تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب : ۴۳۷۲۱۹
هشدار جدی دادستان جدید چرام:

برخورد قاطع به دارندگان سلاح غیرمجاز / هشدار در خصوص تصادفات ساختگی

۱
برخورد قاطع به دارندگان سلاح غیرمجاز / هشدار در خصوص تصادفات ساختگی
کبنا ؛حجت الاسلام آذریتون دادستان چرام از برخورد شدید با دارندگان سلاح غیرمجاز خبر داد و گفت: رسانه‌ها قطعاً می‌توانند بال پرواز شهرستان باشند و با رویکرد جدید چهره خوبی از شهرستان چرام در رسانه‌ها معرفی شود.
به گزارش کبنا از چرام؛ آئین تکریم و معارفه دادستان شهرستان چرام ظهر امروز (۵ مردادماه ۱۴۰۰) با حضور مسئولان قضایی استان و شهرستان چرام برگزار شد.
 حجت الاسلام سجاد آذریتون دادستان جدید شهرستان چرام در این آئین بیان کرد: در شهرستان چرام به هیچ عنوان تحمل نخواهیم کرد حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز را و هر گونه جرمی که مرتبط با سلاح باشد ولو بدون هیچگونه خسارتی حتی تیرهوایی با شدیدترین شیوه‌ای که قانون اجازه داده با شدیدترین قرارهای تأمین برخورد خواهیم کرد.
 دادستان جدید چرام با خط و نشان کشیدن برای دارندگان سلاح غیرمجاز گفت: خط قرمز ما جرائم خشن وجرائم علیه امنیت عمومی و اموال و مالکیت است و سارقین بدانند که اینجا تحت رصد اطلاعاتی هستند.
وی افزود: سارقین سابقه دار بدانند با کمترین دلیل قاطع‌ترین برخورد قضایی صورت می‌گیرد.
آذریتون با اشاره به افرادی که قصد صحنه سازی در تصادفات را دارند بیان کرد: کسانی که بخواهند وجه شهرستان شهید پرور چرام را خدشه دار و بازیچه قرار دهند از این تاریخ به بعد هیچگونه مماشاتی با آنها نخواهیم داشت.
دادستان چرام با اشاره به سخنان رئیس کل دادگستری استان در خصوص حوادث اخیر چرام تاکید کرد: افرادی به ناحق کشته شدند و رفتاری که در مقابل انجام شد به مثابه آن رفتار بود یعنی بی قانونی در برابر بی قانونی که می‌بایست خشم خود را کنترل کنند.
وی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی نمی‌تواند به تنهایی مشکلات شهرستان چرام را حل کند؛ نیازمند همراهی همه دستگاه‌ها و نهادها هستیم.
دادستان چرام در پایان اظهار امیدواری کرد که رسانه‌های موجود در شهرستان کمک کار باشند و رسانه‌ها قطعاً می‌توانند بال پرواز شهرستان باشند و با رویکرد جدید چهره خوبی از شهرستان چرام در رسانه‌ها معرفی شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1