تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۷
کد مطلب : ۴۳۷۶۲۱
کبناگزارش می دهد

بازدید سرزده دادستان چرام از کلانتری سرفاریاب +تصویر

۱
بازدید سرزده دادستان چرام از کلانتری سرفاریاب +تصویر
کبنا ؛بازدید دادستان و رئیس دادگستری چرام از کلانتری سرفاریاب 
به گزارش کبنا از چرام ؛ صبح امروز ۱۶ مرادماه ۱۴۰۰ دادستان جدید چرام همراه با رئیس دادگستری شهرستان چرام بصورت سر زده از کلانتری شهر سرفاریاب بازدید کردند.
در این دیدار دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چرام ضمن تشکر از زحمات فرمانده و کادر زحمت کش پاسگاه سرفاریاب توصیه های اخلاقی و قانونی در خصوص لزوم مردم داری و رسیدگی فوری به تظلمات و شکایات، حساسیت ویژه نسبت به جمع آوری دلایل و مستندات ابرازی از سوی طرفین پرونده، تلاش بیشتر جهت ایجاد صلح و سازش بیان داشتند.  
 
حجت الاسلام سجادآذریتون دادستان چرام با اشاره به اینکه از وظایف مشترک دستگاه قضایی و نیروی انتظامی ایجاد امنیت و آسایش عمومی است و باید تلاش کرد تا این مولفه ها ارتقا یابد و با سرعت بخشیدن به انجام دستورات قضایی و تعیین تکلیف پرونده های موجود در کلانتری سرفاریاب موجب رضایتمندی مردم و پیشگیری از وقوع جرم فراهم شود. وی افزود:هر چه قدر نیروی انتظامی و ضابطین هماهنگ و پرتوان باشند قطعا مجموعه دستگاه قضایی هم در انجام مسئولیت ها و وظایف محوله موفق تر خواهد بود .
دادستان چرام حفظ کرامت و رعایت حقوق شهروندی مراجعین را خواستار شد.
در این دیدار ریاست دادگستری شهرستان نیز ضمن تشکر از زحمات و اقدامات صورت گرفته از سوی فرمانده و ماموریت پاسگاه سرفاریاب علی رغم مشکلات پیش روی و گستردگی حوزه جغرافی و انتظامی پاسگاه سرفاریاب، قول مساعد جهت پیگیری مشکلات ناظر بر امکانات و تجهیزات پاسگاه در حد امکانات موجود را دادند.
 
براساس این گزارش در ابتدای این بازدید سرزده جانشین فرماندهی کلانتری سرفاریاب گزارشی از تعداد نیروی انسانی ؛امکانات و مشکلات این کلانتری را مطرح کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1