تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۷
کد مطلب : ۴۳۷۹۱۷
آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان؛

یک بیمار در کهگیلویه و بویراحمد مغلوب کووید 19 شد / 35 بیمار در بخش مراقبت های ویژه

۰
یک بیمار در کهگیلویه و بویراحمد مغلوب کووید 19 شد / 35 بیمار در بخش مراقبت های ویژه
کبنا ؛35 بیمار مبتلا به کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد به ۷۷۹ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه یک هم استانی دیگر بدلیل ابتلا به کرونا در شبانه روز گذشته جان خود را از دست داد.
پرویز یزدان‌پناه با اشاره به آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد و افزود: هم اکنون ۶۰۹ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۳۰۹ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۳۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
یزدان پناه تعداد بیماران کرونایی بهبود یافته در این استان را ۵۶ هزار و ۲۹۰ نفر اعلام و اضافه کرد: از ۹۶۰ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج ۴۶ درصد موارد مثبت که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه بوده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از ۸۰۹ نمونه رپید تست ۲۵ درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان‌های بهمئی، بویراحمد و کهگیلویه هستند.
یزدان پناه تاکیدکرد: هر گونه تجمعی، رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، حضور در مراکز پرخطر و شلوغ، کاهش استفاده از ماسک، رعایت نکردن فاصله فیزیکی و افزایش میزان سفر‌های درون و برون استانی زنگ خطری برای شیوع گسترده بیماری کرونا در استان است.
دبیر ستاد کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد، خواستار تعطیلی سفر‌های غیرضروری و همه دورهمی‌ها مانند شب‌نشینی و مراسم دید و بازدید جمعی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

‌ یک بام‌ و دو هوای مجلس انقلابی

‌ یک بام‌ و دو هوای مجلس انقلابی

شرایط امروز انقلاب بسیار حساس و دارای فرصت‌های عظیم و در معرض تهدیدهای جدی است. جریان ...
ابر تورم در راه اقتصاد ایران؟!

ابر تورم در راه اقتصاد ایران؟!

تورم مخرب‌ترین آثار را بر پیکره اقتصاد برجا می‌گذارد و اگر به این مسئله توجه نشود بدون ...
بزرگداشت بیهقی زمانه

بزرگداشت بیهقی زمانه

محمود دولت‌آبادی یکی از بنام‌ترین نویسندگان ایرانی است که با سبک منحصر به فردش، آثار ...
1