تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۳۳
کد مطلب : ۴۳۷۵۲۱
در شورای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد مطرح شد

جمالی: برخی بدون تخصص و فقط به دلیل فشارهای جانبی در کهگیلویه و بویراحمد مدیر شده‌اند / اشکال نخبگان استان از نظر جمالی / وقتی مدیری از تهران می‌آید حرفی برای گفتن نداریم

۱۰
۰
جمالی: برخی بدون تخصص و فقط به دلیل فشارهای جانبی در کهگیلویه و بویراحمد مدیر شده‌اند / اشکال نخبگان استان از نظر جمالی / وقتی مدیری از تهران می‌آید حرفی برای گفتن نداریم
کبنا ؛معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نخبگان این استان باید به فکر توسعه کهگیلویه و بویراحمد باشند، گفت: اشکال کار این است که نخبگان کهگیلویه و بویراحمد واحد و یگانه نمی‌شوند.
به گزارش کبنا، صبح روز ( چهارشنبه 13 مرداد ماه 1400) نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد به ریاست مجید احمدی فرماندار این شهرستان و با حضور احد جمالی معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در سالن جلسات فرمانداری بویراحمد برگزار شد. در این نشست مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد از کمبود فضای آموزشی در این شهرستان ابراز نگرانی کرد و اظهار داشت: باید از تمام ظرفیت‌ها برای جبران کمبود فضای آموزشی شهرستان بویراحمد استفاده شود.

   
فیلم کامل صحبت‌های جمالی معاون سیاسی در شورای آموزش و پرورش بویراحمد

در ادامه این نشست احد جمالی معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه زیربنایی‌ترین مسئله در هر جامعه‌ای آموزش و پرورش است، اظهار داشت: در جنگ جهانی دوم ژاپن با بمباران داشت از حیز انتقاع خارج می‌شد، همچنین آلمان نیز در نهایت وضعیت خوبی پیدا نکرد، ولی این دو کشور در کمتر از 12 سال روی پای خود ایستادند.
وی با بیان اینکه اگر تلاش خود را روی آموزش و پرورش بگذاریم سرمایه گذاری است، گفت: رمز موفقیت این دو کشور این بود که به آموزش و پرورش رسیدگی کردند.
وی گفت: عادت کرده‌ایم مدیریت سنتی داشته باشیم، چون می‌ترسیم از افکار نو و افرادی که تفکر نویی دارند، در حالی که بچه‌هایمان با اندیشه‌های نویی که با منابع دینی همخوانی داشته باشد بهتر تربیت می‌شوند و راه زندگی را بهتر تشخیص می‌دهد.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری اظهار کرد: رسالت مدیران و معلمان بسیار سنگین است، ما باید بپذیریم که در دنیا استراتژی غالب تعامل عقلانی و نظام مند است، و دوم آنکه باید ظرفیت سازی در وجود خودمان داشته باشیم و به گفتمان تعامل و تبادل نظر احترام بگذاریم، ظرفیت داشته باشیم و گفته‌های طرف مخالفمان را بپذیریم.
جمالی گفت: بنده شخصاً با انتخاب مدیران کلنجار رفتم، یک مدیر در درجه اول باید کارشناس باشد و همینطور صلاحیت اخلاقی داشته باشد.
وی افزود: در همین استان مدیرانی هستند که به دلیل فشارهای جانبی مدیرند، مدیری که هیچگونه تخصصی نسبت به کار خود ندارد.
وی با اشاره به اینکه هیچ راهی برای اصلاح مسائل نداریم مگر اینکه تخبگان را به میدان راه بدهیم، گفت: نسبت به نخبگان نباید تنگ نظر باشیم و نباید در تعامل و مشورت با نخبگان منافع جناحی را درنظر بگیریم.

جمالی گفت: کلنگ شهر یاسوج در سال 1346 به زمین زده شد، بنده در روستایی در شهرستان فسا متولد شدم، در سال 1315 در آنجا مدرسه تأسیس شده است.
 

وی با اشاره به اینکه کلنگ توسعه و شهرسازی در استان کهگیلویه و بویراحمد دیرتر به زمین زده شد، گفت: باید نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد به فکر منافع استان باشند، نباید فرقی میان نخبگان شهرستان‌های مختلف وجود داشته باشد.
وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد نخبگان زیادی دارد، گفت: اشکال کار این است که این افراد واحد و یگانه نمی‌شوند.
جمالی گفت: در خیلی از استان‌ها با کاهش جمعیت مواجه هستیم چون زاد و ولد کم شده، ولی استان کهگیلویه و وبویراحمد جزو مهاجرپذیرترین استان‌ها است.
جمالی با بیان اینکه بنده 60 درصد علم و دانشم را از کتاب خواندن بدست آورده‌ام گفت: اگر قرار باشد کار خیری در طول عمرم انجام بدهم می‌گویم کتابخانه سازی کنید.
جمالی افزود: اگر کسی باشد که بتواند کمبودهای استان کهگیلویه و بویراحمد را اثبات کند، مطالبه گری کند، مشکل حل می‌شود.
وی بیان کرد: عموماً وقتی مدیری از مرکز می‌آید حرفی برای گفتن نداریم و بعد که رفت می‌گوییم کاش برنامه ریزی و فکر کرده بودیم و برنامه‌ها و نیازها را عنوان می‌کردیم.
جمالی افزود: بنابراین نیاز است که شما مدیران برنامه ریزی کنید و مطالبات را بیان کنید و حتی به عنوان یک کارشناس مسائل را برای مقام بالادستی تشریح کنید تا مشکلات خل شوند.
وی بیان کرد: مصوبات خوبی در جلسات شورای آموزش و پرورش مطرح می‌شود ولی این مصوبات اجرایی نمی‌شود، یک مسئله مهم آموزش و پرورش همین موضوع است.
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهم آن است که انسان‌هایی بسازیم که دنیاطلبی و مقام طلبی نداشته باشند.



نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
همین افراد غیر بومی استان ما را به فلاکت رساندند انشالله افراد بومی بیایند همه چیز درست میشه
Iran, Islamic Republic of
بيشتر به خودت ميخوره اقاي جمالي
بازنشست شده چرا نميره اين اقاي جنالي
پاتاوه
Romania
والامن یکباررفتم جمالی رازیارت کنم دفترشون...چنان سرگرم تلفن بودکه اصلایادش هم نمی اومدپشت دراتاق کارش کسانی به انتظارنشسته اند.حالاشما خودت رااصلاح کن بعدنسخه بپیچ برای بقیه...
تل زالی
Iran, Islamic Republic of
بسیار متین فرمودند رکن اصلی هر کشور توسعه یافته آموزش و پرورش و ساختن انسانهای خلاق میباشد در استان‌های قومی و قبیله ای نماینده تعین کننده مدیر است و کاری به تعهد،تجربه،تخصص ندارد به قولی مدیر گوشش در دست نماینده است و مدیر هم باید درخواست‌های نماینده را سمعا و طاعتا اجراء نماید وه گرنه صندلی زیر پاش لرزان شده و نهایتا کنار می‌رود به اقدس مقدسات این گونه مدیران ه تنها نفعی ندارند بلکه ضررشان تا مدت های مدید ماندگار خواهد بود مدیر باید مستقل باشد قوه مقننه در کار مجریه دخالت نکند مگر نهادهای نظارتی دو قوه بر اساس مدارک و مستندات مثبت و موثر،بیشترین رسیدگی و توجه به آموزش و پرورش شود چرا که زیر بنای سازندگی است نباید رها شود چرا که وزارتخانه مادر است تربیت کننده و پرورش دهنده تمامی متخصصین مسند اداری وغیر اداری بوده اگر رها شود ناهنجاری بسیاری در آتیه گریبانگیر هر کشوری می‌شود و می‌شود فرزند نا اهلی که بلای خانواده شده و روز و شب آرزوی مرگش را دارند نمایندگان محترم هم شایسته سالاری را مد نظر قرار دهند فراجناحی عمل کنند تا آخرت خود را فدای فریبا فانی ننمایند ودر پایان دوران نمایندگی دچار عذاب وجدان نگردند.
الفونه
Iran, Islamic Republic of
جناب جمالی شاید کلنگ شهر یاسوج ۴۶ زده شده باشد اما فرهنگ و تمدن این منطقه عمری به بلندی تخت جمشید دارد درصدی از ۶۰ درصد علم خود را که با کتاب خواندن به دست آورده ای صرف تاریخ میکردی قطعا هم مدیریت خوبی در این استان میکردی
Iran, Islamic Republic of
همین تعصبات الکی باعث میشه
مردم مومن منظورش مشخصه لوازم توسعه مدرسه دانشگاه بیمارستان امنیت و .. هست شهرهایی که زودتر و بیشتر اینها را داشتن تو توسعه از ما جلوتر بودند چون هم نیروی انسانی در شهر و مرکز داشتن هم زیر ساخت
ما که زیرساخت شهری نداشتیم نیروی انسانی ما هم یکسری خان و خانزاده بودن که فقط فکر منافع شخصی بودن
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
جناب جمالی، نهادهای نظارتی و مردم شریف یاسوج، آموزش و پرورش بویراحمد به دلیل طایفه گرایی و نگاه منطقه ای مدیر اداره و نماینده، با شتاب به سمت زوال و پسرفت، در حرکته
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس جمالی خدا ن شا الله خیرت بده ، پس چرا اجازه دادی آقای زارع پور مدیر آموزش و پرورش بعد از ۸ سال و باکمترین خلاقیت و تحرک ۲تا۶ماه آن هم اضافه بر ۳۵ سال تمدید مدیریت شود .
شهروند یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
آقای جمالی به نظر من شهروند تنها کسی که صلاحیت پستش را نداشت تو هستی، شما با ضعف مدیرتی خودتان استان را به قهقرا بردید
Iran, Islamic Republic of
اره نه خیلی نیویورک بودیم فقط جمالی ما را کرد بورکینافاسو
گوسفند یک میلیارد و سیصد هزار تومانی

گوسفند یک میلیارد و سیصد هزار تومانی

یک قوچ طلایی رنگ در حراجی گوسفندان در ایرلند رکورد گران‌ترین گوسفند را شکست و ۵۲ هزار ...
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
فایل های مرتبط
1