تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب : ۴۳۷۳۷۸
لطفاً سازمان بازرسی ورود پیدا کند؛

ابهام میلیاردی در پروژه پد موشمی زیلایی / دهیار زیلایی: وقتی دیدم، غش کردم / پروژه موشمی بدون ریال دولتی احداث شده است / فقط پول رنگ را دانشگاه داده / دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پاسخ دهد / استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیگیری کند

۲۰
۱
ابهام میلیاردی در پروژه پد موشمی زیلایی / دهیار زیلایی: وقتی دیدم، غش کردم / پروژه موشمی بدون ریال دولتی احداث شده است / فقط پول رنگ را دانشگاه داده /  دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پاسخ دهد / استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیگیری کند
کبنا ؛روز گذشته شنبه ( 9 مرداد ماه 1400) به برکت نظام جمهوری اسلامی 24 پروژه با اعتبار 363 میلیارد تومان در حوزه سلامت و بهداشت به بهره برداری رسید که از مهمترین این پروژه افتتاح بیمارستان 142 تختخوابی نرگسی گچساران بود، اما در این وسط ابهاماتی وجود دارد که انتظار می‌رود دستگاه قضا به عنوان مدعی العموم و سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد و سایر نهادهای ذیربط به این موضوع ورود و از دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بخواهند که برای مردم در این خصوص توضیح دهند.
به گزارش کبنا، همزمان با آغاز افتتاح از 24 پروژه حوزه سلامت و بهداشت در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد عکس‌های در فضای مجازی منتشر می‌شد که مردم دور پروژه «پد بالگرد موشمی زیلایی» 1 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه بر داشته، همه فعالین اجتماعی و فضای مجازی شکلک تعجب کنار هزینه این پروژه گذاشته‌اند. هیچ کس این موضوع را تاکنون باور نکرده‌ است.
صفحه رسمی علوم پزشکی یاسوج هم  تصویر پروژه‌های افتتاحی این دانشگاه را به نمایش گذاشته، دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد برای پد بالگرد موشمی یک میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه کرده است! اگر این دانشگاه یک بیمارستان مجهز چند تختخوابی در منطقه زیلایی احداث می‌کرد، ارزان‌تر می‌افتاد.

آزاده دهیار زیلایی در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا نیوز ضمن بیان اینکه مردم منطقه زیلایی با دیدن لیست پروژه‌های افتتاحی دانشگاه علوم پزشکی  دیگر حرف‌ها و قسم‌هایم را باور ندارند، اظهار داشت: مردم منطقه زیلایی شهرستان مارگون الان اینگونه تصور می‌کنند که من یک میلیارد و 500 میلیون تومان را دریافت کرده‌ام و جایی آن را نگه داشته‌ام.
وی افزود: پد بالگرد موشمی زیلایی کلاً 10 میلیون تومان هزینه در بر داشت. زمین آن هم از سوی خانواده خیر مرحوم تاج امیری فرماندار اسبق شهرستان دنا اهداء شد.
دهیار زیلایی می‌گوید:  مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد لطفاً برای مردم توضیح دهند.
وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، فقط پول رنگ‌ها را به دهیاری دادند و کل هزینه ساخت این «پد بالگرد» از منابع دیگری تأمین شد. و هیچ نهاد دولتی ریالی در این خصوص به ما ندادند. [اگر صحت صحبت‌های دهیار زیلایی راست آزمایی شود، و هیچ نهاد دولتی ریالی برای ساخت این پد بالگرد پرداخت نکرده است و تنها پول رنگ آمیزی آن را دانشگاه علوم پزشکی داده، چرا باید این پروژه جزء پروژه‌های افتتاحی دانشگاه مشخص شود. رنگ آمیزی این «پد» نهایتاً دو میلیون تومان شاید هزینه در بر داشته باشد!؟ آیا اصلاً پد بالگرد موشمی را می‌توان جزء پروژه‌های دانشگاه تلقی کرد؟ اگر جواب آن خیر است، آیا این فریب دادن افکار عمومی تلقی نمی‌شود؟
به گزارش کبنا، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد منتظر توضیحات دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این باره هستند. امیدوارم دستگاه‌های نظارتی با دقت هزینه تمام پروژه‌های افتتاحی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد را پیگیری کنند، تا خدای نکرده شبهه‌ای به وجود نیاید.
پرویز یزدان‌پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفت: بین اورژانس 115 استان و دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی اشتباهی صورت گرفته و نیم ساعت دیگر توضیحات کامل را به طور مفصل در اختیار مردم قرار خواهیم داد.

