفت: مسئولان آب و فاضلاب هیچ دغدغه ای نسبت به حق و حقوق و امنیت شغلی آبداران استان ندارند، ما مجبور می شویم که بیاییم جلوی استانداری، بعد از اینکه پیمانکار تغییر کرد، بعد از 8 ماه از حضور پیمانکار جدید، حدود 5 میلیون تومان فقط به آبداران دادند.
وی افزود: هیچ کم کاری تاکنون نداشتیم و از نظر آبرسانی و دیگر تکلیف های مربوط به آب و فاضلاب در این شرایط خشک سالی هیچ کم کاری نداشتیم و تاکنون پیش نیامده که به خاطر کم کاری زیر سوال برویم.
 
یکی دیگر از آبداران اظهار کرد: از رسانه ها تشکر می کنیم که صدای 180 آبدار این استان را در این وضعیت اقتصادی به مسئولان می رسانند. 180 نیروی آبدار در استان، با سابقه 10 تا 25 سال است که نه بیمه ما بصورت درست و دقیق واریز می شود، و الان هم اول سال تحصیلی است، دغدغه داریم نه پول داریم دانش آموزمان را ثبت نام کنیم، نه پول داریم برایشان لباس بخریم، سال گذشته که تحصیل بصورت مجازی بود نتوانستیم برای فرزندمان گوشی خریداری کنیم.
وی گفت: در دولت آقای احمدی نژاد حقوق ما دقیق و به موقع همزمان با کارمندان رسمی پرداخت می شد، ولی در دولت آقای روحانی، آبداران برون سپاری شدند و به بخش خصوصی داده شد، متأسفانه بخش خصوصی شرایط خاصی دارد، چرا بخش خصوصی همه ادارات، از جمله برق و گاز، حقوقشان به موقع واریز می شود، ولی متأسفانه اداره آب و فاضلاب، هر 8 ماه، هر 10 ماه، چندرغاز حقوقی را پرداخت می کند. باید حتما تجمع کنیم،  تمام مسئولان از استانداری گرفته تا اطلاعات و سپاه و صداسیما ... را با خبر کنیم، تا 1 ماه حقوق واریز کنند. ما جلوی مجلس هم تجمع کردیم.
وی افزود: الان می گویند ما حقوق داده ایم، در حالی که ما 6 ماه از سال گذشته را طلب داریم. یک سال حقوق طلب داریم.
 
این آبدار افزود: لایروبی، کلرزنی، گزارش شکستگی و قرائت 4 آیتمی هستند که باید انجام دهیم، ولی متأسفانه مسئولان خودشان چند آیتم دیگر هم اضافه کرده اند؛ می گویند برق را خاموش کنید، در حالی که مأمور رفته از پله بالا، افتاده و پایش شکسته است، یک نفر را در کهگیلویه برق گرفت. صدای ما را به مسئولان و مخصوصا رئیس جمهور دلسوز برسانید. بخش خصوصی را در شرکت آب و فاضلاب سروسامان دهند یا اینکه به کلی حذف کنند و به بدنه اداره انتقال داده شود.




 


کد مطلب: 438960

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/438960/تجمع-آبداران-جلوی-استانداری-کهگیلویه-بویراحمد-صدای-رئیس-جمهور-دلسوز-برسانید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1