تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۴۳۸۹۰۶
در سایه غفلت مسئولان؛

شب‌های تاریک «دهدشت» / شرکت برق: سارقان عامل خاموشی هستند

۳
۰
شب‌های تاریک «دهدشت»
کبنا ؛ چندماه از تاریکی برخی خیابان‌های شهر دهدشت می‌گذرد ولی شرکت توزیع نیروی برق همچنان به خواب عمیق تابستانه خود ادامه می‌دهد.
به گزارش کبنا، دود یک ماه است که روشنایی خیابان ورودی 180 دستگاه و پایه‌های برق بلوار منتهی به میدان شهید شیرودی خاموش بوده و اهالی این منطقه از شهر دهدشت از تاریکی کامل این خیابان گلایه‌های زیادی دارند.
تاریکی خیابان دوطرفه ورودی منطقه 180 دستگاه تنها مختص به این نقطه از شهر دهدشت نبوده و بسیاری از کوچه های منتهی به این خیابان و میدان شهید شیرودی وضعیت روشنایی مناسبی ندارند و تاریکی ترسناکی در این منطقه از شهر حکمفرما است.
خانمی 45 ساله از اهالی کوچه شهید صادقی‌نما در این باره، گفت: این کوچه روشنایی مناسبی ندارد و از وقتی که پایه‌های برق خیابان به یکباره خاموش شدند تمام این منطقه تاریک شده و از این تاریکی می‌ترسیم.
وی گفت: بیشتر شب‌ها مسیر خانه تا میدان شهید شیرودی را به مدت چند ساعت پیاده‌روی می‌کنم اما از وقتی که چراغ پایه های برق خاموش شدند دیگر جرأت رفت و آمد از این مسیر را ندارم.
این بانوی دهدشتی خاطرنشان کرد: تاریکی خیابان و کوچه‌های این مسیر امنیت منازل مسکونی را پایین می‌آورد و این تاریکی زمینه سرقت را برای سارقان افزایش می‌دهد، ضروری است که شرکت توزیع نیروی برق هرچه زودتر سیستم روشنایی این خیابان و کوچه ها را بازسازی کنند.
سیستم روشنایی میادین و خیابان‌های اصلی شهر دهدشت وضعیت مناسبی ندارند و پایه‌های برق این خیابان‌ها همیشه خاموش بوده و سیستم روشنایی آنها دچار مشکل است، در بیشتر موارد مشکل روشنایی این خیابان‌ها با تعویض چراغ پایه‌های برق برطرف می‌شود و شرکت توزیع نیروی برق براحتی قادر است ایرادات را برطرف کند.
رحیم پیروزه گفت: تاریکی خیابان ورودی منطقه 180 دستگاه و خاموشی پایه های برق سبب شد تا تصادفی ناخواسته در این خیابان داشته باشم در حالی که اگر تاریکی نبود اصلا تصادف نمی‌کردم.
وی گفت: تاریکی این خیابان سبب شد که راکب موتورسیکلتی که در جلوی من در حرکت بود را بدرستی تشخیص ندهم و از عقب به موتورسیکلت برخورد کردم.
پیروزه با بیان اینکه بحمدلله راکب موتورسیکلت حال جسمی نسبتأ خوبی دارد، خاطرنشان کرد: منصفانه نیست که یکی از خیابان‌های اصلی شهر دهدشت چنین وضعیت نامناسبی داشته باشد اما مسئولان اداره برق بدنبال حل مشکل نباشند. اگر این تصادف منجر به فوت راکب موتورسیکلت می‌شد در این واقعه دو خانواده بدبخت می‌شدند.
تاریکی خیابان ورودی 180 دستگاه و کوچه‌های منتهی به آن زمینه دزدی را برای سارقان فراهم کرده و امنیت جانی و مالی اهالی این منطقه را تحت تأثیر قرار داده است علاوه بر آن این خیابان در اوایل شب مسیر عبور خودروهای باسرعت بالاست و این تاریکی جان عابران پیاده را به خطر می‌اندازد.
میلاد 23 ساله در این باره به تسنیم گفت: الان چندسال است که هنگام غروب به همراه مادرم برای پیاده‌روی از این مسیر عبور می‌کنیم و هنگام عبور از این خیابان به ناچار نور گوشی تلفن همراه خود را روشن می‌کنیم.
