تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب : ۴۳۸۹۴۹
کبنانیوز /

فرهنگیان بازنشسته کهگیلویه و بویراحمدی خواستار پرداخت مطالبات خود شدند + پاسخ مسئولان

۶
۰
فرهنگیان بازنشسته کهگیلویه و بویراحمدی خواستار پرداخت مطالبات خود شدند + پاسخ مسئولان
کبنا ؛برخی از بازنشستگان فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به تأخیر در دریافت پاداش بازنشستگی خود ابراز نارضایتی و خواستار رسیدگی مسئولان استانی و کشوری شدند.
در حالی که برخی از رسانه های کشوری در مردادماه اینگونه نوشته اند که پاداش فرهنگیان در حال پرداخت است ولی در استان کهگیلویه و بویراحمد و خیلی از استان های دیگر تا امروز (22 شهریورماه) هنوز این پاداش پرداخت نشده است. فارس نوشت: بر اساس این گزارش، امروز (سه شنبه 21 مردادماه) سازمان‌های مدیریت و برنامه ریزی استان‌های سراسر کشور، تا کنون اطلاعات مربوطه از سوی دستگاه‌های اجرایی ۲۹ استان واصل شده و ٧٣۴ میلیارد و ۴١١ میلیون تومان نیز برای پاداش بازنشستگان سال ۹۹ پرداخت شده یا در حال پرداخت است.
به گزارش کبنا نیوز، معلمان بازنشسته سال 99 در استان، در انتظار دریافت پاداش پایان خدمت هستند و نسبت به حق و حقوق خود با این پایگاه خبری تماس هایی گرفته و خواستار پاسخ شدند.
یکی از این معلمان بازنشسته گفت: یکسال از زمان پایان خدمت ما می گذرد، هنوز پاداش واریز نکرده اند، البته این موضوع سراسری است، قرار بود که تا یک ماه گذشته واریز شود که نشد.
این معلم بازنشسته گفت: عمری برای آموزش و پرورش زحمت کشیده ایم، باید برنامه ریزی های دقیقی انجام دهند و حق و حقوق معلم ها که زحمت زیادی برای این جامعه کشیده اند را خیلی زودتر بدهند، نه اینکه ما انتظار بکشیم و دائما پرس و جو کنیم.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در خصوص آخرین وضعیت پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته در سال 99 توضیحاتی ارائه کرد.
اردشیر یاری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: جمع آوری کلیه اسامی، حسابداری و بودجه پاداش بازنشستگان بطور دقیق انجام گرفت و برآورد شده و آنچه که ورزات خانه خواسته بود، انجام داده و ارسال کردیم. 
وی افزود: آن چه که ما هم شنیده ایم این است که گویا وزارت خانه، لیست اسامی بازنشستگان را به خزانه ارسال کرده است، برای اینکه پرداخت شود.
همچنین شهابی نسب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این خصوص گفت: اعتبارات، حقوق و پاداش آموزش و پرورش بصورت ملی است و پاداش بازنشستگی فرهنگیان بصورت ملی پرداخت می شود.
وی اظهار کرد: 23 دستگاهی که تابع بودجه استانی هستند، پاداش بازنشستگی شان پرداخت شده، ولی برخی از دستگاه ها بصورت ملی پرداخت می شوند و مرتبط به سازمان برنامه ریزی استان نمی شود.
وی بیان کرد: دستگاه هایی از جمله دانشگاه ها، آموزش و پرورش، نیروهای مسلح، انتظامی، نظامی، قضایی، علوم پزشکی حقوق و مزایاشان بصورت ملی پرداخت می شود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اقای یاری
لطفا
ماده ۸۸در مورد فرهنگیان ایثارگر را پیگیری بفرمایید
Iran, Islamic Republic of
چرا فرهنگیان ایثارگر بازنشسته شامل ارتقا یک مقطع تحصیلی نمی شوند؟
این نوعی تبعیض وبی عدالتی است!
هیچکس
Iran, Islamic Republic of
واقعا مسولان آموزش وپرورش بی خیال هستند هیچ فکر کردید پاداش برج 6سال 99تا الان چقدر بی ارزش شده پراید برج 6 سال99چند بود الان چنده چرا تاخیر ش را نمی دید
بازنشسته فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
همانطور که این عزیز (هیچکس)بدرستی مطلب را ادا کردند دادن این پاداش بعد از گذشت یکسال دیگر چه ارزشی برای صاحبان ان دارد .بعنوان نمونه ومثال ففط دوکالامانند قند و سیمان را در شهریور ۹۹با الان مقایسه کنید انوقت چند بوده والان قیمتشان به اسمان هفتم رسیده .فقط میتوانیم بگوییم خدا لعنت کند بانی این امر را و هرگز امرزیده نشوندکسانی که باعث گردیدند پرداخت پاداش ما اینقدر به تاخیر بیفتد
بازنشست
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای آموزش و پرورش که طی سی سال استخوان خورد کردیم و بامشقت و. روزمرگی وشرایط سخت ومدارس کپری وجاده های صعب البور زحمت کشیدیم ومسولان ومدیرانی پرورش دادیم که امروزه درپست های کلان مشغول خدمتند دولت مردانی که نسبت به حقوق اندک فرهنگیان مظلوم بی توجه هستن. امیداست این آخر عمری نسبت به این عزیزان توجه خیری نمایند وپاداش سی سال که جهت بخشی از هزینه ها ومداوا وحل مشکلات زندگی لازم هست بعداز یکسال پرداخت نمایند. ممنون
محمد عبداللهی
Iran, Islamic Republic of
سلام تو را قسم میدم این ماه شهریور تمام طلب ما را همسان سازی گروه و مدیریت سال۸۶ را پرداخت که ما استرس نداشته و عمری بهترین زحمت را کشیدیم همش باید دکتر و خرج های بالا پول که زیاد داریم نفت بورس و صادرات و .....
طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
11 سپتامبر زیر سایه شرم

11 سپتامبر زیر سایه شرم

«در نبرد برای پاسداری از روح آمریکا، وحدت بزرگ‌ترین نقطه قوت ماست!». این جمله شاه‌بیت ...
‌‌ایران، همچنان در لیست سیاه

‌‌ایران، همچنان در لیست سیاه

اصولگرایان که قدرت را در حاکمیت میان خود تقسیم کرده‌اند، گویی فراموش کرده‌اند اکنون آنها ...
1