وضعیت آزاده دهیار موشمی زیلایی: غش کردم




نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
.مگه کسی هست جلویشان را بگیره .
Iran, Islamic Republic of
سلام خوانندگان گرامی مشکل اصلی ریاست دانشگاه بکار گیری افرادی جهت مدیریت در واحد های مختلف دانشگاه .را نمیدوند . ،کسانی که این مبالغ را جهت پروژه هاگذاشتند باید طبق اسناد مالی بگذارند واز مدیریت امور مالی و کارشناسان مالی صحت و سقم ان را جویا می شدن
دکتر یزدانپاه از مدیران پاک دست و صادق ولی بعضی از مدیران پایین دستی صداقت ندارند
ایلیا
Iran, Islamic Republic of
این ۱۰میلیون کجاش رفته ۲میلیون نمیشه هزینش چه برسه به
۱.۵۰۰ملیون خدایا این پولا کجا میره فردا حتما. میخاد بگه الکی 😭😭
Iran, Islamic Republic of
هر دم از این باغ، بری می رسد
Iran, Islamic Republic of
چطور پروژه های مرکز درمانی توت نده دمچنار دیل..... که همزمان بااین پروژه ها به مناقصه رفتند در زمان مقرر با مبلغ ششصد میلیون تومان تحویل شدند. ولی پروژه‌ های نور چشمی ها با تاخیر چند ساله با یک میلیار تومان و با هزینه اضافی چهارصد میلیونی تحویل شده دانشگاه چه جواب منطقی دارد کبنا جان لطفا پیگیری بفرمایید
Iran, Islamic Republic of
بقیه ی پروژه های اعلام شده هم پیگیری بشن،اینهمه بودجه کجا رفته؟
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
این‌ که‌ مشخصه‌ زیاد‌ هزینه‌ ای‌ نداشته
حالا‌ نوشته‌ ۱/۵میلیارد‌ نمی‌ دونم‌
فقط‌ میدونم‌ با۱/۵‌ میشه‌ کاخ‌ ساخت‌ نه‌ اینو
شهدای زیلایی
Iran, Islamic Republic of
این تازه اولشه هست اگر دستگاه امنیتی زودتر دست به کار نشوند سریع سند سازی انجام می شود در نیم ساعت می شود سند سازی کرد .
تکراریه خون شهدای زیلایی پیگیری فر مایید
Ukraine
آخ و بخت مردم!
Iran, Islamic Republic of
احسنت..
Iran, Islamic Republic of
دهیار عزیز ؛ خیلی تعجب نکن!!!
مگه سال ۹۴ توی پروژه تعمیرات بیمارستان رجایی گچساران ۷۰۰ میلیون تومان اختلاس نشد ؟؟؟
تا مدتها نیز مدیر و رئیس وقت بیمارستان در نهادهای نظارتی رفت و آمد داشتند!!!
اما آخرش چی شد ؟؟؟
ما که هیچ متوجه نشدیم !!! مگه قرار نبود اختلاس توی شهرداری و شورای شهر گچساران در رسانه ها به همراه احکام آنها منتشر شود ؟؟؟
دهیار عزیز ؛ نامه احمدی نژاد به روحانی که ۳۱ صفحه شده رو بخون و دیگه تعجب نکن !!!!!!!!!!!!
حسن
Iran, Islamic Republic of
ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان باید توسط نهادهای نظارتی بازخواست بشه بیش از این موردی هست که اشاره شده
پزشک
Iran, Islamic Republic of
/بهتر از ابن نمیشه. چرا ارگانهای ذیربط پبگیری نمیکنن؟؟
Iran, Islamic Republic of
رفته هماهنگ کنه ببینه چطور میشه جمعش کرد🤣🤣🤣
Iran, Islamic Republic of
مسئولین دانشگاه علوم پزشکی به زودی باید جوابگوی خیلی چیزا باشن این تازه اول ماجراست
زیلایی
Iran, Islamic Republic of
.خوش ی دو به هم زن عجیبیه
ول کنیت گوش مگریت
بیشتر دعوایل زیلایی زیر سر خشه
Iran, Islamic Republic of
وقتی مدیر امور . دانشگاه ، کسی باشه که هیچگونه تحصیلات آکادمیک در امور مربوطه نداشته باشه !! و صرفاً بدلیل انکه در تخلفات اداری کار می کنه ، باید هزینه 10 متر سیمان یک میلیارد و پانصد میلیون تومن بشه !!!!
باید سازمان بازرسی به موضوع ورود کنه کنه و اجازه نده افرادی با سوء استفاده از مقام خود ، تضییع بیت المال کنند.
از سایت وزین کبنا هم میخوایم مطابق قانون مطبوعات ، مطالب رو آزادانه بیان و پیگیری کنند.
باغبان
Iran, Islamic Republic of
برادرعزیزی که بانام زیلایی به دروغ گفته ای دعواها زیر سر خودشه خودش داره از حقوق بیت المال دفاع می کنه از حقوق مردم مظلوم زیلایی دفاع می کنه انصاف داشته باش در اینچنین مواقعی باید اقای ازاده را تحسین گفت که پیگیر هستند .
فرنام
Iran, Islamic Republic of
شاید رنگ عطیقه اوردن تو موزه لوور گرون درومده
برزو
Iran, Islamic Republic of
وای وای طرح چند ماه طول کشید تا به بهره برداری برسه دعوت کنید بیان افتتاش کنن خصوصا از علوم پزشکی دعوت کنید که هزینه میلیاردی خرج پروژه کرده
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1