وی گفت: بیشتر اوقات سرعت عبور و مرور خودروها به حدی زیاد است که در این تاریکی حتی نوع خودرو نیز قابل تشخیص نیست و خطر تصادف با عابر پیاده به راحتی آب خوردن است.
میلاد شهروند دهدشتی خاطرنشان کرد: تاریکی این خیابان علاوه بر عابران حتی برای رانندگان خودروها نیز خطرناک است و غفلت اندکی سبب تصادف آنها می‌شود.
رئیس شرکت توزیع نیروی برق شهرستان کهگیلویه در این باره گفت: کابل‌های پایه‌های برق خیابان ورودی 180 دستگاه متأسفانه توسط سارقان به سرقت رفته است.
مهرداد تابش‌نژاد افزود: در حال حاضر پیگیر رفع مشکل روشنایی خیابان ورودی 180 دستگاه هستیم و طی برنامه‌ریزی صورت گرفته در روزهای آینده این مشکل صد در صد برطرف می‌شود.
وی با اشاره به خاموشی خیابان پارک‌جنگلی دهدشت، گفت: در ماه‌های گذشته سارقان کابل‌های برق این خیابان را سرقت کردند و پس از یک خاموشی چند روزه دوباره پایه‌های برق را کابل‌گذاری کرده و خیابان روشن شد اما متأسفانه یکی دو روز گذشته سارقان این بار تجهیزات تابلوهای برق این خیابان را سرقت کردند و در حال حاضر این خیابان نیز خاموش است.
تابش‌نژاد با بیان اینکه سرقت کابل‌های برق و تجهیزات تابلوهای برق تنها مختص به دهدشت نبوده و حتی در روستاها و بخش‌های قلعه‌رئیسی و دیشموک نیز درگیر این مشکلات هستیم، عنوان کرد: این مشکل سرقت‌ها اداره برق شهرستان را به معنای واقعی زمین‌گیر کرده است و علیرغم برخورد قاطع نیروی انتظامی و دادگستری اما همچنان این معضل به قوت خود باقی است.
وی خاطرنشان کرد: شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه با مشکل تأمین تجهیزات روبرو بوده و جوابگوی این میزان سرقت‌ها نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خیابان شهید بازگیر خیابان اصلی شهر هم خاموش هست
محمدولایی
Iran, Islamic Republic of
دهدشت روزش از شب تاریکتره !!!! شب لا اقل مردم بیشتر خوابند !!! روزا میبینند آشغالها را ::: آسفالتها را ::: پارکهای ویرانه را ::::ورودیهای مسخره را ::::جیب خالی شهرداری را ::: کمپهای پراز بیماران بیکاری را ::::فقر و بیکاری را ::: کلنگهای سرکاری را :::: تعارفات فرماندار دست خالی را :::: روشنی که اعلا ::::آب ونان وجاده و ۰۰۰۰۰ گزارشی از رسانه را هم منع میکنند ؛؛؛که این. یکی عاید فقر فرهنگی را :::: جز نظر دولت ومجلس انقلابی با قدمی برای استان. ک. ب. خیری همدم این شهر ستان شود ::::تا دزدان فقیر برای پول نانی شب وروز سیم وپایه برقها را نبرند وارزان نفروشند ::::
محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
درمورد سرقت ::::نیروی انتظامی ::::باید گشت شبانه وروزانه ::: به اندازه کافی ::داشته باشد که یه معضل مهمه :::: چند مورد که زنگ هم زدیم ::: بعلت کمبود نیرو. نوبت نشد بیان :::امکانات لازم هم ندارند ::: تدابیری اندیشیده شود سارقان مسلح هستند :::
طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
11 سپتامبر زیر سایه شرم

11 سپتامبر زیر سایه شرم

«در نبرد برای پاسداری از روح آمریکا، وحدت بزرگ‌ترین نقطه قوت ماست!». این جمله شاه‌بیت ...
‌‌ایران، همچنان در لیست سیاه

‌‌ایران، همچنان در لیست سیاه

اصولگرایان که قدرت را در حاکمیت میان خود تقسیم کرده‌اند، گویی فراموش کرده‌اند اکنون آنها ...
1