تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب : ۴۳۸۸۲۸
نقدی بر عملکرد شورای شهر چرام؛

عشق لایو اینستاگرامی برخی اعضای شورای شهر چرام / شهر رهاشده و حضور مداوم در اینستاگرام/ زمان تبلیغات تمام شده هنگامه کار در میدان واقعی است

۳
۰
عشق لایو اینستاگرامی برخی اعضای شورای شهر چرام / شهر رها شده/ زمان تبلیغات تمام شده
کبنا ؛ششمین دوره شورای شهر چرام گرچه نسبت به سایر شهرها زودتر آغاز به کار کرد اما به علت عدم هماهنگی و مسائل حاشیه‌ای هنوز اندر خم یک کوچه است و راه خدمت را فراموش کرده‌اند به طوریکه در همین ابتدای کار باعث نارضایتی شهروندان چرامی شده و این زمزمه در حال فراگیر شدن است که یاد شورای گذشته بخیر!!
 به گزارش کبنا؛ بعضی از اعضای شورای شهرچرام که علاقه زیادی به دیده شدن در فضای مجازی و بستر اینستاگرام دارند هنوز در فضای پیش انتخابات وایام تبلیغاتی انتخابات شورای شهر سیر می‌کنند در حالیکه شهروندان اینک مطابق وعده‌ها و شعارهای داده شده دنبال شفافیت واقعی و بیان عملکرد هستند.
 شهروندان به دنبال کارواقعی و میدانی هستند و دیگر از فضای تبلیغات انتخاباتی خارج شدن و منتظر هستند که اعضای شورای شهر چه برنامه‌ها و عملکردی برای توسعه فضای غمزده شهر چرام دارند.
 آن‌ها که می‌بایست کمرهمت را بسته و در میدان کار باشند هنوز در فضای توزیع بسته‌های انتخاباتی هستند.
 شهر چرام از کمبودهای بیشماری رنج می‌برد و مردم انتظار دارند در کمترین زمان ممکن با برنامه ریزی اصولی و همدلی اعضای شورای شهر این نواقص و کمبودها کاسته و رفع شود.
 اینکه انتخاب شهردار چرام را تاکنون نتوانستن به جمع بندی برسند و بیرون آمدن نتایج رأی گیری در اولین نشست انتخاب شهردار خود گویای خیلی از مسائل هست که بعداز انتخاب شهردار به آن پرداخته می‌شود.
اینکه مدعی شفاف سازی باشیم ولی نتایج بررسی رزومه کاندیداهای شهرداری چرام به اطلاع شهروندان رسانده نشود مخالف شعارها و وعده‌های داده شده برخی اعضای شورای شهر بوده است و در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
 اینکه قرار به شفاف سازی هزینه‌های انتخاباتی بود که صادقانه نبود و دستمایه طنز شد سند دیگری بر غیرشفافیت و عدم صداقت با شهروندان است.
 اینکه قرار بر اعلام وضعیت عملکرد شهرداری گذشته و بیان هزینه کرد آن در کمترین زمان ممکن اما هنوز به اطلاع شهروندان نرسیده کما اینکه شنیده می‌شود بدهی میلیاردی شهرداری چرام بالا آمده و معلوم نیست شفافیت اعلام شده چه موقع برای شهروندان عملی می‌شود.
 اعضای شورای شهر صادقانه با هم رفتار نمی‌کنند و شهر رها شده است و در اینستاگرام به نقل و قول مشغول هستن.
 اعتقاد داریم فضای مجازی بستر مناسبی برای اطلاع رسانی عمومی هست به شرط استفاده از بستری که قابل دسترسی بخش وسیعی از مردم باشد و صادقانه در آن مطالب گفته شود و اینکه سرگرم شدن به این فضا بر خی از اعضای شورای شهر را از وظایف اصلی خود غافل نکند.
به نظر می‌رسد عملکرد چند وقت اخیر اعضای شورای شهر چرام در سال ۱۴۰۰, مردم را ناامید کرده و زمزمه یاد شورای شهر قبل به خیر بلند شده که امیدواریم اعضای شورای شهر در میدان واقعی حاضر شوند و دست از شومن بازی در فضای مجازی و اینستاگرام بردارند چرا که فرصت‌ها مث برق و باد می‌گذرد و تا نگاه می‌کنی وقت رفتن است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناامید از این شورا
Iran, Islamic Republic of
خشت اول گرنهد معمار کج تا ثریا میرود دیوار کج بنظر من اکثر اینها با تبلیغ
قبول شدند ورضای خدا نبود وهمینطور پیش میروند تا خداوند انهارا به مردم معرفی کند واکثر این اعضا فقط کتابی درس خواندن وهیچ اطلاعی از کار وبار وروش ورفتار جامعه چرام ندارن وعملیاتی کردن شورا وکار برای مردم در وجود اینها نیست
Iran, Islamic Republic of
کبنا، کذاب ابن کذاب . کمی از دروغ پراکنی بکاه و خود بده گزارش صادق وشفاف از مشکلات شورای شهر . اعلام کن مقصرین واقعی این مشکلات .
صادق
Iran, Islamic Republic of
واقعا نویسنده این خبر. . متاسفم برای خبرگذاری کبنانیوز که چنین نویسنده های بی سلیقه و بی سوادی دارند.همه مردم چرام از این اقدام شورا راضی هستند فقط عده ای منافع طلب همچون نویسنده این خبر ناراضی هستند
طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
11 سپتامبر زیر سایه شرم

11 سپتامبر زیر سایه شرم

«در نبرد برای پاسداری از روح آمریکا، وحدت بزرگ‌ترین نقطه قوت ماست!». این جمله شاه‌بیت ...
‌‌ایران، همچنان در لیست سیاه

‌‌ایران، همچنان در لیست سیاه

اصولگرایان که قدرت را در حاکمیت میان خود تقسیم کرده‌اند، گویی فراموش کرده‌اند اکنون آنها ...
1