تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب : ۴۳۷۱۴۳
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد؛

اجرای ویژه برنامه‌های عید غدیر سازمان جهادکشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد

۰
اجرای ویژه برنامه‌های عید غدیر سازمان جهادکشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای فرهنگی این سازمان با اشاره به عید غدیر گفت: انتقال آرمان‌های اسلام و مکتب مولای متقیان حضرت علی (ع) به نسل جوان مهم‌ترین رسالت ما در عصر حاضر است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ویژه برنامه‌هایی به مناسبت عید غدیر در روز چهارشنبه خبر داد و افزود: کمک‌های مومنانه که یکی از الگوها و سرمشق‌های شیعیان از زندگی پیشوای اول مسلمین جهان است، از جمله مهم‌ترین برنامه‌های جهاد کشاورزی در روز عید است.
حجت‌الاسلام ظهرابی گفت: هر کدام از کارمندان سازمان جهاد کشاورزی و ادارات تابعه که تمایل دارند در این اجر معنوی شریک شوند، هر مبلغی را که در توان دارند انتخاب کنند تا به صورت ماهیانه از حقوق آن‌ها کسر شود و در طرح کمک‌های مومنانه به نیازمندان واقعی اعطا شود.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برگزاری ایستگاه صلواتی، مسابقات نقاشی، سفره‌آرایی و مسابقات مذهبی، اجرای دوره‌های آموزشی، تبلیغات محیطی و استفاده از ظرفیت اتوماسیون اداری، سربرگ‌های اداری و تابلوهای دیجیتال را از دیگر برنامه‌های این سازمان در روز عید غدیر برشمرد.
حجت‌الاسلام ظهرابی از ادارات تابعه وزارت جهاد کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد نیز خواست تا ضمن هماهنگی و همکاری چنانچه تمایل دارند در ادارات خود به صورت مستقل چنین برنامه‌های مشابهی را اجرا کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1