تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : ۴۳۸۴۸۸
در شورای برنامه ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

چرا این مدیرکل از سازمان بازرسی کهگیلویه و بویراحمد تشکر کرد / روش خوب دستگاه قضا و نظارتی از نظر استاندار

۳
۰
چرا این مدیرکل از سازمان بازرسی کهگیلویه و بویراحمد تشکر کرد / روش خوب دستگاه قضا و نظارتی از نظر استاندار
کبنا ؛نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و در این نشست به موضوعات مهمی از جمله؛ 1000 ملک دولتی که سند ندارند، اشاره شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز (چهارشنبه 10 شهریور ماه 1400) نشست شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حسین کلانتری استاندار این استان در سالن جلسات ساختمان دولت استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد که در این نشست علاوه بر تاکید بر تدوین طرح جامع گردشگری به 1000 ملک اداری اشاره شد که سند ندارند و معارضات اجتماعی بلای جان این املاک می‌شود.
حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست بر تدوین طرح جامع گردشگری این استان تاکید کرد و اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از قطب‌های گردشگری است و آینده درخشانی دارد و مدیرکل گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه آینده گزارش میزان پیشرفت طرح جامع گردشگری را ارائه دهند.
مجید صفایی مدیرکل گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ابتدا به نکته مهمی اشاره کرد و آنگونه که از صحبت‌های صفایی بر می‌آمد، با دستگاه‌های بازرسی و نظارتی جلوی تخلفاتی در حوزه تسهیلات گردشگری گرفته شده بود که مجید صفایی مدیرکل گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست از دستگاه‌های نظارتی و بازرسی تشکر کرد و اظهار داشت: دستگاه‌های بازرسی و نظارتی در حوزه گردشگری کمک‌های خوبی به ما کردند و در جاهای در بحث تسهیلات گردشگری ما مشکلاتی داشتیم که دستگاه‌های نظارتی و بازرسی کمک کردند و رفع شد.
صفایی در ادامه از فعال بودن 40 پروژه گردشگری در سطح استان خبر داد و گفت: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و اولویت سلامت مردم مکان‌های تفریحی و گردشگری شرایط خوبی به لحاظ درآمد زایی ندارند و آسیب‌های زیادی هم به آنها وارد شد.
 وی در ادامه به استاندار کهگیلویه و بویراحمد قول داد که در جلسه آینده گزارش از روند تدوین طرح جامع گردشگری اراده داد و گفت: دستگاه‌های دولتی آثار هنرمندان حوزه صنایع دستی را مورد توجه قرار دهند و از آنها برای برنامه‌های موردنظرشان خریداری کنند و از شهابی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خواست که تسهیلاتی در خصوص خرید و فروش این آثار در اختیار دستگاه‌های دولتی و هنرمندان قرار بگیرد.
حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش از صحبت‌هایش با نام بردن از رئیس کل دادگستری، دادستان یاسوج و مدیرکل اطلاعات و بازرسی گفت: از دستگاه‌های نظارتی تشکر می‌کنم که روش خوبی دارند آنها تلاش دارند که ابتدا از بروز هر گونه مشکل و تخلفی جلوگیری شود.
 غضنفر آرام مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه دست روی املاک بدون سند اداری گذاشت و اظهار داشت: 142 میلیارد تومان اسناد خزانه برای شهر زلزله زده سی سخت اختصاص داده شد که دستگاه‌های دولتی از این فرصت استفاده کنند.
وی در ادامه افزود: 1000 ملک اداری و دولتی است که سند ندارند و این آسیب جدی وارد خواهد کرد و حدود 1650 ملک دولتی سند دار شدند و جزء سه استان برتر در حوزه مستند سازی هستیم.
آرام در ادامه به معارضات اجتماعی که دامن گیر املاک دولتی می‌شود، گریزی زد و بر اهمیت سند دار شدن این اک املاک تاکید کرد و گفت: برخی از املاک دولتی معارضات اجتماعی زیادی دارند که انتظار می‌رود، دستگاه دولتی برای سند دار شدن املاک خودشان تلاش بیشتری داشته باشند.
وی گفت: اداراتی همانند؛ راه و شهرسازی، منابع طبیعی و... املاک زیادی دارند که باید در این خصوص تلاش کنند تا دچار معارضات اجتماعی وقت گیر نشوند.
خبرهای دیگر این جلسه منتشر می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

کارمند
Iran, Islamic Republic of
جناب غضنفر آرام گریزی به اضافه کار و رفاهی خودش بزنه ببینه چقد برای خودش زده ...کی باید این ها کنترل کنه دیوان محاسبات و بازرسی کجا هستن
دارایی
Iran, Islamic Republic of
پت و مت ....گریه کن گریه قشنگه ......
مفصری
Romania
چرا تشکر کرد؟
چون با کمک بچه ها (دوتا پرونده ساز) که دمشان را دیده است و هر روز می چرخند و برای نیروها پرونده میسازند تا مبادا روزی مزاحمش شوند
صحنه‌های منتشر‌شده از زندان اوین قابل توجیه نیست

صحنه‌های منتشر‌شده از زندان اوین قابل توجیه نیست

ذبیح‌الله خداییان در اولین نشست خبری خود به‌عنوان سخنگوی قوه قضائیه، در پاسخ به سؤالات ...
اعطای کارت 30 میلیون تومانی به مردم

اعطای کارت 30 میلیون تومانی به مردم

دبیر انجمن لوازم خانگی ایران از اجرایی شدن طرح خرید لوازم خانگی با کارت اعتباری تا سقف ...
مافیای خانگی

مافیای خانگی

این حرف‌ها برای فریب افكار عمومی است. ما در تولید لوازم خانگی هزارو 500 شركت داریم كه ...
1