تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب : ۴۳۸۱۹۸
متن ارسالی

پاسخ بیمارستان دهدشت به مطلب کبنا

۴
۱
پاسخ بیمارستان دهدشت به مطلب کبنا
کبنا ؛بعد از انتشار گزارشی با عنوان"گلایه یک جانباز از بیمارستان دهدشت ؛ تا پول نگیرند بستری نمی کنند ،بستری می کنند پزشک نیست " در پایگاه خبری کبنا نیوز (کلیک کنید)،روابط عمومی بیمارستان دهدشت با ارسال متنی به آن واکنش نشان داد،در متن این جوابیه آمده است :
مسئول محترم پایگاه خبری کبنا نیوز
سلام علیکم
در پی خبر ارسالی مورخ 1400/06/01 کد خبر 438140 مبنی بر گلایه یک جانباز از بیمارستان دهدشت / تا پول نگیرند بستری نمی کنند / بستری می کنند پزشک نیست! / «یزدان پناه» کجایی؟ این مرکز جوابیه را به شرح زیر اعلام می رود.
بیمار آقای سید زکی درویشی 50 ساله در تاریخ 01/06/1400ساعت 08:25صبح با شکایت از سرفه، ضعف، بدن درد، به اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت مراجعه کرده که توسط واحد تریاژ بیمارستان مورد ارزیابی اولیه درمانی قرار گرفت. علائم حیاتی بیمار در بدو ورود به بیمارستان فشارخون  80/120 تعداد تنفس 22 و درصد اشباع اکسیژن 99درصد داشته که نشان دهنده پارامترهای خوب بیمار است. بعد از ارزیابی اولیه در واحد تریاژ توسط پزشک اتفاقات، ویزیت و به علت بیماری کووید 19 بستری و اقدامات تشخیصی و درمانی مربوط به کووید19 شامل تزریق سرم، تزریق آمپولهای ضروری که توسط پزشک اورژانس  تجویز شده بود مراحل درمانی شروع گردید، ضمنا آزمایشات ضروری بیش از 15 مورد برای بیمار انجام و به واحد آزمایشگاه بیمارستان ارسال گردید. وضعیت بیمار مداوم توسط پزشک و پرستار بخش اورژانس پایش وچندین بارعلائم حیاتی و درصد اکسیژن خون بیمار کنترل گردید.در ساعت 14:30 توسط متخصص داخلی بیمارستان سر کار خانم دکتر نادیا طباطبایی(متخصص داخلی مخصوص کرونا مستقر در بخش اورژانس) بیمار ویزیت و دستورات پزشکی شامل 13 مورد تزریق داروهای اصلی کرونا، انجام آزمایش، نوار قلب و غیره برای بیمار تجویز و انجام شد و طرح درمانی نامبرده با توجه به وضعیت بالینی بصورت بستری موقت تجویز و به بخش بستری موقت انتقال داده شد. از زمان بستری ایشان تا الان توسط متخصص داخلی (در ساعتهای مشخص) ویزیت و دستورات پزشکی و درمانی به صورت منظم و در ساعات تعیین شده برای بیمار انجام میگردد.
حال در این خبر اشاره به بی توجهی و عدم رسیدگی کادر بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت به بیماران شده که در خصوص بیمار منظور در این خبر بی توجهی و عدم رسیدگی اصلا صورت نگرفته و واقعیت ندارد و فقط نه در خصوص این بیمار بلکه برای سایر بیماران با توجه به شرایط و علائم حیاتی اقدامات مقتضی صورت میگیرد. ضمنا پس از درج این خبر مدیر داخلی بیمارستان شخصا اقدام به پیگیری نمود و آنچه که در توضیحات این خبر اشاره شد به سمع بیمار و همراه بیمار رسانده شد. فرآیند پذیرش، بستری و اقدامات انجام شده بر اساس چارچوب و اصول پزشکی و درمانی صورت گرفته و بدون آگاهی و علم لازم و بدون تحقیق و بررسی درج هر مطلب و خبری که خلاف واقعیت باشد بسیار تاسف برانگیز است و از رسالت خبری و انعکاس واقعیت بدور میباشد.
مقصر نمودن پزشک این بیمارستان در مرگ بیماری که به زعم این خبرنگار نشات گرفته از بی توجهی و سهل انگاری بوده بدون مستندات قانونی اعم از رای کمیته مرگ و میر، پزشکی قانونی، کالبد شکافی بیمار و رای قضایی اقدامی غیر قانونی می باشد و این مرکز قطعا از مجرای قانونی پیگیری های لازم را در این خصوص و این اتهام انجام خواهد داد.
ضمنا از این پایگاه خبری و سایر عزیزان حوزه اصحاب رسانه انتظار میرود قبل از درج هر مطلبی با مسئولین بیمارستان(تلفنی یا حضوری) در خصوص موضوع مد نظر اطلاعات لازم را کسب و بعد اقدام به درج خبر نمایید. پیک شدید پنجم کرونا در سطح شهرستان و مراجعین زیاد بیماران به این مرکز درمانی بر هیچکس پوشیده نیست و پزشکان و پرسنل این مرکز با تمام توان برای مراجعین سنگ تمام گذاشته و در راه سلامت و درمان بیماران از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

نجاتی
Iran, Islamic Republic of
والا کبنا که خبرگزاری نیست هر ننه مرده ای مطلب بفرسته این بنده خدا هم درج میکنه ، حالا واسه ش مهم نیست راست و دروغش
ساسان
Iran, Islamic Republic of
خبرگزاری های استان بیشتر خبر فروش هستن. یعنی از هیچ تلاشی برا زدن بهداشت و درمان دریغ نمیکنن. وقتی خبرگزاری ها در خدمت جناح های سیاسی و گاها قومیتی باشن نتیجه اش میشه این.
حیف اسم خبرگزاری که روی این رسانه های زرد استان خودمون باشه.
همت
Iran, Islamic Republic of
در اینکه گاها کمکاریهایی در درمان مردم در بیمارستان دهدشت صورت می گیرد شکی نیست ولی بیمارستان و شبکه مدیریت توانمند ندارند.
علوی
Iran, Islamic Republic of
شبکه بهداشت و بیمارستان فقط بلدند فوری پاسخ بلند بالا بدهند ای کاش بجای این پاسخها پاسخ مردم دردمند را می دادید
تأثیر طالبان بر اقتصاد ایران

تأثیر طالبان بر اقتصاد ایران

سقوط دولت افغانستان و روی‌کار‌آمدن طالبان، شرایط این کشور را در همه زمینه‌ها در ابهام ...
اوین زیر ذره‌بین

اوین زیر ذره‌بین

انتشار فیلم‌های دوربین‌های زندان اوین و رفتارهای غیرانسانی منتشر‌شده سبب واکنش‌های بسیاری ...
جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم، بعدازظهر یکشنبه ۳۱ مرداد با ...
1