تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب : ۴۳۷۰۱۹
رئیس هیأت همگانی استان؛

کسب رتبه برتر هیات همگانی کهگیلویه و بویراحمد در کشور

۰
کسب رتبه برتر هیات همگانی کهگیلویه و بویراحمد در کشور
کبنا ؛
رئیس هیأت همگانی کهگیلویه وبویراحمد از کسب رتبه خیلی خوب و شایسته تقدیر هیأت همگانی استان در ارزیابی فدراسیون همگانی کشور در سال 1399 خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، محــمد علـــی رهامــی رئیس هیأت همگانی کهگیلویه وبویراحمد از کسب رتبه خیلی خوب و شایسته تقدیر هیات همگانی استان در ارزیابی فدراسیون همگانی کشور در سال 1399 خبر داد.
رهامــی گفت :در ارزیابی سالیانه فدراسیون ورزشهای همگانی کشور ،هیات همگانی استان رتبه خیلی خوب و شایسته تقدیررا کسب کرد.
رهـــامی،رئــیس هیات همگانی استان ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا در کشورو تعطیلی سالنها و باشگاهها،هیات همگانی ورزش را به درون خانه های مردم برد.
رئیس هیات همگانی کهگیلویه وبویراحمد افزود: ورزش هرگز تعطیل نمی شود و هیات همگانی با توجه به سیاست های فدراسیون همگانی کشور از طریق فضای مجازی ورزش را به خانه های مردم برد.
وی افزود: در سال 1399 این هیات برنامه های متنوعی فرهنگی ورزشی از جمله : نذر خون، چالش پیاده روی ، لیگ تندرستی، شب یلدا، هفته ی تربیت بدنی و ورزش، دهه فجر، آوای ورزش در همسایگی، هفته دولت را از طریق فضای مجازی برگزار و مورد استقبال علاقمندان قرار گرفت و به برندگان جوایزی از طرف هیات همگانی استان و شهرستان اهدا شد.
رهامی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های علوی ،مدیر کل اسبق اداره کل در توسعه و اشاعه فرهنگ ورزش همکانی در استان ،از تلاش یکساله اعضاء و کمیته های ورزش همگانی استان و شهرستانها تقدیر و تصریح کرد:با توجه به رتبه بندی که توسط فدراسیون ورزش همگانی در سطح کشور انجام شد ،هیات همگانی استان کهگیلویه وبویراحمد موفق به کسب رتبه خیلی خوب و شایسته تقدیر شد و همین جا این موفقیت را به کلیه اعضای هیات استان و شهرستانها تبریک و امیداورم با حمایت های مسئولین استانی و کشوری شاهد ،رشد ،توسعه و ارتقای ورزش همگانی استان در کشور باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1